2018-04-01, 02:00
Medlem
Besviken att ingen lirkat fram vem exet är dock.
Citera
2018-04-06, 15:15
Medlem
Någon som kan skicka bilderna?
Citera
2018-04-07, 11:01
Medlem
Pitschkas avatar
Vafan, det när väl uppenbart att hon är rejält överviktig?
Citera
2018-04-07, 23:04
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Vafan, det när väl uppenbart att hon är rejält överviktig?

Nej, det är inte uppenbart att hon är rejält överviktig.
Citera
2018-04-08, 02:41
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nej, det är inte uppenbart att hon är rejält överviktig.

Okej, rejält kanske var att ta i...
Citera
2018-06-11, 17:20
Medlem
1. Du som säger att Linn Ahlborg är överviktig; ta hand om dig själv och din egen kropp i första hand! Man mår bättre av att träna, testa! <3

2. Jag har, istället för att plugga till en jätteviktig uppsats, granskat Linn Ahlborgs videos noga nu och jag kan med 99% säkerhet säga att: ja, hon har gjort en bröstförstoring.

Det är supervanligt att man får större bröst av p-piller med östrogen men det här är något annat. Man ser att hennes bröst liksom sitter tajt på bröstet. Jag försöker lista ut vilken exakt tidpunkt men ja det verkar vara i typ juli 2017.

Den här videon är den som får mig att bli bombsäker på att hon faktiskt opererat sig:
https://www.youtube.com/watch?v=3zFH1bQ4Kq8

Den är från augusti 2017. Man får göra en bröstförstoring om man är under 18 om man har båda föräldrars godkännande. Fattar dock inte varför hon ville stressa med det? Inte direkt så att hon var ful innan. Men allt sånt här med kropp och utseende sitter mest i huvudet antar jag!

Jag tycker även att man kan se nu på nyare bilder att hennes bröst börjar "mogna" lite mer. Alltså, precis när man opererat brösten är de ju tajta men ju längre tiden går så formar de sig mer naturligt efter kroppen.

Oavsett tycker jag hon är fin!
Citera
2018-08-14, 01:07
Medlem
i sin senaste video säger hon att hon fick en intim helkroppsmassage på ett spa i göteborg av två män och att det var väldigt skönt
Citera
2018-09-01, 18:20
Medlem
Ephedrines avatar
Hon hyr en lägenhet i sthlm på 65kvm på 18k och parkering för 3.5
Citera
2018-09-01, 23:02
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Hon hyr en lägenhet i sthlm på 65kvm på 18k och parkering för 3.5
Har hon ens en bil?

Saftigt att hyra en lägenhet för så mycket, hon ger sken av att hon tjänar mycket med tanke på hennes dyra konsumerande, men det verkar inte vara tillräckligt mycket eller stadigt för att hon ska kunna köpa en lägenhet? 18 000kr i månaden för en lägenhet i Stockholm gör att man köpa ganska dyr lägenhet och amortera stenhårt.

Är hela hennes karriär och youtube ett luftslott och hon inte alls drar in stora summor? Lägenheten borde hon kunna köpa med företaget eftersom hon kan säga att hon behöver den för att bo i Stockholm, filma osv.
Citera
2018-11-14, 00:10
Medlem
Linn nämner Flashback i sin senaste video, handlar om nakenbilderna btw
Citera
2018-11-15, 23:04
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Linn nämner Flashback i sin senaste video, handlar om nakenbilderna btw

Såg det! Men vart är brösten då? Bara en klump i magen på mig ju.. Inte Sett en bild ju
Citera
2018-11-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Såg det! Men vart är brösten då? Bara en klump i magen på mig ju.. Inte Sett en bild ju

https://imgur.com/a/5j2L0Ov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in