Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-07, 23:30
  #1
Avstängd
Tjejen ber om hårdare och djupare sex, jag tränger in i henne och hon säger ajjjjjj...
men visar med sina händer att hon vill att jag ska fortsätta, hon trycker
mig närmare mot sig så att kuken går in ännu längre. Jag tycker det känns konstigt
eftersom hon typ ligger och kvider men samtidigt vill ha mer. På samma gång märker jag
att hon i sitt kroppsspråk förövrigt beter sig livlöst... Normalt sätt så brukar det kännas
att hon är kåtare för hon brukar liksom jucka mot mig och vi kommer in mer i ett slags samspel
jag tänder inte riktigt på det..när hon ligger livlös alltså...gillar mer när jag känner att hela hennes kropp suktar mot mig
av kåthet...hur kul är det att ligga och knulla en tjej som har ont...jag vill ju att vi ska
njuta tillsammans. Det slutar iallafall med att hon kommer (efter längre tid än normalt)och jag med till slut..
Sen frågade jag henne varför vill du att jag ska fortsätta när du får ont? Då svarar hon att
-jag trodde att Du ville. Sen vill hon inte prata mer om det. Dagen efter på morgonen säger hon att hon har
ont i fittan...och jag säger igen -men varför vill du att jag ska fortsätta när det gör ont..?
Tycker allting är skitskummt... sen några dagar senare har vi sex igen på ett mer normalt sätt..och jag märker att hon är mycket kåtare..hon kommer dessutom mkt snabbare och får en skönare orgasm...
Jag frågar henne vad hon tyckte var skönast..den här gången eller den gången när det gjorde ont...
och hon svarar nu när det inte gjorde ont.
Känner ni igen det här?
Tycker tjejer om när det gör ont eller? Varför fortsätta att ha sex när det går ont?
Citera
2017-07-07, 23:35
  #2
Medlem
Det låter jäkligt konstigt. Självskadebeteende,? Tycker definitivt att det är bra att du reagerar och du låter väldigt sund.

Kan hon ha våldtagits eller utsatts för något ? Har hört att det kan handla om att ta kontroll över situationer (jag fungerar själv verkligen inte så vill jag tillägga)
Citera
2017-07-07, 23:36
  #3
Medlem
MelPoomenes avatar
Livets hårda skola?

Allt gör och ska göra ont.

Annars lever du inte!
Citera
2017-07-07, 23:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Det låter jäkligt konstigt. Självskadebeteende,? Tycker definitivt att det är bra att du reagerar och du låter väldigt sund.

Kan hon ha våldtagits eller utsatts för något ? Har hört att det kan handla om att ta kontroll över situationer (jag fungerar själv verkligen inte så vill jag tillägga)
Det här låter som en vettig förklaring!
Citera
2017-07-07, 23:49
  #5
Medlem
Porrskadad.

Hon har antagligen sett porr och fått för sig att det är så ALLA killar vill ha det. Men #inteallamän
Citera
2017-07-07, 23:50
  #6
Medlem
Safetsj49s avatar
Herregud, det är inte så jäkla svårt att tillfredsställa en kvinna. Ni har ett jävla jobb i detta liv och inte ens det klarar ni. Fan i mig pinsamt.
Citera
2017-07-07, 23:51
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Det låter jäkligt konstigt. Självskadebeteende,? Tycker definitivt att det är bra att du reagerar och du låter väldigt sund.

Kan hon ha våldtagits eller utsatts för något ? Har hört att det kan handla om att ta kontroll över situationer (jag fungerar själv verkligen inte så vill jag tillägga)

Det jag vet är att hon hade ihop det med en snubbe innan mig som
hon har sagt var hårdhänt när dom hade sex...och att han våldtog henne typ första gången
när hon var oskuld...sen hade hon nån konstig relation med honom under ca 3 års tid...där hon har sagt
att -han tvingade mig att göra saker osv...kan inte fråga detaljer men att ställa upp på analsex tex
fastän att hon inte ville..även fast det typ inte gick att få in den...
fattar inte att hon fortsatte under så lång tid med honom...verkar ju ha varit väldigt självdestruktivt...hon har sagt att hon inte legat med någon annan alls förutom honom innan mig.
Citera
2017-07-07, 23:56
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Porrskadad.

Hon har antagligen sett porr och fått för sig att det är så ALLA killar vill ha det. Men #inteallamän

Hon kollar inte på porr.
Citera
2017-07-08, 00:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Tjejen ber om hårdare och djupare sex, jag tränger in i henne och hon säger ajjjjjj... men visar med sina händer att hon vill att jag ska fortsätta ...
Sen frågade jag henne varför vill du att jag ska fortsätta när du får ont? Då svarar hon att
-jag trodde att Du ville. Sen vill hon inte prata mer om det.
Tycker tjejer om när det gör ont eller? Varför fortsätta att ha sex när det går ont?
Som jag ser det så ville hon ge dig det. Har du uttryckt att du vill vara hårdhänt eller liknande, sagt att någon porrfilm med sånt var upphetsande? Kanske trodde hon bara att du ville ha det så. Prata igenom det ordentligt så att ni vet var ni har varandra!
Citera
2017-07-08, 00:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Hon kollar inte på porr.

Det är väl inget tjejer berättar.

Men efter ditt inlägg om hennes senaste kille så tror jag ju mer att efter honom så tror hon att killar vill ha det så.

Vilket är lite samma sak som att vara porrskadad.
Citera
2017-07-08, 00:25
  #11
Medlem
BrokenChildhoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Det är väl inget tjejer berättar.

Men efter ditt inlägg om hennes senaste kille så tror jag ju mer att efter honom så tror hon att killar vill ha det så.

Vilket är lite samma sak som att vara porrskadad.
folk är olika helt enkelt bara acceptera det flickor är masochister de vll bli våldtagna i sängen och knullade hårt, fan hur gamla är ni om ni inte visste det??? ??? ? ? ? jag tvingar er dock INTE till att säga någon ålder om ni inte vill det! bara knulla henne stenhårt tills hon gråter nästan
Citera
2017-07-08, 00:52
  #12
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenChildhood
folk är olika helt enkelt bara acceptera det flickor är masochister de vll bli våldtagna i sängen och knullade hårt, fan hur gamla är ni om ni inte visste det??? ??? ? ? ? jag tvingar er dock INTE till att säga någon ålder om ni inte vill det! bara knulla henne stenhårt tills hon gråter nästan

Du vet ju bäst om dom tjejer du har träffat men kan ju berätta att det inte är alla kvinnors önskan...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback