Citat:
Ursprungligen postat av
Som-nam-na
Kanske är jag onödigt cynisk men jag tror faktisk att det fungerar. Varken Jimmie eller AKB vågade öppna truten och kräva ansvar, samtidigt som Anna Johansson verkar ha tagit en time-out?
Anna har väl knappast bidragit med nånting i den sociala mediacirkusen som svensk politik har utvecklats till?
Skulle inte bli förvånad om hon är väldigt kompetent och jobbar hårt men det är väl oväsentligt numer?
Dom kommer säkerligen att sitta med hela respektive partiledning och diskutera om och vem, eller vilka dom skall sikta på...Sd kommer att kasta fram ett misstroende om ingen sparkas.
När det gäller Anna så ser jag det inte som helt omöjligt att hon var ovetande, Bromander flög jorden runt och fick gå...inte helt omöjligt att han gett fan i att ge henne vetskap om hela skiten.
Anna klarade inte gymnasiet och har seglat på en räkmacka genom livet på pappas meriter, anledningen till att hon fick en ministerpost var att regeringen ville sno trängselskatten från Göteborg utan protester från sossarna där.
Anna har aldrig varit kompetent, hur hårt hon jobbar är oklart men hon är känd för att kastas in överallt av pappa och hans kollegor.