2016-02-18, 19:55
Medlem
R.Raskolnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Jag är också nyfiken på dessa kan jag säga. Blå Louis Vuitton.

Verkar inte som om folk har koll på dessa? Väntar på leverans från A-G.. gått lite väl många dagar nu.
Citera
2016-02-19, 18:06
Medlem
Röda harley davidson gbg?
Citera
2016-02-19, 18:49
Medlem
Presentpappers avatar
Hur mycket kan man lita på att en enskild typ av ecstasyknapp, eller batch, håller god kvalité genom åren? Om jag t.ex. tar mig en rosa Louis Vuitton, som gav ett fint rus för ett par år sedan, kan jag då lita på att denna samma typ av ecstasy ger likadan effekt nu?
Citera
2016-02-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Hur mycket kan man lita på att en enskild typ av ecstasyknapp, eller batch, håller god kvalité genom åren? Om jag t.ex. tar mig en rosa Louis Vuitton, som gav ett fint rus för ett par år sedan, kan jag då lita på att denna samma typ av ecstasy ger likadan effekt nu?

Inte alls. Bra tryckningar försvinner oftast, dom byts ut för att dom blir kopierade. Om det inte är samma källa och du litar på honom och du vet att han sitter på en stor bunt av samma batch, undvik. Färskhet är en bra sak med MDMA, så länge recensionerna är bra.
Citera
2016-02-19, 22:03
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper

Syftar du möjligtvis på a-g's knappar? Jag har testat ett par st av deras nu och jag tycker att de håller rätt god kvalité, det som ovan postare säger stämmer också så klart men dessa bör vara samma batch jag prövat då det senast var 1-2 veckor sedan. Jag lyckades också somna 4-5 timmar efter 3st (visserliggen tagna efter en dag+natt med 2g 3-CMC då jag tyckte att jag inte skulle landa riktigt ännu på nedgången/undergången :P) men det bör ändå tyda på att de innehåller inget till väldigt lite annat som t.ex uppåttjack.

Hoppas du får ett fint rus iaf! Må väl.
Citera
2016-02-20, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Bra skrivet!

Det snackas mkt skit här inne! De gröna träskorna, gröna transformers, gröna rolex (kugghjulen) är alla från samma källa. De innehåller inte pma eller nåt annat piss.

Hur kan du säkert säga att de alla är ifrån samma källa? Sitter du på någon information som ingen annan här har eller? För det verkar så. Vem är det som snackar skit egentligen?
Citera
2016-02-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Raskolnikov
Verkar inte som om folk har koll på dessa? Väntar på leverans från A-G.. gått lite väl många dagar nu.

A-G skickade aldrig det jag beställt. Bitches.. Hoppas det går bättre för dig.
Citera
2016-02-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abasin
De var rätt standard, skulle också tippa runt 150 mg MDMA i dem. Utan tolerans, poppa 1 och boosta med en halva till sen. Vill du rolla hårt så kör på 1,5 till en början och en halv som en booster.

150 är inte "rätt standard". De flesta knappar innehåller mindre i verkligheten.
FYI så är 200mg+ mdma väldigt mycket att trycka i sig om man inte har den så kallade toleransen. I detta fallet så handlar de dock inte om egentlig tolerans, utan snarare brända serotonindepåer.
100-120 mg kan fungera väldigt tillfredsställande på en person utan dessa brända depåer åtminstone som en startdos. Sedan går det oftast bra att poppa en till när den första börjar klinga av. Därefter får man räkna med att bara bli mer påtänd, inte e-ad.
Citera
2016-02-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrBrosk
150 är inte "rätt standard". De flesta knappar innehåller mindre i verkligheten.
FYI så är 200mg+ mdma väldigt mycket att trycka i sig om man inte har den så kallade toleransen. I detta fallet så handlar de dock inte om egentlig tolerans, utan snarare brända serotonindepåer.
100-120 mg kan fungera väldigt tillfredsställande på en person utan dessa brända depåer åtminstone som en startdos. Sedan går det oftast bra att poppa en till när den första börjar klinga av. Därefter får man räkna med att bara bli mer påtänd, inte e-ad.

Beror helt på vad du har för källor. Allt jag tagit senaste året är labbtastat och inget har varit under 140mg. Köper du på gatan blir du ofta scammad om du har dålig koll, köper du på darknet är du rätt safe. 200+ som starter är inte att rekommendera om man inte vill bli rätt väck.
Citera
2016-02-22, 20:29
Medlem
Orangea harley davidson gbg? Ska prova för första gången och jag vill ha så ren mdma som möjligt
Citera
2016-02-23, 20:22
Medlem
Någon som har hört om/provat en E som är formade som skor med ljusgrön färg samt snörnings mönster på båda sidor. Bytte till en av dessa av någon snubbe på en efterfest.
Citera
2016-02-23, 22:25
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
Någon som har hört om/provat en E som är formade som skor med ljusgrön färg samt snörnings mönster på båda sidor. Bytte till en av dessa av någon snubbe på en efterfest.
Sök i tråden, pratats friskt om de gröna skorna bara några sidor bakåt. Förvänta dig inte något asfett rus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in