1. Du som säger att Linn Ahlborg är överviktig; ta hand om dig själv och din egen kropp i första hand! Man mår bättre av att träna, testa! <3
2. Jag har, istället för att plugga till en jätteviktig uppsats, granskat Linn Ahlborgs videos noga nu och jag kan med 99% säkerhet säga att: ja, hon har gjort en bröstförstoring.
Det är supervanligt att man får större bröst av p-piller med östrogen men det här är något annat. Man ser att hennes bröst liksom sitter tajt på bröstet. Jag försöker lista ut vilken exakt tidpunkt men ja det verkar vara i typ juli 2017.
Den här videon är den som får mig att bli bombsäker på att hon faktiskt opererat sig:
https://www.youtube.com/watch?v=3zFH1bQ4Kq8
Den är från augusti 2017. Man får göra en bröstförstoring om man är under 18 om man har båda föräldrars godkännande. Fattar dock inte varför hon ville stressa med det? Inte direkt så att hon var ful innan. Men allt sånt här med kropp och utseende sitter mest i huvudet antar jag!
Jag tycker även att man kan se nu på nyare bilder att hennes bröst börjar "mogna" lite mer. Alltså, precis när man opererat brösten är de ju tajta men ju längre tiden går så formar de sig mer naturligt efter kroppen.
Oavsett tycker jag hon är fin!