2006-01-07, 15:11
Medlem
call3s avatar
Tjenare. Sitter här och försöker skriva ett arbete inom filosofi. Och jag har lite problem med frågan: Förklara vad Fenomenologi är! Vilket jag då självklart googlat på, men flera texter senare så förstår jag fortfaronde inte vad som menas. Är det möjligt vis så att någon av er kan lägga en minut på o försöka förklara det för mig ?
Vore uppskattat.
Mvh calle
Citera
2006-01-07, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av call3
Tjenare. Sitter här och försöker skriva ett arbete inom filosofi. Och jag har lite problem med frågan: Förklara vad Fenomenologi är! Vilket jag då självklart googlat på, men flera texter senare så förstår jag fortfaronde inte vad som menas. Är det möjligt vis så att någon av er kan lägga en minut på o försöka förklara det för mig ?
Vore uppskattat.
Mvh calle
Ska du skriva om fenomenologi tycker jag att du ska skriva lite om www.obeygiant.com
Citera
2006-01-07, 15:21
Medlem
call3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunnaren
Ska du skriva om fenomenologi tycker jag att du ska skriva lite om www.obeygiant.com
Det är inget "fritt" arbete utan jag har ett antal frågor och följa. Dock så sitter jag och kollar lite på obeygiants manifesto. Dom verkar ha lite fakta där. Tack så mycket.

[Edit] Sådär nu fick jag ihop det. helt plötsligt föll bara poletten ner. Tackar igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in