2007-09-04, 12:05
Medlem
spwnzns avatar
okey, tack för hjälpen..
då blir de fest i helgen ändå =D
Citera
2007-09-04, 16:38
Medlem
jingizus avatar
bästa E: Stor vit smiley
Motivering : nån form av morfinbas i dessa gullepluttar, låg i typ 6 timmar och svettades på en säng utan att kunna röra mig

Runnerup : Rosa fjäder/Rosa räkor
Motivering : de va grymt fina de också, ultraparty i pillerform, lätt att bära med sig

sämsta E: Gröna Kameler(fanns precis samma fast med en fyrklöver på också)
Motivering : Har mycket svårt att kalla detta för e, sämsta skit jag har stoppat i kroppen!
Kunde lika gärna ha käkat koffeintabletter. BLÄ

Runnerup : Vit/svartprickiga Mitsubishi's (de med råttgift i)
Motivering : egentligen helt ok E, men den förtjänar en placering här då 2 av 5 fick föras till sjukhus pga råttgiftet!! De intygade dock att dom mådde bra under tiden
Citera
2007-09-05, 14:16
Medlem
SckrevvedUps avatar
Tror inte att detta ar ratt trad att fraga i, men tjackad och konstig som jag ar sa tar jag anda chansen.

Har bara provat en sorts E i mitt liv, och det ar vita piller med korsbar pa, har i irland blir det alltsa "Cherry". Ar inte tillrackligt tjackad for att lasa hela traden, sa jag fragar; nagon som vet nagot om dessa? Ar de av bra kvalitet (genrellt, alltsa. Finns val ingen universell lag pa att en sorts E alltid ar dalig) och pa en skala fran 1-10, vart ligger den kvalitetsmassigt?

Tack for svar.
Citera
2007-09-05, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jingizu
Runnerup : Rosa fjäder/Rosa räkor
Motivering : de va grymt fina de också, ultraparty i pillerform, lätt att bära med sig

rosa räkor och rosa mitzar är de bästa jag testat i modern tid, brun chanel var rätt potent också. historiskt (längesedan) är det dexter som är sjukt bra, bästa jag testat någonsin.
sämsta finns ett bra gäng som delar plats, nyligen var det gula järnkors och rosa yin-yang... knappt värt att kallas drog imo. dock blev flera redigt E-ade på järnkorsen så lite potential hade dem nog. jag började precis känna av effekten (på 4 st plus snortat en halv) sedan avtog den
Citera
2007-09-05, 20:38
Medlem
Rymdresenärs avatar
Vita musse pigg är i särklass bästa jag käkat, var väl ett år ungefär sen som dom cirkulerade. Käkade 2st och blev heelt väck. Tunnelseende och totalt guldfisk minne, eufori som en galning och lättare hallisar som att man sjönk genom golvet.
Citera
2007-09-05, 22:22
Medlem
nu är det inte så att jag vill komma och förstöra, men heter inte de knapparna ni
kallar för rosa räkor, egentligen rosa telfort? det cirkulerade sådana här förut
och alla kallade dem rosa räkor, men en polare gjorde en efterforskning och kom
fram till att trycket egentligen var telfort, ett företag som nu gått i konkurs...

skit samma, det spelar ingen roll skulle bara kolla om nån visste

EDIT: kollat lite på google nu, men nu visas helt andra resultat än då vi kollade
dem (~2 år sedan)... hur som helst så var "räkan" på avbildningen identiskt med
företagets logotyp
Citera
2007-09-05, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tranceport
nu är det inte så att jag vill komma och förstöra, men heter inte de knapparna ni
kallar för rosa räkor, egentligen rosa telfort? det cirkulerade sådana här förut
och alla kallade dem rosa räkor, men en polare gjorde en efterforskning och kom
fram till att trycket egentligen var telfort, ett företag som nu gått i konkurs...

skit samma, det spelar ingen roll skulle bara kolla om nån visste

EDIT: kollat lite på google nu, men nu visas helt andra resultat än då vi kollade
dem (~2 år sedan)... hur som helst så var "räkan" på avbildningen identiskt med
företagets logotyp

alldeles riktigt, du har bra minne! det hade jag helt glömt av hihi.
Citera
2007-09-06, 17:47
Medlem
Nån som har prova "007" or ? ska tydligen finnas rung Sthlm, uppsala , enköping etc. hade tänk och prova dom i helgen ;D

Hur är dom ?!
Citera
2007-09-06, 20:46
Bannlyst
Finns det några E-tabletter med ett stort X markerat?
Dom skulle tydligen heta RUSH2.
Och skulle æven innehålla 500mg.

Har inte køpt æn men undrar bara om detta ær en ren blåsning eller om det finns e-tabletter som ser ut så.
Citera
2007-09-13, 10:04
Bannlyst
xD

Hmm, Lär nog vara Gula 007 i Bulgarien, iaf dem jag vet vad det va för loga.. har också käkat ngn vit esch som va från sthlms trakten... den va rätt så stor med små lila prickar i sen såg det ut som en häst lr ett lejon på bilden..

Sämmsta e jag käkat lr som jag vet suger är...
Vita omega
Rosa Körsbär
Citera
2007-09-13, 11:26
Medlem
hedlong420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltfucktup
Nån som har prova "007" or ? ska tydligen finnas rung Sthlm, uppsala , enköping etc. hade tänk och prova dom i helgen ;D

Hur är dom ?!

Kickar snabbt. Mycket hallisar vid stort intag. Mycket tjack i säger dom som vet (ingen tjackis själv).
Citera
2007-09-13, 13:23
Medlem
PAJasss avatar
en vän skulle komma hit i helgen med några blå pantrar, är det något att hurra för och hur många lär jag som nybörjare inom e ta? räcker en eller är det säkrast med två?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in