• 6
  • 7
2013-03-28, 07:52
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Funderar varför det inte finns ngn färdig produkt på SR. Eller gör det? Vilket namn kan det (eller liknande produkter) gå under på den internationella marknaden?
jag tror att det borde heta typ ether rätt och slätt
Citera
2022-06-14, 10:06
Medlem
Dadelmannens avatar
Intressant att det inte slagit igenom egentligen. Verkade vara poppis både i silesien (Polen) och i Irland på 1800-talet och ansågs vara ett bra alternativ till etanol.

Har on man dricker det bara ett rus på ca 15 min och ingen baksmälla som sprit. Är det bara för att det är explosivt som det inte slått igenom eller har jag missat ngn påtaglig hälsoeffekt?
Citera
2022-06-14, 16:49
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dadelmannen
Intressant att det inte slagit igenom egentligen. Verkade vara poppis både i silesien (Polen) och i Irland på 1800-talet och ansågs vara ett bra alternativ till etanol.

Har on man dricker det bara ett rus på ca 15 min och ingen baksmälla som sprit. Är det bara för att det är explosivt som det inte slått igenom eller har jag missat ngn påtaglig hälsoeffekt?

Däst och däven blir man. Inte pepp. Lite smutskänsla som alkohol ungefär.

Ej provat dricka men sniffa eter är ungefär som lustgas fast mycket klenare och med konstig arom.

Jag förstår varför eter inte är populärt, men det var roligt att prova för en drognörd.

Hur lätt är det att få tag på?
Citera
2022-06-15, 03:39
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Hur lätt är det att få tag på?
Det undrar jag med.
Skulle tydligen gå att få tag på på apoteket för några årsen.
Man skulle säga att man skulle ha det för att ta bort fästingar på katt eller hur det nu va...
Nåt med fästingar och katt va det iaf.
Citera
2024-05-21, 16:36
Medlem
Användes som bedövnings medel under 1800 talet så måste vara ganska starkt.

Läser en roman från 1930-40 talet där tar en person det som en whiskey eller liknande bland folk med en trasa. Det är bara en förbipassande mening i boken.

Joe Rogan har jag för mig talade om det för nyligen nämnde också fear and loathing.
Citera
2025-04-07, 23:55
Medlem
Har blivit sövd med Eter och tygmask en gång. Kommer i håg att jag tyckte det doftade gott sen sov jag som en kattunge. Var dock -1969.
Citera
2025-04-08, 01:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Vore kul at få inhalera eter med en trasa som Hunter S Thompson gjorde i Fear and Loathing in Las Vegas. Fast nu det nog inte går till så i verkligheten, hade det vari kul.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in