Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-07-22, 06:15
  #1
Medlem
robertlus avatar
NEB, 4F-NiPP, 3-hydroxyphenazepam

Som inbiten användare (missbrukare) av tjack fick jag för mig att försöka hitta lagliga substanser som motsvarade min huvuddrog. Mycket på grund av att jag bestämt mig för att sluta med olagliga substanser då jag lämnade drogtest för körkortet och att polismakten hade fått koll på mig genom att en väldigt puckad och osmidig nyanvändare av tjoing. På en månad hade han dragit igång ett kontaktnät och försäljning på krogen som resulterade i en husrazzia och hans telefon, samt 2 datorer las i beslag. Givetvis med ett 30-tal namn och meddelanden via okrypterad mejl, som han glömt att radera. Hans förfrågningar och tjat om att fixa hit o dit, efter razzian! ledde in mig på spåret med nätdroger. Orkade inte med hans tjat/dumhet nå mer.

Mina tidigare erfarenheter av RC-droger var begränsade till 3-mmc, vilket i mitt tycke var en underbar substans. Dock svår att lägga på hyllan vid morgonkvisten vilket gav ganska häftigs AT´s i mitt fall.
Då jag tyckte att den vart så potent (som en riktigt bra blandning av pure Mdma+Tjack) så fick jag för mig att det måste finnas en mycket mer tjackliknande produkt där ute som var lagliga och inte så påfrestande som 3-mmc.

Efter lite efterforskning på dom kemikalierna som fanns för tillfället (Det här ca. 3 år sedan tror jag???), så vart det en beställning på NEB, 4F-NiPP och 3-hydroxyphenazepam.

Fick hem sakerna dagen efter beställningen och med stora förväntningar provade jag först en lagom lina NEB (Fattade inte att mina ögonmått på tjack och mdma inte fungerade lika bra på vissa RC-substansers).

Fick ett lätt skitigt uppåtrus och bestämde mig för att gå direkt på NiPP. Ingenting vart bättre rusmässigt utan det gick mer mot ångest/panikattack då jag inte var van att känna så här vid ett första intag. Snarare en känsla som oftast infinner sig vid slutet/AT på tjack efter att varit vaken för länge. Skulle kanske börjat lite mindre och inte med 2 olika preparat på en gång???

Men jag hade ju köpt Benzon och bara hoppades på att dom inte skulle vara "skitiga" dom med.
Pulade snabbt i mig 2 st (3-hydroxyphenazepam 2mg) och la mig i sängen för att vila ut mitt hjärtstuds och försöka hitta lugnet. Tog (gissningsvis ca.30min -1h) men sen kom ett lugn jag väldigt sällan fått på benzo. Haft några rätt mängd alkohol+valium och några mysiga nedgångar på xanor efter tjackrace.

Med 60st, 3-hydroxyphenazepam 2mg:are utspelar sig sen en tragedi/komedi. Har ingen som helst aning om tidsperspektiv på hela förloppet. Har dock tydliga, men samtidigt suddiga minnesbilder under hela resans gång (förmodligen då jag skicka i mig resten av NEB och 4F-NiPP jag hade kvar.

Har för mig att jag kollade SMS trafik på mobilen och luskade ut att det hela hade pågått i 4-5 dagar.
Första biten på resan (förmodligen dom 2 första dygnen) var hyfsad mild och jag hade mycket idéer och planer i min lägenhet. Städade, lyssna på musik, spela gitarr, möblerade om m.m.
Ganska säker på att jag inte sovit en minut under dessa 2 dygn vilket inte brukar vara ett jätteproblem. Men nu börjar det ta slut på hjärnceller och hälften av tabletterna var borta. Jag kunde inte få in i mitt huvud att jag ätit 30st, utan måste ha gömt några stycken någon stans i min 30 kvm "STORA" lägenhet.

