2017-07-07, 16:59
Medlem
Fått tag i lite Subutex och det ska ju slå bäst om man snortar det(förutom att skjuta det, vilket jag inte är intresserad av). Tänkte börja med 0,5 mg så kommer krossa tabletten, klippa av ett sugrör och nu till frågorna då jag är osäker på tekniken.

Meningen är alltså att pulvret fastnar i nästan, dvs där det kan sitta snor, eller ska man trycka upp sugröret så långt upp det går och sedan andas in försiktigt? Vet att man inte ska dra in det för hårt utan andas in det.

Någons om har kunskap om detta?
Citera
2017-07-07, 17:07
Bannlyst
När jag brukade amfetamin nasalt så förde jag in röret i näsan så kort in att det nästan inte ens var i näsan. Sedan snortade jag vilket resulterade i att pulvret fördelades på näsväggarna men även in i själva näsan och ner i svalget, vilket gav en kemisk smak.

Det fungerade varje gång, så jag antar att du ska göra som vanligt.
Citera
2017-07-07, 21:49
Medlem
Rebelxs avatar
Buprenorfin är till skillnad från amfetamin inte effektivt om du sväljer det, utan det behövs tas upp av slemhinnorna.

Du snortar det som vanligt, men behöver inte ta i för kung och fosterland så det hamnar ända ner i svalget och sväljer det.
Inte speciellt avancerat, du kommer få effekt hursomhelst, försök bara som du själv sa "andas" in det lite försiktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in