2017-07-13, 17:50
Medlem
Everything-Matterss avatar
Alla killar därute, när ni börjar runka hur länge runkar ni innan ni kommer?
Citera
2017-07-13, 17:58
Medlem
Safetsj49s avatar
5-10min, men då har man redan bonge och har eggat upp sig själv i timmar.
Citera
2017-07-13, 18:23
Medlem
4-5 timmar give or take.
Citera
2017-07-13, 18:33
Medlem
kalkryggars avatar
Ungefär som att fråga hur långt e ett snöre. Hur länge ma håller på beror ju helt på massa med olika faktorer. Har man endast 5 minuter att slå ihjäl och känner för att lägga det på en runk så löser man det på 5 minuter. Men var det länge sen man drog i den och har flera timmar på sig och är lite uttråkad så kan det lätt springa iväg upp mot 1 timma.

Jag har dragit i 2 timmar en gång och fick ångest som fan direkt efter när jag insåg att jag slösat iväg 2 timmar på runk. Så jag bestämde mig för att aldrig lägga mer än max 20 minuter på runk per session och därför så är det vanligaste för mig 15-20 minuter numera.
Citera
2017-07-13, 18:42
Medlem
Xer0s avatar
Man kan hålla på länge om man har något bra marerial. Ofta händer det för mig med spel och sådant där man inte kan komma till finalen med en gång utan måste låsa upp den.

Kan slösa bort timmar om jag vill.
Citera
2017-07-13, 18:45
Medlem
CommonSenses avatar
Beror på om jag har rökt en spliff eller ej, har jag rökt en spliff så är man klar på ca 10min. Om jag ej har rökt så får man gnida på bra längre
Citera
2017-07-13, 18:47
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ungefär som att fråga hur långt e ett snöre. Hur länge ma håller på beror ju helt på massa med olika faktorer. Har man endast 5 minuter att slå ihjäl och känner för att lägga det på en runk så löser man det på 5 minuter. Men var det länge sen man drog i den och har flera timmar på sig och är lite uttråkad så kan det lätt springa iväg upp mot 1 timma.

Jag har dragit i 2 timmar en gång och fick ångest som fan direkt efter när jag insåg att jag slösat iväg 2 timmar på runk. Så jag bestämde mig för att aldrig lägga mer än max 20 minuter på runk per session och därför så är det vanligaste för mig 15-20 minuter numera.

Sitter du med ett tidtagarur??
Citera
2017-07-13, 19:33
Medlem
steelofmans avatar
Vill inte komma direkt så kör i kanske 20-30 min innan The Grand Finale .

Ibland händer det dock att man kommer mycket tidigare för att det är då det är som skönast.
Citera
2017-07-13, 21:47
Medlem
AA-suiteds avatar
Kalaset kan vara över efter 5 minuter (sällsynt) eller efter 5 timmar (sällsynt). Någonstans där i mellan. Uppskattningsvis skulle jag säga att min normaltid är ca. 30 minuter men det kan som sagt gå åt extrema tider åt båda hållen beroende på olika faktorer.
Citera
2017-07-14, 07:13
Medlem
rikastistorstans avatar
Allt från tre min till 5 timmar beroende på kåthet, material och grad av tristess. Längsta sessionerna brukar vara på bakfyllan om man inte lyckats dra hem något krog-våp.
Citera
2017-07-14, 07:19
Medlem
Ni som runkar i 5 timmar borde nog träffa en psykiater
Citera
2017-07-14, 07:45
Medlem
löls avatar
Mer än en timme är psykolog material hahah🤗🤗

Är ni pundare hela bunten?
Citera
  • 1