2017-07-02, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Tack för värdefull information. Flashback när det är som bäst. Det känns som Kallhäll fast i Malmö. Är det som Rosengård eller värre?

Nej, jag vill inte påstå att det är värre än Rosengård utifrån kriminalitet i helhet - däremot sammantaget att Kroksbäck - Belleviegård och Holma knyts samman inom en radie på ca 2 kvadratkilometer via gatu och cykelbanestråk vilket lättar för drogförsäljning, gänganknytningar, korta och snabba flyktvägar vid beskjutningar tex.
Citera
2017-07-02, 23:02
Medlem
Browngreeneyess avatar
Verkar som han som hota att våldta sköterskan har dålig karma som fick sig ett skott idag också.....

Nyheter från Malmö? Nej....ren gammal ost....börjar faktisk att bli less på dom och tycker det är tjatig med skottlossning...dom får byta vapen så det blir lite variation i nyhetsflödet.......
Citera
2017-07-02, 23:03
Medlem
Jag vill påminna alla att skjutningar och sprängningar i Malmö sker inne i staden i olika stadsdelar och i centrala stan. - Inte i nån förort långt borta som i Stockholm. Många 08or tror att Rosengård är en förort, - Rosengård är en stadsdel.
Citera
2017-07-02, 23:05
Medlem
Stones avatar
På polisstationen i Malmö:
"Ove, tar du det här med?"
"Jag har ju redan tre fall på mitt skrivbord. Lägg det på Göran!"
"Han har fem utredningar som han jobbar med. Bit ihop, förrästen kan du ta semester i november?"
Citera
2017-07-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Stämmer.
Han blev tidigare skjuten i Holma och i samband med denna vård hotade han sköterskor. Allt från att dom var horor till döden. NU ÄR det alltså andra gången. Änglavakt...

- Jag hoppas att sjuksköterskorna filmar honom denna gång då han sätter igång.
Citera
2017-07-02, 23:09
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag vill påminna alla att skjutningar och sprängningar i Malmö sker inne i staden i olika stadsdelar och i centrala stan. - Inte i nån förort långt borta som i Stockholm. Många 08or tror att Rosengård är en förort, - Rosengård är en stadsdel.

Sant. Stadsdel it is.
Jag bor nära Rosengård och det tutas som fan nu. Tror inte det är Tyskar som firar fotbollsvinsten direkt....
Citera
2017-07-02, 23:09
Medlem
Lite bilder:
http://www.pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=542071
Citera
2017-07-02, 23:15
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
https://www.sydsvenskan.se/2017-07-0...a-till-sjukhus

Citat:
Enligt Sydsvenskans uppgifter länkas alla tre till narkotikahandel i polisens spaningsregister.

En av de skottskadade har tidigare dömts för att ha dödshotat sköterskor på Sus i Malmö. Han hotade också att våldta en sköterska. Det skedde när han inte fick morfin efter att ha blivit skjuten i en lunga.

Vilket jävla pack! Tidigare dödshotat vårdpersonal, och hotat att våldta en sjuksköterska.

Våra skattepengar skall ICKE gå till sjukhusvård av patrask som denne. Lås in honom, och låt honom självdö!
Citera
2017-07-02, 23:21
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Stämmer.
Han blev tidigare skjuten i Holma och i samband med denna vård hotade han sköterskor. Allt från att dom var horor till döden. NU ÄR det alltså andra gången. Änglavakt...

Han lever på lånad tid, det är bara en tidsfråga innan de lyckas knäppa honom för gott.
Citera
2017-07-02, 23:24
Medlem
Rollinghands avatar
Hade Badawi skyddsväst förra gången? Ett måste i Hadris zon.
Citera
2017-07-02, 23:24
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
På polisstationen i Malmö:
"Ove, tar du det här med?"
"Jag har ju redan tre fall på mitt skrivbord. Lägg det på Göran!"
"Han har fem utredningar som han jobbar med. Bit ihop, förrästen kan du ta semester i november?"

Haha.. Det finns väl viss anledning att tro att utredningarnas kvalitet kan bli något bristande sett till att det borde föreligga en viss resursbrist vid det här laget. Det är väl knappast någon av de drabbade som har några större synpunkter på detta dock i det här fallet.
Citera
2017-07-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Han lever på lånad tid, det är bara en tidsfråga innan de lyckas knäppa honom för gott.

Vad är motviet till att tysta han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in