Citat:
Ursprungligen postat av
wariatka
Som barn till en polsk mor tar jag absolut tolkningsföreträde, MEN! Tror precis som min mor, att INGEN kvinna någonsin skulle kunna döda sina barn. Enbart självmord är en extrem synd, så att även döda barnen i ett sådant läge finns inte ens på tankekartan.
Hoppas svensk polis både vet och förstår detta och spärrar i den skyldiga mannen livet ut.
Jag är benägen att hålla med dig! Det spelar ingen roll vad en kvinna råkat hamna i en utväg.i mord och dessutom på sina egna barn kan inte en katolsk kvinna göra! Bara självmord! Finns inte ens möjlighet till.
Något är riktigt fel här! Jag är säker på att en bestialisk mördare går fri!
Och jag är säker på att de tvingats ansöka om bistånd, ekonomisk hjälp av soc och att handledaren kanske tom i samförstånd med sin chef (inte ovanligt) skickat de ett sk skriftligt avslag! Skamligt! Och önskar att de kärringarna får leva ett liv i helvetet! Och att de en dag får lida för vad de gjort.
Att mannen är släppt betyder absolut inte att han.är oskyldig som många tycks tro! Det betyder enbart att polisen har för lite för att ta fallet vidare. Och lägg därtill att polis idag bara lägger sina resurser på vissa!
Så synd att hon inte sökte hjälp av katolska kyrkan.. Men då hade alla vetat sen..
Vem går ens till jobbet ,full och ska jobba som vanligt medans hans kvinna och barn skall vräkas? Svar ingen riktig MAN!
Han visste att de var döda eller trodde! De var det, det är min sanna övertygelse!