2017-08-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det kommer gra dig s gott. Vlkommen.

"Och jag vill inte att folk ska tvinga p mig sin avvikande sexuella vertygelse. Precis som jag inte tvingar p dem min."

Bertta mera om din a s ...
Citera
2017-08-10, 14:06
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
"Och jag vill inte att folk ska tvinga p mig sin avvikande sexuella vertygelse. Precis som jag inte tvingar p dem min."

Bertta mera om din a s ...
Pansarvecket frefaller vara en gammaldags heterosexuell svensk man .

Inom dagens mediavrld r sdant synnerligen avvikande .
Citera
2017-08-11, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Pansarvecket frefaller vara en gammaldags heterosexuell svensk man .

Inom dagens mediavrld r sdant synnerligen avvikande .

sch, lt honom bertta sjlv. Om han trs ...

Hittade frresten en gammal Johan Hakeliuskrnika igr. Jag tror Pansis skulle lska den.
Bara han genomskdar ironin ...
Citera
2017-08-16, 12:01
Medlem
Citat:
I stllet fr att bara anmla dig fr trollning mste jag ju naturligtvis frst frga om du ens lst blogginlgget?

anmlan ?
Citera
2017-08-16, 21:51
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
sch, lt honom bertta sjlv. Om han trs ...

Hittade frresten en gammal Johan Hakeliuskrnika igr. Jag tror Pansis skulle lska den.
Bara han genomskdar ironin ...
Menar du den om "nazister" i centrum fr varje debatt?

Hakelius har en del ponger ibland, det fr vi vl ge honom, men jag sker mig sllan till kvllstidningar fr att hitta sanningen, som de som lser Aftonbladet sker sig till ett svenskt Pravda.

S fort ngon sger emot PK-samhllet r de rasister, nazister, alt-hger eller liknande och det enda riktiga sklet r att dessa inte kan bemtas med argument. S de gr p gap och skrik, som vilka frorttade smbarn som helst. Full hals och hrskartekniker.

Det handlar om att skrika hgst och mest och trycka ner sin motstndare och sen f berm i sin lilla ekokammare, medan motstndarna sger ungefr samma sak.

Vi vanliga mnniskor brjar bli lite trtta p PK-programmeringen.

Och de olika lgren man ska rtta sig in under.
Trump har s rtt, nr han sger att felet sitter p flera olika hll.
Det r ingen skillnad fr mig om det r en rding, bruning eller bling som med knlpk ska f mig att lyssna. Jag kommer be dem hgaktningsfullt att dra t helvete.

Vi kper den inte lngre och nu nr Dinamarca, som annars har varit s upprrd fr vad polisen gr, brjar tycka att de ska hjlpa henne mot Katerina Janouch fr att hon sa det vi andra tnkte inser man vilken massiv narcissist vi talar om. Hela vrlden ska rtta sig efter hennes vilja och nskeml. Man ska rtta sig efter rrelsen, SVTs multikultiagenda och ve den som kommer med motargument eller "herregud HUMOR", det tl vi inte! som motdrag, s r de maktlsa och slpper loss hela arsenalen.

Minns detta, ungdomar: mot humor har de inga vapen alls, det r drfr vi behver ta tillbaks den och satiren. Sl dr det mmar, lt dem f smaka p satir och sarkasm, nr de beter sig illa. Den r de frsvarslsa emot, fr de har ingen.

Det r autisters akilleshl.
Humor r dessutom fullt lagligt.
Senast redigerad av Pansarvecket 2017-08-16 kl. 21:55.
Citera
2017-08-17, 10:47
Medlem
Citat:
Menar du den om "nazister" i centrum fr varje debatt?
Hakelius har en del ponger ibland, det fr vi vl ge honom, men jag sker mig sllan till kvllstidningar fr att hitta sanningen, som de som lser Aftonbladet sker sig till ett svenskt Pravda.

Mycket ldre n s. Men han tycker nog likadant idag. Och som du, skulle jag tro. terkommer ...
Citera
2017-08-17, 17:54
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Mycket ldre n s. Men han tycker nog likadant idag. Och som du, skulle jag tro. terkommer ...
Om man tror p diversitet av sikter ska man vga st fr sin sikt ven om man r ensam om den.
Vi r inte samma, Hakelius och jag.
Citera
2017-08-18, 14:07
Medlem
Citat:
Om man tror p diversitet av sikter ska man vga st fr sin sikt ven om man r ensam om den.
Vi r inte samma, Hakelius och jag.

Lika bra att jag citerar. terkommer ...
Citera
2017-08-23, 10:47
Medlem
http://katerinamagasin.se/det-ar-fak...tt-saga-ifran/

Ja, inte sant ...
Citera
2017-12-11, 11:25
Medlem
Storm.Hatts avatar
Varfr har Katerinas blogg frsvunnit?
http://katerinamagasin.se/
Citera
2017-12-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storm.Hatt
Varfr har Katerinas blogg frsvunnit?
http://katerinamagasin.se/

Katerina Janouch 🐱 ✡️‏
@katjanouch
56 minfr 56 minuter sedan
Mer
Katerinamagasin ligger nere pga byte av plattform - i ngra timmar till. Sen r jag tillbaka med full kraft. S det r inga mrkerkrafter som stngt ner sidan🇸🇪
Citera
2019-05-20, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likgiltigast
Katerina Janouch 🐱 ✡️‏
@katjanouch
56 minfr 56 minuter sedan
Mer
Katerinamagasin ligger nere pga byte av plattform - i ngra timmar till. Sen r jag tillbaka med full kraft. S det r inga mrkerkrafter som stngt ner sidan🇸🇪

Lste precis en text om senaste Norrmalmstorgsdramat - demonstrationen allts - i Katerina Magasin.

Kvinnorna tvingades hlla sig p avstnd och lngt bakom mnnen, kldda heltckande sljor.

Mysigt, men vrldens frsta feministiska regering tycker inte detta kvinnofrtryck r ngot att kommentera?

http://katerinamagasin.se/exklusivt-...-salafisterna/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in