Citat:
Ursprungligen postat av
ML901
Ja han hade inga problem med att lösa problemen som vi har.. men det är jag som är osäker på om jag vill att vi ska lösa det. Det har ändå gått 2 år där han inte brytt sig om att han har mig i princip utan värdesätter andra saker före mig. Är barar rädd att det har gått så långt att jag inte känner något för honom mer. Men samtidigt så är jag rädd att om jag gör slut så kanske jag begår ett fel beslut.
Jag är 22 och går på universitetet och jag vet inte om jag orkar kämpa.. men samtidigt så är gräset inte grönare på andra sidan
Hur fan vet du om gräset är grönare på andra sidan när du är fast i samma webbsida hela tiden, hur va den? Rätt passande för ditt problem med datorsittande killen eller hur haha
I ärlighetens namn du har universitetet att fokusera på nämner du, hur orkar du ens ha detta problem runtom dig i vardagen, lita på mig när jag säger att flesta saker går inte reparera och detta verkar absolut inte ha förutsättningarna för att vara i den lilla minoriteten där det faktiskt går att lösa, sen tänk på att sådan far sådan son, du vill inte ha 2 i hemmet som sitter vid datorn när du städar och jobbar för 3 personer, var realistisk. Du kan hitta bättre också, begränsa inte dig själv och fokusera på dig själv först och främst till att börja med.