2014-06-10, 21:07
Medlem
Min polare har fått dag i dessa tabletter. Vi är inte så insatta när det kommer till just E.
Tänkte kolla om någon vet hur dessa är, då vi tänkte käka de i helgen.. Bra tripp, själva känslan, mängd mdma osv?

Här kommer bilder på de..det står trance på baksidan. Tabletterna är gröna btw och inte blåa..

http://i62.tinypic.com/sdlqhu.jpg
http://i60.tinypic.com/ncibv5.jpg

tack på förhand !!
Citera
2014-06-10, 22:46
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keremo88
Min polare har fått dag i dessa tabletter. Vi är inte så insatta när det kommer till just E.
Tänkte kolla om någon vet hur dessa är, då vi tänkte käka de i helgen.. Bra tripp, själva känslan, mängd mdma osv?

Här kommer bilder på de..det står trance på baksidan. Tabletterna är gröna btw och inte blåa..

http://i62.tinypic.com/sdlqhu.jpg
http://i60.tinypic.com/ncibv5.jpg

tack på förhand !!
Trance Spaceman kallas dessa knappar(såldes som både blå och gröna ifrån SR1), kollar du bara någon sida bakåt så hittar du en kritisk review av mig, men kollar du tillbaka i tråden från oktober-november-december tiden från förra året så hittar du nästan bara bra recensioner om dessa knappar. Återkom gärna
Citera
2014-06-12, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Espalda
Hört rykten om att blåa superman i GBG området ska innehålla opium samt vissa heroin...Ingen kommentar på det, någon som kan inflika något? Även testade och tyckte ruset kändes annorlunda.

En kompis köpte ett gäng för 2 veckor sen drygt och det var tyvärr inget speciellt med dom.
Vi hörde mycket om dom innan och folk sa till oss att dom spydde av dom och var helt borta men inget utöver det vanliga hände för oss.
Citera
2014-06-12, 13:47
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Espalda
Hört rykten om att blåa superman i GBG området ska innehålla opium samt vissa heroin...Ingen kommentar på det, någon som kan inflika något? Även testade och tyckte ruset kändes annorlunda.

Nej, det är samma rykten som har gått i flera år i stil med:
Dessa Ena är syradoppade!!
Dessa Ena har kokain i sig!!!
Dessa Ena är det jonk i!!!

Eller varför inte haschet man köpte innan? ÅÅÅ Detta är DUNDER! Akta dig du kan få hallisar då det är SYRADOPPAT WOOOOOOOÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!
Citera
2014-06-12, 14:00
Medlem
reazzors avatar
Någon som testat Orangea diamanter i gbg-området?
Citera
2014-06-12, 16:28
Medlem
kantoos avatar
Vad tycker ni om Blue Ghost? Bra grejer? Ska testa E för första gången ikväll, hoppas inte de nån skit bara!
Citera
2014-06-12, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Vad tycker ni om Blue Ghost? Bra grejer? Ska testa E för första gången ikväll, hoppas inte de nån skit bara!

Förra året var spöken skit, var t.o.m. några som dog utav dom, men dessa som finns nu är mycket bättre tryckta, med brytskåra och sånt trademark R med cirkel runt, jag pallar riktigt inte chansa eftersom det var PMA i dom förra året.

Om du ska testa dessa så köp et testkit först å kolla vad fan dom innehåller.
Senast redigerad av qirtero 2014-06-12 kl. 17:17.
Citera
2014-06-12, 18:25
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Förra året var spöken skit, var t.o.m. några som dog utav dom, men dessa som finns nu är mycket bättre tryckta, med brytskåra och sånt trademark R med cirkel runt, jag pallar riktigt inte chansa eftersom det var PMA i dom förra året.

Om du ska testa dessa så köp et testkit först å kolla vad fan dom innehåller.

Oj, det blir nog till att chansa då jag vill ta de ikväll, fast då vet jag att jag inte bör gå in med för höga förväntningar iaf!
Citera
2014-06-12, 20:05
Medlem
Begins avatar
"Blå Superman" och "Rosa pittbull" nån som vet något om dessa?
Citera
2014-06-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
"Blå Superman" och "Rosa pittbull" nån som vet något om dessa?

Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Kan också påpeka att blåa supermans var totalt värdelösa, väntade i nästan en timme för den första knappen (inte tagit E på 5 veckor), kände inte ett piss så tog en till och fick ett milt rus, inte alls lika mysigt och starkt som jag fick med röda ninjor.

Gick för 100kr i Göteborg och ska även noteras att ett par stycken av våra inte hade nåt S alls på tablettterna, helt blanka.

Läs.
Citera
2014-06-13, 00:04
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Läs.

Så svårt och avgöra, på pillreports står det att dem är kanon, samt andra inlägg här på fb och från andra är det motsatsen. Tack för du fick mig ta en extra titt! Ska kika extra på råsa pitbull då jag ej hittar dem någonstan :/
Citera
2014-06-13, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Så svårt och avgöra, på pillreports står det att dem är kanon, samt andra inlägg här på fb och från andra är det motsatsen. Tack för du fick mig ta en extra titt! Ska kika extra på råsa pitbull då jag ej hittar dem någonstan :/

Köp inga blåa superman, det är nog dom sämsta pillrerna som finns just nu, har pratat med 10+ personer som testat dom en enda sa att dom fungerade alla andra sa att skiten sög och gav ingen effekt alls, fungerade inte alls på mig heller.

Om någon testat blåa spöken och gröna sköldpaddor så skulle jag vilja veta vad ni tycker om dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in