2016-01-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejcan
gröna skor inte bra alls enligt mig , kändes inte som nån annan e jag tagit , mest jobbigt var allt

Håller inte med... vi var flera stycken som tod Gröna Skor häromdagen och alla var väldigt nöjda. Många tog en halv dessutom.
Citera
2016-01-02, 17:00
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
gröna skor inte bra alls enligt mig , kändes inte som nån annan e jag tagit , mest jobbigt var allt

Jaså, jämför du med dina andra knappar fulla med tjack menar du?
Citera
2016-01-03, 11:53
Medlem
cirkusregeringuss avatar
MDMA-knappar gav ingen effekt - sockerpiller?

Hej!

Jag ska hålla mig kort: På nyår hade en vän köpt fem Eva (superman version) av en gammal arbetskollega. Vi la tillsammans tabletterna på våra tungor, men innan jag svalde min, så sög jag lite på den för att känna ifall det verkligen var ecstasy. Det smakade sött och lite surt, som en karamell, och mig veterligen så ska Eva smaka väldigt beskt/bittert. Jag berättade genast för en av min polare att jag trodde det var fejk, och som jag trodde fick ingen av oss något rus. Inte ens placeborus.

Min fråga är: Kan det varit något i den ändå, eller var det troligtvis bara socker? Jag har nämligen hört att andra droger kan smaka sött och surt.

Ha en bra dag!
Citera
2016-01-03, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Hej!

Jag ska hålla mig kort: På nyår hade en vän köpt fem Eva (superman version) av en gammal arbetskollega. Vi la tillsammans tabletterna på våra tungor, men innan jag svalde min, så sög jag lite på den för att känna ifall det verkligen var ecstasy. Det smakade sött och lite surt, som en karamell, och mig veterligen så ska Eva smaka väldigt beskt/bittert. Jag berättade genast för en av min polare att jag trodde det var fejk, och som jag trodde fick ingen av oss något rus. Inte ens placeborus.

Min fråga är: Kan det varit något i den ändå, eller var det troligtvis bara socker? Jag har nämligen hört att andra droger kan smaka sött och surt.

Ha en bra dag!
fick ni ingen effekt har ni ju svaret.. Bör smaka annat än sött vid kontakt med munnen i alla fall..
Citera
2016-01-04, 03:59
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Erfarenheter kring röda mickey mouse? Bra? Dåligt?

Testade en halv på nyår, tog jävligt bra på mig trots det bara var en halv( kan ju ha tatt den bra halvan) Vet inte om jag hade tur med denna då mina vänner tog 1 var. 1 har tagit och märkte knappt av de. Kan dessa vara ojämna eller var vissa bara väldigt känsliga och ändå tog till sig den svaga dosen? (typ jag) Trodde jag skulle känna noll men det slog väldigt bra. Fick höra att dessa innehöll 220 från min källa. Så omdömet är blandat häromkring.
Citera
2016-01-04, 10:53
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Testade en halv på nyår, tog jävligt bra på mig trots det bara var en halv( kan ju ha tatt den bra halvan) Vet inte om jag hade tur med denna då mina vänner tog 1 var. 1 har tagit och märkte knappt av de. Kan dessa vara ojämna eller var vissa bara väldigt känsliga och ändå tog till sig den svaga dosen? (typ jag) Trodde jag skulle känna noll men det slog väldigt bra. Fick höra att dessa innehöll 220 från min källa. Så omdömet är blandat häromkring.

Min källa säger att röda musse pigg ligger runt ~ 140mg
Citera
2016-01-04, 12:37
Medlem
hazemans avatar
gröna whatsup .nån som provat?
Citera
2016-01-04, 17:14
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:

Gröna skor är väldigt skonade från tjack, md mängden är dock inte jättehög men detta beror mest på storleken, skulle gissa på ungefär 110 mg. Då menar jag alltså dom små gröna träskoaktiga. Hört talas om "gröna nikes" som ska va förorenade.
Citera
2016-01-04, 18:00
Medlem
Kört på gröna träskor vid totalt 3 tillfällen, flera av mina vänner med. Enligt kranen ska de innehålla 150 mg md + lite tjack. Första ggn tog jag 2 st rätt nära inpå varandra och de slog galet hårt. Assköna, men både jag och flera andra som tagit upplever dem som lite trippiga? Fått lite småhallisar och tappat bort rumsuppfattningen några ggr. Kan de innehålla MDA eller nåt? Eller är det att mängden md blivit för hög för några av oss? 300 mg är ju ganska mkt för någon som inte väger så mkt. Oavsett så gillar jag dem, att de är lite trippiga är bara en bonus enligt mig
Citera
2016-01-04, 18:02
Medlem
Kommit över några lila/rosa party mask, någon som har koll på dessa?
Citera
2016-01-04, 18:09
Medlem
fghjkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xprnc
Kommit över några lila/rosa party mask, någon som har koll på dessa?
Har ingen info, men kan det vara så att du syftar på Bentley? Kanske lättare att hitta info om.

Edit: De förra bentley (blåa) gick ibland under namnet "party mask".
Senast redigerad av fghjkl 2016-01-04 kl. 18:12.
Citera
2016-01-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fghjkl
Har ingen info, men kan det vara så att du syftar på Bentley? Kanske lättare att hitta info om.

Edit: De förra bentley (blåa) gick ibland under namnet "party mask".

Som jag har fattat det skiljer sig Bentley och party mask aningen åt. Bentleys är mer tydligt formade som ett B och party masks lite mer utdragna, så att de ser ut som en mask, typ Batman style. Troligtvis olika batchar anyway. Tog en blå party mask för någon månad sen och den hade samma form som de lila jag har nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in