2006-01-06, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapirtiken
Han har en syster som är 31 som numera bor i Luleå,tidigare Piteå.
Snowboard sysslar hon inte med,stämmer i övrigt in rätt bra.
Deras far bor i Gällivare.
Sorry!Får nog ta luska lite mer i det där.
Verkar inte bättre än att det trots allt är hon.
Hon gick i min pararell klass på högstadiet.
Citera
2006-01-06, 11:14
Medlem
Radio Hårds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Känns som om jag har löst "gåtan"

Jämför bilden på Anneli Backman en bit ned på sidan med den bild som Aftonbladet har i sin text.

http://www.girliecamps.com/main.aspx?pageID=58

Där satt den!
Citera
2006-01-06, 11:17
Medlem
Nappiss avatar
Citat:

Jämför bilden på Anneli Backman en bit ned på sidan med den bild som Aftonbladet har i sin text.

Stämmer väldigt bra överens tycker jag. Bra jobbat
Citera
2006-01-06, 11:28
Medlem
Soterns avatar
Citat:

Grattis till veckans deckare!
Citera
2006-01-06, 11:31
Medlem
En liten tanke bara:
Kan inte Aftonbladet bara tagit en bild i mängden för att illustrera mördaren?
När ansiktet ändå maskeras så kan ju inte "outfitten" spela någon roll menar jag? Å då behöver det ju inte vara mördarens outfit vi swr på bilden?

Vad säger ni, har jag fel?
Citera
2006-01-06, 11:37
Medlem
Nappiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
En liten tanke bara:
När ansiktet ändå maskeras så kan ju inte "outfitten" spela någon roll menar jag? Å då behöver det ju inte vara mördarens outfit vi swr på bilden?

Verkar väldigt långsökt att dom skulle göra så. Jag tror på att bilden stämmer överens med den omtalade personen
Citera
2006-01-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
En liten tanke bara:

iochförsig så har du en poäng där, men för eller senare så kryper sanningen fram, och aftonhoran vill väl troligen inte framstå som en bildförfalskare, men vem vet.
enligt artikeln har hon varit ur psykisk balans. frågan är varför? knark, dopningspreparat eller vad?
Citera
2006-01-06, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
iochförsig så har du en poäng där, men för eller senare så kryper sanningen fram, och aftonhoran vill väl troligen inte framstå som en bildförfalskare, men vem vet.
enligt artikeln har hon varit ur psykisk balans. frågan är varför? knark, dopningspreparat eller vad?

Vinter i Gällivare... Mörkt dygnet runt... Vem skulle inte vara i psykisk obalans?
Citera
2006-01-06, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bv202

Bildförfalskare vet jag inte men frågan är om de har tillåtelse att använda den bild de gjorde till texten om Backman eftersom den ju inte är tagen av någon av deras egna fotografer och dessutom har de ju förvanskat bilden...
Citera
2006-01-06, 16:54
Medlem
Nappiss avatar
Citat:
Bildförfalskare vet jag inte men frågan är om de har tillåtelse att använda den bild de gjorde till texten om Backman eftersom den ju inte är tagen av någon av deras egna fotografer och dessutom har de ju förvanskat bilden...

Så vitt jag kan se finns ingen copyright text direkt, sen så är det väl ändå bara att lyfta luren och ringa till nåt av alla de telefonnr som är postade på info sidan, och fråga, hej kan vi få en bild? Oftast säger folk ja. Plus att tidningarna tar bilder från andra källor väldigt ofta.
Citera
2006-01-06, 17:14
Medlem
Husfruns avatar
Jag kan meddela att Fröken A B-T är den skyldiga kommer från säkra källor...och hon är Ingemar B´s syster.
Citera
2006-01-06, 17:52
Medlem
Nappiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husfrun
Jag kan meddela att Fröken A B-T är den skyldiga kommer från säkra källor...och hon är Ingemar B´s syster.

Då var det bekräftat. Perfa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in