2013-11-26, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Chuck
Ingen som har testat röda/rosa route 66 med en skylt på?

Mitt senaste inlägg i tråden.
Citera
2013-11-26, 13:02
Medlem
Mr.Chucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labeled
Mitt senaste inlägg i tråden.

Jaha, trodde det var de blå du skrev om Man tackar!
Citera
2013-11-26, 20:45
Medlem
timetoendits avatar
Tänkte bara flika in att blå/gröna trance spaceman är riiiktigt sick
Citera
2013-11-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Nice, hur många tog du?
Citera
2013-11-27, 18:30
Medlem
Awilds avatar
Citat:
Berätta gärna lite mer , köpte såna gröna idag 2st hittar inte så mycket om det
Citera
2013-11-27, 18:36
Medlem
timetoendits avatar
Det räckte med en för att skicka iväg mig till lala-land som ett dreglande mongo. Fick dessa pga ett felutskick för jag kör numera aldrig serotonerga droger iom att jag missbrukade MDMA kraftigt direkt när jag upptäckte det för något år sedan. Trodde inte alls jag skulle få effekt men satan säger jag bara

Kan till och med sträcka mig så långt att effekten var bättre än när jag tog 150mg MDMA kristaller för första gången. Dessa rekommenderas verkligen.
Senast redigerad av timetoendit 2013-11-27 kl. 18:40.
Citera
2013-11-27, 18:54
Medlem
Awilds avatar
Citat:
Det räckte med en för att skicka iväg mig till lala-land som ett dreglande mongo. Fick dessa pga ett felutskick för jag kör numera aldrig serotonerga droger iom att jag missbrukade MDMA kraftigt direkt när jag upptäckte det för något år sedan. Trodde inte alls jag skulle få effekt men satan säger jag bara

Kan till och med sträcka mig så långt att effekten var bättre än när jag tog 150mg MDMA kristaller för första gången. Dessa rekommenderas verkligen.
Låter härligt som fan , svettades du mycket och så? Ska nämligen ta det på Lights i Stockholm där Blastejaxx, DV&LM å Tiesto ska spela , vill inte gå runt och outa mig själv
Citera
2013-11-27, 19:16
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awild
Låter härligt som fan , svettades du mycket och så? Ska nämligen ta det på Lights i Stockholm där Blastejaxx, DV&LM å Tiesto ska spela , vill inte gå runt och outa mig själv

Jag fick en del handsvett men inget farligt direkt. Däremot kan du glömma att inte outa dig haha Ögonlocken svullnade smått upp på mig så ögonen blev liksom inramade och toppades av med de där gigantiska tefatspuppilerna. Ögonen vobblade hej vilt också och såg skelögd ut till och från. Min mormor hade sett att jag var e:ad från en kilometers avstånd.
Senast redigerad av timetoendit 2013-11-27 kl. 19:18.
Citera
2013-11-27, 20:42
Medlem
Awilds avatar
Citat:
Jag fick en del handsvett men inget farligt direkt. Däremot kan du glömma att inte outa dig haha Ögonlocken svullnade smått upp på mig så ögonen blev liksom inramade och toppades av med de där gigantiska tefatspuppilerna. Ögonen vobblade hej vilt också och såg skelögd ut till och från. Min mormor hade sett att jag var e:ad från en kilometers avstånd.
Med du tog det lugnt eller? För jag svettades som en gris sist jag tog det i Amsterdam så lär bli värre nu om man står å ravear i 7-8 timmar.. Jaså, låter som att det är dags att införskaffa partybrillor och inte gå ut från smeten haha
Citera
2013-11-28, 00:07
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awild
Med du tog det lugnt eller? För jag svettades som en gris sist jag tog det i Amsterdam så lär bli värre nu om man står å ravear i 7-8 timmar.. Jaså, låter som att det är dags att införskaffa partybrillor och inte gå ut från smeten haha

Aa, jag tog det lugnt. Var ju som sagt inget planerat intag utan fick dem av misstag så inget rave dansande på en tisdagskväll Mina aktiviteter bestod mest av att ligga i sängen och bara kravla och stöna av välbehag genom att känna på fibrerna i täcket och stå och titta på mig själv i spegeln.
Citera
2013-11-29, 01:33
Medlem
VVCs avatar
Purple Grenades! Någon som vet något om dom?
Citera
2013-11-29, 13:08
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Purple Grenades! Någon som vet något om dom?
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32326

Där har du gubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in