2023-03-27, 14:19
Medlem
fredricomartins avatar
Vi är många nationella som är mycket arga på Linnéa, själv tänker jag nästan varje dag på hur arg jag är på Linnéa
Citera
2023-03-27, 14:24
Medlem
Det är trivsamt att tänka på Linnéa Claeson. Hon är så glad och sig själv hela tiden, aldrig elak mot någon. Jag önskar att det skulle finnas många fler som Linnéa i vår värld — det hade gjort den mycket bättre och varmare.

Hon gör mycket för andra, ställer upp som en god vän och är omtänksam.
Citera
2023-03-27, 15:51
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Vi är många nationella som är mycket arga på Linnéa, själv tänker jag nästan varje dag på hur arg jag är på Linnéa

Tycker det är lite märkligt, hon tuggar väl mest tuggummi och gör lite meningslösa godhetsstatements?
Citera
2023-03-27, 16:19
Medlem
Xons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kul.i.Knutsbo
Tycker det är lite märkligt, hon tuggar väl mest tuggummi och gör lite meningslösa godhetsstatements?

Man ska inte underskatta hur provocerade en del blir av tuggummi-tuggande och godhetssignalering. Många anser att Linnéa är världens sämsta människa på planeten pga. den lilla detaljen att hennes inlägg på Insta ibland innehåller samma ord som hennes tidigare inlägg på Insta. Jag själv blir inte provocerad av såna detaljer, eftersom jag inte lider av hjärnproblem.
Citera
2023-04-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xon
Man ska inte underskatta hur provocerade en del blir av tuggummi-tuggande och godhetssignalering. Många anser att Linnéa är världens sämsta människa på planeten pga. den lilla detaljen att hennes inlägg på Insta ibland innehåller samma ord som hennes tidigare inlägg på Insta. Jag själv blir inte provocerad av såna detaljer, eftersom jag inte lider av hjärnproblem.
Har hon skrivit något om sin våldtäktsman till polare?
(FB) Tech-profil döms för sexuellt ofredande
Citera
2023-04-04, 10:34
Medlem
Alsenos avatar
Linnéa känns väldigt bortglömd av dom flesta just nu. Sexualbrottsblatten blev iaf dömd iaf och "offret" hsr förhoppningsvis lärt sig att akta sig från personer med rötter från icke skidåkande nationer.
Citera
2023-04-04, 13:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Linnéa känns väldigt bortglömd av dom flesta just nu. Sexualbrottsblatten blev iaf dömd iaf och "offret" hsr förhoppningsvis lärt sig att akta sig från personer med rötter från icke skidåkande nationer.

Varit väldigt tyst. Hon brände nog sina broar där med att sno texter från andra kvinnor. Även feminister gillar inte när någon annan tar ära för deras arbete. Mycket eget hade hon ju inte att komma med.
Citera
2023-04-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin

Jag förstår inte hur man kan vara arg på en trevlig själ som Linnea, som inte gör en fluga förnär?
Citera
2023-04-09, 14:45
Medlem
fredricomartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AB.Sorbera
Jag förstår inte hur man kan vara arg på en trevlig själ som Linnea, som inte gör en fluga förnär?

Det är svårt att förlåta det sätt på vilket Linnea har skämt ut Sverige och den svenska folkstammen. Jag är mycket arg på Linnea.
Citera
2023-04-13, 00:05
Medlem
FacelessOrders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johmar81
Det är trivsamt att tänka på Linnéa Claeson. Hon är så glad och sig själv hela tiden, aldrig elak mot någon. Jag önskar att det skulle finnas många fler som Linnéa i vår värld — det hade gjort den mycket bättre och varmare.

Hahaha! Ditt inlägg är det roligaste som jag har läst på mycket länge.
Citera
2023-04-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johmar81

Ja jag har aldrig sett att hon har skadat någon. Men överdrivet mycket skvaller insinuerar det, och det tyder mest bara på avundsjuka män - i poddar å sånt - som inte har annat för sig än att snacka ren bullshit. Skvallerkärringar, kan de inte bara kapa kuken istället? Få det gjort istället för att bete sig som skvallerkärringar så kan de väl våga gå full Gardell
Citera
2023-04-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ribly
Ja jag har aldrig sett att hon har skadat någon. Men överdrivet mycket skvaller insinuerar det, och det tyder mest bara på avundsjuka män - i poddar å sånt - som inte har annat för sig än att snacka ren bullshit. Skvallerkärringar, kan de inte bara kapa kuken istället? Få det gjort istället för att bete sig som skvallerkärringar så kan de väl våga gå full Gardell
Jag håller med dej om en del i det du skriver. Men jag tror att en del av besvikelsen mot henne kommer sej av att hon beskrivit det som om hon behövt kämpa i livet. När det kom fram att hennes pappa var åklagare sprack lite av den imagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in