2017-07-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Ja, hon kanske börjar kolla bondage och utveckla en fetisch. Som Pepparkaka skriver TS så skall du hålla koll på ungen för det är ingen hypotes, det här kommer ske med största sannolikhet eller hur peppakaka?

Mm.
Menade inte att TS skulle ha stenkoll på sina "ungar" men sina syskon självklart om den kan. Menar för överigt föräldrar som matar sina ungar med iphones och andra smartenheter.

Stenkoll blir ju svårt, men man kan ha ansvar.
Citera
2017-07-21, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Utifrån språkbruk, ordval och den generella historien skulle jag nog säga att du är en vuxen man, inte 15, med pedofila böjelser där du på något ofriskt vis vill skapa diskussion kring hurvida 9-åriga tjejer tittar på porr.
Jag må ha fel, men det är föga troligt.
Mitt bästa råd är att uppsöka en psykolog för dina problem, eller ännu bättre: ta fram närmaste sax och klipp av snabeln, för det här kommer inte sluta bra. På riktigt.

Edit: såg att "kimzzie" nu är avstängd, så jag antar att jag hade rätt.

För övrigt känns det jävligt creepy när användare svarar "seriöst" på sådana här uppenbara pedofiltrådar. Men jag antar att Flashbacks yttrandefrihet lockar till sig allehanda avskum som gärna vill bli satta på plats. Det är nämligen det som sker här. Hårt men rättvist.

Haha vilken idiot du är! Ville du spela CSI eller! Sök Polishögskolan mr smartas där finner du likasinnade idioter
Citera
2017-07-21, 15:38
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Haha vilken idiot du är! Ville du spela CSI eller! Sök Polishögskolan mr smartas där finner du likasinnade idioter

Att idioten blev avstängd för att han uppgav sig vara 15 år har inget att göra med att idioten startar pedofiltrådar på Flashback. Förmodligen sitter han med snabeln redo under ett annat användarnamn redan.
Har du något emot poliser?
Citera
2017-07-21, 19:39
Medlem
Citat:
Att idioten blev avstängd för att han uppgav sig vara 15 år har inget att göra med att idioten startar pedofiltrådar på Flashback. Förmodligen sitter han med snabeln redo under ett annat användarnamn redan.
Har du något emot poliser?

Men du vet ju inte att det va en peddo! Du gissar ju. Han/hon/den uppgav i texten att den va 15 och blev då avstängd. Har aldrig sagt att jag har nånting emot poliser, men att dom är smarta går ju att diskutera.
Citera
2017-07-21, 21:00
Medlem
ProxyPaiges avatar
Det bästa är om hon kommer i kontakt med kvalitetsporr tidigt så hon kritiskt kan granska sexualundervisningen
Citera
2017-07-21, 21:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimzzie
Värt att notera: det är inte så att hon kollar konstant på porr, när jag kolla datumet på historiken sen stod det att det var 3 veckor sedan hon hade sökt på det.
Alltså kollar hon inte på porr. Din rubrik implicerar att det skulle vara något regelbundet eller liknande. Hon var väl nyfiken, gjorde ett par sökningar, fick avsmak och stängde ner. Har också påkommit yngre syskon med några enstaka liknande google-sökningar i historiken, och inte kände jag att jag behövde göra någon grej av det...
Citera
2017-07-21, 22:20
Medlem
Föräldrar ska hålla koll på sina barn, deras historik och ha alla lösenord direkt kopplat till dem själva. Bara för att vi lever i en teknologivärld, har inte barn rätt till ett privat liv online. De ska så länge det går, inte obevakade kunna hantera tillgång till internet. Finns en mängd störda individer man inte vill ska sitta med ungarna i deras rum även om det är bakom skärmen. Samma sak med att det finns sjuka saker på nätet. Jag hade förbud gällande allt från böcker, till tidningar och filmer. Traumatiserades av att få information om grövre brott och även när jag var femton fyllda kunde mina yngre syskon få se filmer jag inte klarade av och inte fick se.

Så nej, det är inte något man ska säga är normalt då Google sökningar av nyfikenhet skulle kunna ge barnen inblick i mycket sjuka saker . De förstår liksom inte.
Citera
2017-07-21, 23:03
Medlem
big.spenders avatar
Citat:
Utifrån språkbruk, ordval och den generella historien skulle jag nog säga att du är en vuxen man, inte 15, med pedofila böjelser där du på något ofriskt vis vill skapa diskussion kring hurvida 9-åriga tjejer tittar på porr.
Jag må ha fel, men det är föga troligt.
Mitt bästa råd är att uppsöka en psykolog för dina problem, eller ännu bättre: ta fram närmaste sax och klipp av snabeln, för det här kommer inte sluta bra. På riktigt.

Edit: såg att "kimzzie" nu är avstängd, så jag antar att jag hade rätt.

För övrigt känns det jävligt creepy när användare svarar "seriöst" på sådana här uppenbara pedofiltrådar. Men jag antar att Flashbacks yttrandefrihet lockar till sig allehanda avskum som gärna vill bli satta på plats. Det är nämligen det som sker här. Hårt men rättvist.

Min första tanke också. Jag har mycket svårt att se, utifrån som du säger sättet att skriva på, att det är en 15-åring som har startat den här tråden.
Citera
2017-07-21, 23:09
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han är avstängd för att han inte fyllt 18 ännu :facepalm: Jag tror inte det är onormalt att söka på porr när man är 9 för övrigt.

Han är avstängd för att ha utgett sig för att vara 15, så skribenten kan ha rätt.

För övrigt är porrtittning ingenting en 9åring ska ägna sig åt, men nån enstaka gång är nog ingen fara..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in