2017-07-03, 20:17
Medlem
Ska förhuden vara tillbakadragen vid en klassisk dickpic? Vad är kutym? Såg en dickpic med erigerad penis (som sig bör) där endast 5% av ollonet var synligt pga förhud. Är det korrekt utfört verkligen? Jag frågar för att min erfarenhet på området är begränsad.
Citera
2017-07-03, 20:19
Medlem
gurkmajjas avatar
Minst 25% av ollonet bör synas.
Citera
2017-07-03, 21:09
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det är ju givetvis en smaksak. Men skulle själv dra tillbaka hela förhuden. Pudra kuken lite också.
Citera
2017-07-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är ju givetvis en smaksak. Men skulle själv dra tillbaka hela förhuden. Pudra kuken lite också.
Med ett läppstift i vacker nyans och matchande ögonskugga också.
Citera
2017-07-03, 21:14
Medlem
Ryggradsluss avatar
Dra på ett tjockt gummiband några varv runt penisroten så åderpålen kommer till sin rätt.
Smörj in med matolja.

Ligger förhuden då över ollonet är den för lång.
Citera
2017-07-03, 22:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-en-strut
Ska förhuden vara tillbakadragen vid en klassisk dickpic? Vad är kutym? Såg en dickpic med erigerad penis (som sig bör) där endast 5% av ollonet var synligt pga förhud. Är det korrekt utfört verkligen? Jag frågar för att min erfarenhet på området är begränsad.

1) Hela ollonet ska synas.

2) Spruta på nåt underlag och ta en bild på det också.
Citera
2017-07-03, 22:30
Medlem
Många bra uppslag, tack för det! Men vad säger statistiken, vad är vanligast vid dickpics, blottat ollon eller ej? Och den mottagande parten, vad tilltalar vanligen hen? Finns det en gängse uppfattning eller är smaken som baken?
Citera
2017-07-03, 23:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Många bra uppslag, tack för det! Men vad säger statistiken, vad är vanligast vid dickpics, blottat ollon eller ej? Och den mottagande parten, vad tilltalar vanligen hen? Finns det en gängse uppfattning eller är smaken som baken?

Om du ska suga på kuken och ta den i dig vill du se vad du får?
Citera
2017-07-03, 23:07
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Ju mer traumatiserande bilden är för kvinnor desto bättre. De vill ha fog för att dickpics är förtryckande eftersom vissa tjatar om detta icke-problem.
Citera
2017-07-03, 23:12
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Många bra uppslag, tack för det! Men vad säger statistiken, vad är vanligast vid dickpics, blottat ollon eller ej? Och den mottagande parten, vad tilltalar vanligen hen?
Pålitlig statistik finns tyvärr inte tillgänglig pga mörkertal.
Det beror väl snarast på syftet.

En liten vägledning får du genom följande tolkningsmall:
Täckt ollon = Snopp.
Blottat ollon = Kuk.

Kombinera ovanstående samt variera mellan erigerad och slak beroende på nivå av attraktionsintensitet i dialogen.
Citera
2017-07-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Pålitlig statistik finns tyvärr inte tillgänglig pga mörkertal.
Det beror väl snarast på syftet.

En liten vägledning får du genom följande tolkningsmall:
Täckt ollon = Snopp.
Blottat ollon = Kuk.

Kombinera ovanstående samt variera mellan erigerad och slak beroende på nivå av attraktionsintensitet i dialogen.

Mycket bra sammanfattning och en uppfattning jag delar, tack!

Som skrivet i trådstarten såg jag en med upprullad förhud och tänkte "Vem fan gör så?!". Såg ganska motbjudande ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in