2017-07-17, 19:11
Medlem
I stort sett alla kvinnor jag varit med genom åren har uppskattat när jag teasar dem med kuken, dvs stryker den lite utmed springan och trycker lite lätt (eller hårt) innan jag kör in den. Menar inte att jag alltid gör detta eller att det är bra att hålla på så länge, utan bara att damerna i allmänhet brukar bli upphetsade när jag gör detta.

Min fundering uppstår kring att använda fingrarna på motsvarande sätt, dvs när jag med ett eller ett par fingrar smeker min partner innan penetrationen. Det har till skillnad från när jag använder kuken bara varit ett par kvinnor som verkat uppskatta detta. Ibland har jag till och med fått höra att jag ska lägga av eftersom det känns obehagligt.

Vad kan detta bero på? Är jag helt enkelt usel på att använda fingrarna på ett behagligt sätt? Eller är det nån mental grej, dvs att det uppskattas mer att bli smekt av en kuk eftersom man då liksom vet vad som väntar? Jag tycker inte det borde vara någon större skillnad i känsla beroende på vad jag använder för kroppsdel.. Någon dam som vill svara?
Citera
2017-07-17, 19:18
Medlem
supermassives avatar
Fingrarna känns alltid, för mig, skönt. Men däremot är det mycket hetare när killen använder sin kuk och smeker på samma ställe på nästan precis samma sätt.

Skulle kunna vara som du säger; att du kanske råkar göra nåt "galet" med fingrarna? Alla tjejer uppskattar naturligtvis inte exakt samma saker. Du kanske är för hård i din beröring? Eller kanske stryker så försiktigt att det mest känns obehagligt. Svårt att säga.

Men som sagt, i mitt egna fall så är fingrarna alltid skönt såvida det görs på det sätter jag gillar. Men en kuk är alltid hetare.
Citera
2017-07-17, 21:57
Medlem
Fiskmuskatts avatar
Kuken är avsevärt skönare. Tror det är pga tanken som flyger genom huvudet.
Citera
2017-07-17, 23:54
Medlem
Tror det är psykologiskt. När kuken gör det vet kvinnan att mannen är upphetsad och då mår hon bra eftersom hon upplever att hon har dragningskraft och en uppeggande effekt ("bevis" på att hon är "kvinna"). Med fingrarna är det inte samma magik. Kuken är ju som bekant mycket magisk, den besitter en kraft att penetrera och att befrukta... Den är också ett levande väsen. Den ljuger inte. Är det stor är det upphetsning på gång. Den är lika sann som en hund.
Citera
2017-07-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leowald
Tror det är psykologiskt. När kuken gör det vet kvinnan att mannen är upphetsad och då mår hon bra eftersom hon upplever att hon har dragningskraft och en uppeggande effekt

He, he. Tror du har rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmuskatt
Kuken är avsevärt skönare. Tror det är pga tanken som flyger genom huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Fingrarna känns alltid, för mig, skönt. Men däremot är det mycket hetare när killen använder sin kuk och smeker på samma ställe på nästan precis samma sätt.
Citera
2017-07-19, 05:16
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkeAlfred
He, he. Tror du har rätt.

Jag tror det är tanken och förväntan på att få den i sig som skapar effekten, inte beröringen i sig. Ofta kan fingrar bli för hårdhänt eller strävt.
Citera
2017-07-20, 17:15
Medlem
Testa att smeka klitoris med ollonet tills hon kommer
Citera
2017-07-21, 12:12
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkeAlfred
I stort sett alla kvinnor jag varit med genom åren har uppskattat när jag teasar dem med kuken, dvs stryker den lite utmed springan och trycker lite lätt (eller hårt) innan jag kör in den. Menar inte att jag alltid gör detta eller att det är bra att hålla på så länge, utan bara att damerna i allmänhet brukar bli upphetsade när jag gör detta.

Min fundering uppstår kring att använda fingrarna på motsvarande sätt, dvs när jag med ett eller ett par fingrar smeker min partner innan penetrationen. Det har till skillnad från när jag använder kuken bara varit ett par kvinnor som verkat uppskatta detta. Ibland har jag till och med fått höra att jag ska lägga av eftersom det känns obehagligt.

Vad kan detta bero på? Är jag helt enkelt usel på att använda fingrarna på ett behagligt sätt? Eller är det nån mental grej, dvs att det uppskattas mer att bli smekt av en kuk eftersom man då liksom vet vad som väntar? Jag tycker inte det borde vara någon större skillnad i känsla beroende på vad jag använder för kroppsdel.. Någon dam som vill svara?

Föredrar kuk framför fingrar!
Kuken är "mjukare" än fingrarna...

Handlar inte om att man är "kass", vissa saker är skönare helt enkelt!

Tänk dig själv, om ett sliddjur skulle suga din kuk eller slå dig på foten med en slägga?
Citera
2017-07-21, 12:48
Medlem
Rymd-Tores avatar
Min erfarenhet är att kvinnan vill att man ska peta henne i slidan och lukta på fingret..!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in