2017-07-10, 17:23
Medlem
RallyBajs90s avatar
Hej, skapar denna tråd med mitt oseriösa reservkonto som ja skaåade enbart för sånt som jag verkligen inte vill att ska "komma fram" så ignorera namnet vänligen. Har funderat på detta ett tag nu, vet ej om det är riktigt normalt. Det är nämligen så att när jag runkar med "bara handen" eller vaf man ska säga så blir det inte skönt... Måste alltid använda t-skjortan elker kalsongerna och lägga över kuken för att få nån känsla när jag runkar... Gör någon annan så här? Är det onormalt? Etc... Är även lite problematiskt då man måste kämpa för att hitta rätt "grepp" när man runkar och så, sen blir ju tröjan eller kalsongerna helt ner cumade också...
Citera
2017-07-10, 17:31
Medlem
Halloween2s avatar
Varför väljer du att spruta ner dina kläder för? Låter som ett mongoloid i rullstol.
Citera
2017-07-10, 18:33
Medlem
gringofarangens avatar
Har du blivit könsstympad / "omskuren" när du var liten? Om du blivit det kan ju känsliga nervtrådar i din penis blivit skadade och det är kanske därför du då har dålig känsel i din penis och därför tvingas använda tillhyggen för extra känsla vid självbefläckandet?
Citera
2017-07-10, 18:46
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gringofarangen
Har du blivit könsstympad / "omskuren" när du var liten? Om du blivit det kan ju känsliga nervtrådar i din penis blivit skadade och det är kanske därför du då har dålig känsel i din penis och därför tvingas använda tillhyggen för extra känsla vid självbefläckandet?

Man vet inte vad den här idioten har gjort med sin penis alla dessa år. Verka vara en sjuk jävel.
Citera
2017-07-11, 15:56
Medlem
PixlJunkies avatar
Va? Lägger du kalsongerna över ollonet eller vad fan pratar du om?
Citera
2017-07-11, 16:42
Medlem
swebarbs avatar
haha det är nog bara mongos som runkar sådär skulle jag tro, inte så normalt nej.
Citera
2017-07-11, 22:57
Medlem
Dille24s avatar
Snälla svar

Jag tyckte i början med min tjej att det var skönare om hon drog i snobben med tyg emellan. Tänker att det handlar om träning. Har man smekt sig själv i över tjugo år så vet man ju vad som är skönast.

Så träna och testa med glidmedel eller saliv.
Citera
2017-07-11, 23:05
Medlem
199702042s avatar
Har du provat med rivjärn? Finns ju modell till muskotnöt med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in