Har tidigare erfarenhet av pillerjakt på Benz, men inte i den här utsträckning. Hela natten (gick från mörkt till ljust) monterade jag ner hela min dubbelsäng med sänggavel, överdrag, lakan, påslakan och örngott och dammsög var enda kvadratcentimeter i förhoppning att jag tappat 2-3 st tabbar. Givetvis tömdes dammsugapåsen på golvet några gånger för inspektion. Som att vaska guld tyckte jag=)

När jag fått ihop sängen igen och övertygat mig själv att jag inte tappat några piller där, så fortsatte sökandet efter hemligheterna bakom all golvlister/dörrlister, samt kabelgenomföringar i vägarna. Monterade ned köksfläkt, ventilation till ugnen och till sist alla genomföringar i väggar och under golvtrösklar.

Nu började allt snea på riktigt. Alla möjliga småkryp (småspindlar, myror m.m.) kom ut bakom listerna och hålen jag pillat upp i väggarna. Fortfarande lugn. Metodisk fick jag snabbt fram dammsugaren och började suga upp dom små asen. Ju mer jag sög upp, ju fler ploppa ut ur hålen och till sist var dom över allt! Dom började krypa upp på mina ben, så la fokuset på att suga på bara benen och backa bort i från vägen. Var jävligt irriterad om jag minns rätt då jag inte hade tid med här just nu!

Då försvinner dom plötsligt in under huden och började krypa vidare upp på mina lår. Var aldrig rädd i det här läget utan fortfarande irriterad på att jag fått avbryta min skallgång efter mina piller. Helt plötsligt avtar insekterna i antal och några få kryper omkring på golvet. Istället börjar små vättar/tomtar och troll springa omkring i lägenheten. Aldrig så att jag såg dom klart och tydligt, utan gömda sig bakom saker i lägenheten. Dom tjuvkikade fram lite nyfiket ibland. Fortfarande var jag lugn och tyckte nästan det var lite spännande och mysigt.

I min jakt på att få se tomtejävlarna upptäcker jag att kökslampan vaknat till liv. Som en trumpet med mun kommunicerade den med mig genom ljud som inte kunde uppfattas som ord. Istället vart vi synkade via tankeöverföring och den förklarade att den var i från en annan planet (utomjording). Jag frågade undrande vad "hen" ville och fick till svars att vi människor hade haft våra chanser nu och under väldigt kort tid förstört vår planet och inte visat något täcken på att förbättra oss.

Den var helt enkelt här för att utrota hela den mänskliga rasen. Nu började adrenalinet pumpa rejält! Fortfarande instängd längst in i min lägenhet (dåvarande) för den hade en lite konstig planlösning. Mellan "rummet" och hallen var det ett litet gång med pentry-kök, som igenom en korridor ungefär.
Så för att komma till hallen var jag tvungen att gå igenom korridoren och under lampan. Även här var jag inte särskilt rädd, utan snarare att överlevnadsinstinkten trädde i kraft och jag skulle kriga in i det sista.

Så längst in hörnet längst bort från lampjäveln, bakom plastlådor och ett tepetbord lyckades jag bygga upp en borg. Med dammsugaröret som vapen och iklädd endast linne, kalsonger och strumpor stod jag vevande med röret och slog sönder saker runt omkring mig. Nu hade även 4 skuggfigurer uppenbarat sig på väggarna (som Lucky Lukes skugga). En var grön, en var röd, en var blå och den sista var grå/vit minns jag. Alla 4 rörde sig systematiskt över vägarna och försökte hela tiden med lasersiktet, sikta in på mig och försöka skjuta med något sorts laservapen som skulle bränna sönder mig.

I det här läget var jag övertygad att jag och alla andra kommer att dö om jag inte flyr och varnar folk. Jag bodde självklart ca. 500m ifrån polisstationen och så helt plötsligt mina räddare i nöden. Nu var det bara problemet att ta mig ut ur lägenheten.

Lyckades hitta ett par långkalsonger i alla olika jävla färger (jag fattade att det skulle se suspekt ut att komma in på polisstationen endast i kalsonger och linne). Med livet som insats rusar jag förbi skuggfigurerna, under lampjäveln och ut i hallen. Sliter med mig ett par skor och joggar till polisstationen mitt på dagen.

