2017-07-09, 18:38
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Hej Flashback. Nu är det så här jag ska träffa en tjej inom de närmsta dagarna och vi kommer troligtvis bli KK. Mitt dilemma är att jag är oskuld så jag är nervös över det. Är det något man ska nämna det innan vi träffas eller när vi träffas? Har sett bild på henne och hon är riktigt snygg.
Citera
2017-07-09, 18:47
Medlem
haha troll? Ni har inte haft sex än och du vet redan att ni kommer bli kks?

Men för att svara på din fråga, säg inget. Och frågar hon säg att du endast haft sex med ett par stycken innan och att du inte har så mycket tidigare erfarenhet. Bättre och säga det än och ljuga och säga att du haft sex med 50 pers. Speciellt om du kommer va sämst på sex ;D

Fortsätter ni att ses kan du säga sanningen senare ifall hon tar upp antal sexpartner/oskuld snack.
Senast redigerad av bobzo 2017-07-09 kl. 18:51.
Citera
2017-07-09, 19:12
Bannlyst
En liten fråga bara, har hon bett dig skicka pengar? om ja så gör ej det, det är en scam isåfall.
Citera
2017-07-09, 19:27
Bannlyst
Det vore idiotiskt att nämna det.
Citera
2017-07-09, 19:44
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobzo
haha troll? Ni har inte haft sex än och du vet redan att ni kommer bli kks?

Men för att svara på din fråga, säg inget. Och frågar hon säg att du endast haft sex med ett par stycken innan och att du inte har så mycket tidigare erfarenhet. Bättre och säga det än och ljuga och säga att du haft sex med 50 pers. Speciellt om du kommer va sämst på sex ;D

Fortsätter ni att ses kan du säga sanningen senare ifall hon tar upp antal sexpartner/oskuld snack.

Förstod nästan det att jag skulle få såna kommentarer. Nej, jag är inget troll. Hon är inte ute efter något seriöst alls. Är bara väldigt nervös och orolig att jag kommer göra bort mig totalt om vi skulle ha sex, därför jag frågar.
Citera
2017-07-09, 20:13
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Har sett bild på henne och hon är riktigt snygg.
Upp med bilden om vi ska kunna ge några konkreta råd.
Citera
2017-07-09, 21:10
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Nu är det så här jag ska träffa en tjej inom de närmsta dagarna och vi kommer troligtvis bli KK.
Vad föranleder dig till att tro detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in