2022-12-23, 15:07
Medlem
Linn fick frågan i en vlogg för 2-3 år sen om hon "spottar eller sväljer?". Hon svarade med att svepa sitt glas med cola. Hon verkar också hinta om att hon gillar att suga, som man ser i den här videon: https://streamable.com/mjta5s
Citera
2023-01-17, 21:49
Medlem
Marabouoreos avatar
FORFARANDE ingen som vet varför hon och Carl gjorde slut????
Citera
2023-03-07, 16:29
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Jag gjorde mig skyldig till lite influencer-spaning i helgen på Kungsholmen. Enda personen som jag lyckades spana in var Linn Ahlborg. Hon handlade i en matvaruaffär på söndagen.

Något smaskigt skvaller fanns det väl inte över detta dock. Hon var där ensam.
Citera
2023-09-22, 17:17
Medlem
Marabouoreos avatar
Vad har hänt med henne senaste tiden? Syftar på hennes frånvaro på sociala medier. Hon hintar om något i sin nyliga yt-video, någon som vet?
Citera
2023-12-28, 20:57
Medlem
kukflashs avatar
Jag förstår inte hur hon har kunnat blivit känd, hon ser högst medioker ut till utseendet. Hon har en gigantisk näsa som pekar uppåt bland annat.

Hennes pappa däremot äger väl Jobmeal så han kanske har ett finger i spelet..
Citera
2024-01-08, 22:51
Medlem
Har hon gått upp i vikt eller ser jag fel?

Inget fel med det, hon är fin nu med!!
Citera
2024-06-04, 19:10
Medlem
RobieBwois avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ar-med-youtube

Efter Therese Lindgren är det dags för Linn Ahlborg att sluta med Youtube.
Citera
2024-06-11, 11:23
Såg henne på snapchat fan vad utseendet har peakat för länge sen börjar se sliten småtjock ut bara 24 år gammal.
Citera
2024-06-24, 13:04
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Såg henne på snapchat fan vad utseendet har peakat för länge sen börjar se sliten småtjock ut bara 24 år gammal.
Jo tack. Fick upp henne nu på Snapchat och jösses. Kinderna hänger som Ica-kassar och mullig kropp. Hon har inte åldrats med värdighet direkt. Men går man ut och festar varenda dag, äter plockgodis på varje event, ja då ser man ut så tillslut. Sen har hon väl inte de bästa generna heller, gäller hela familjen Ahlborg.
Citera
2024-06-24, 13:11
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jo tack. Fick upp henne nu på Snapchat och jösses. Kinderna hänger som Ica-kassar och mullig kropp. Hon har inte åldrats med värdighet direkt. Men går man ut och festar varenda dag, äter plockgodis på varje event, ja då ser man ut så tillslut. Sen har hon väl inte de bästa generna heller, gäller hela familjen Ahlborg.
Kanske beror på något underliggande att åldras så snabbt man vet inte aja men hon blir nog en bra bullmamma i alla fall och galna pengar har väl den där familjen så dom klarar sig galant.
Senast redigerad av Congelado 2024-06-24 kl. 13:35.
Citera
2024-07-17, 16:20
Medlem
Fitt-Harrys avatar
Vad ful hon blivit. Nåja, så går det när man sysslar med massa skönhetstrams, hon visste det från början.
Citera
2025-01-13, 18:38
Medlem
Marabouoreos avatar
Tycker hon är vackrare än många andra influensers, inte så himla tillgjord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in