Det är ljust ute och fullt med folk inne på stationen (klockan är förmodligen strax efter lunch). In glider jag med clownlångkalsonger och ett linne helt hysterisk. Tränger mig före eller bort alla i passkön för att tala om att det sjukast man kan tänka sig har hänt och det är att det finns utomjordingar i min lägenhet som håller på att försöka utrota mänskligheten!!!

Hela jävla station stannar upp (folk i väntrummet och personalen) och helt plötsligt hör jag någon prata i polisradion "Åhh, Herregud *ksssh* Centralen här. Kan någon patrull skjutsa upp till psyk?" *ksssh*

Får gratis resa upp till psyk där jag berättar hela storyn. Nu har skuggfigurerna hunnit ifatt mig och jag måste hela förflytta mig runt i rummet jag var i. Samtidigt förklarar jag för personalen att jag måste få lugnande (har i det här läget fått i mig nästans alla 60st 2mg:are (Har endast några stycken kvar i en påse instoppad i strumpan som jag smugglat med mig). Lugnar tillslut ner mig.

Då jag endast har långkallingar på mig så kräver jag personalen på ett par byxor och får ett par ficklösa "psykbyxor". Nu känner jag hur lugnet väller över mig och jag fattar för första gången att allt bara är en hallis/psykos.

Helt plötsligt är jag tillbaka i mitt självsäkra benzorus och hittar en söt tjej i sällskapsrummet (långtidsinlagd). Där sitter hon med sin mamma och lillebror som är på besök. Smidiga Tarzan glider man in, presenterar sig och börjar lär dom hur man spelar poker. Frågar tjejen om hon får ha telefon när hon är inlagd? Det får hon tydligen och jag får hennes nummer. Bästa stället att ragga på, speciellt inför hennes mamma och bror som sett när jag kom in

Nu ska jag hem igen direkt, har jag fått för mig. Efter många övertalningsförsök från personalen om att stanna kvar och äta lunch, glider jag (i mina fina byxor utan fickor) förbi dom , slänger lappen med tjejens nummer då byxorna saknade fickor och tar en taxi hem. Går in, hämtar plånboken och betalar en smått fundersam taxichaufför. Går in och toksomnar direkt min "nybäddade" säng.

Då jag i efterhand fattat/läst på att 3-hydroxyphenazepam = Ikto (Ungefär), samt andra sjuka benzos och hade en jävligt lång halveringstid, så fattade jag att det blev som det blev.

Då jag aldrig vart någon som käkat psykedeliska saker med hallucinationer vart det här en riktig jävla höjdartripp. Provat några gånger efter den här händelsen och fick faktiskt fram lampan och småtomtarna igen. Men då var det bara lite mysigt då jag fattade att det inte var verklighet. Eller var det? Det är ju den stora frågan
Citera
2017-07-25, 02:02
  #2
Medlem
Hahaha vilken galen tripp!
Hade velat se din "borg" haha
Citera
2017-07-25, 18:09
  #3
Medlem
-spitzlix-s avatar
HAHAHAH påminner om mina dumheter på flubromazolam och klonazolam med andra substanser inblandat. Saknar dom tiderna på gott och ont.
Citera
2017-07-25, 22:21
  #4
Medlem
robertlus avatar
Så här i efterhand gör man ju faktiskt det Då, när det väl hände var man fan bara glad att man vaknade i sin egen säng!

Har faktiskt rträffat några ur personalen på psyk som var med mig då, för ett halvår sedan. När jag var där på ADD utredning. Skämdes lite faktiskt=)

Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
HAHAHAH påminner om mina dumheter på flubromazolam och klonazolam med andra substanser inblandat. Saknar dom tiderna på gott och ont.
Citera
2017-07-25, 22:23
  #5
Medlem
robertlus avatar
Den var väldigt fin! Innan jag slog sönder den då jag trodde en tomt/troll smugit sig in

Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Hahaha vilken galen tripp!
Hade velat se din "borg" haha
Citera
2017-07-25, 23:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Den var väldigt fin! Innan jag slog sönder den då jag trodde en tomt/troll smugit sig in


Hahaha! Ja det var nog bäst ifall den blivit ockuperad av tomtar 😂😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback