2013-09-28, 10:37
Medlem
Tycker att Rosa Ferrari var rätt tråkiga.
Citera
2013-09-28, 12:35
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
En varning för blå rolex. Tog igår och kunde varken prata eller röra på mig, på ett dåligt sätt. Jag mådde så sjukt dåligt men kunde inte säga det till någon eftersom jag det enda jag kunde göra var att sitta som paralyserad i en soffa och tänka att jag när som helst skulle dö. Jag har aldrig mått så illa i hela mitt liv, jag spydde blått och efteråt såg jag vitt och tänkte att det sista jag gör i mitt liv är att spy blått. Jag kunde inte sluta skaka och jag har tur som ens tog mig hem och kunde somna tryggt i min säng. Fick till och med hallucinationer när jag satt och väntade på bussen hem. Såg människor som egentligen inte fanns där gå runt mig och skratta och jag hörde röster som sa att jag aldrig skulle överleva.
Aldrig mer blå rolex. Och förresten aldrig mer E ute, allt blir mycket bättre om man bara är på ett tryggt ställe utan så många människor.

Fyfan de låter inge vidare.. förmodligen äcklig PMA i dom
Citera
2013-09-28, 18:36
Medlem
Någon som har testat gröna äpplen på sistone?
Citera
2013-09-28, 19:14
Medlem
f0cuss avatar
Funtar på att köpa de gröna androiderna från nederländerna, någon som provat?
Citera
2013-09-28, 20:18
Medlem
TheGolemFighters avatar
Dom gröna "1up" mario pillrena var riktigt trevliga faktiskt Tog bara en och hade antagligen behövt lite mer menmen finns ju mer tillfällen å testa dessa som tur är!
Citera
2013-09-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Tycker att Rosa Ferrari var rätt tråkiga.

Var dom inge bra? Tycker själv att dom är riktigt trevliga
Citera
2013-09-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Någon som har testat gröna äpplen på sistone?

Testat dessa på senaste:

Spöken , betyg 4/5
Ferrari , betyg 4/5
Äpplen , betyg 2/5
Hjärtan , betyg 5/5

Snart
Trance/spaceman
Citera
2013-09-29, 17:40
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Funtar på att köpa de gröna androiderna från nederländerna, någon som provat?

Gröna androider är sinnessjuka, sånt jävla tryck i dem!
Citera
2013-09-29, 20:10
Medlem
Provade blåa E på tomorrowland 2012. Tror det mest var amf i den då jag bara blev speedad. Eller kan det bero på ens personlighet/sinnesstämning vid tillfället? Kände inte för att klämma på olika material och reflektera över hur skönt det var.
Citera
2013-09-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Fyfan de låter inge vidare.. förmodligen äcklig PMA i dom
Spya+visuals, skulle gissa på piperazine själv. Stämmer in på en rapport jag läste en gång iaf.
Citera
2013-09-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
En varning för blå rolex. Tog igår och kunde varken prata eller röra på mig, på ett dåligt sätt. Jag mådde så sjukt dåligt men kunde inte säga det till någon eftersom jag det enda jag kunde göra var att sitta som paralyserad i en soffa och tänka att jag när som helst skulle dö. Jag har aldrig mått så illa i hela mitt liv, jag spydde blått och efteråt såg jag vitt och tänkte att det sista jag gör i mitt liv är att spy blått. Jag kunde inte sluta skaka och jag har tur som ens tog mig hem och kunde somna tryggt i min säng. Fick till och med hallucinationer när jag satt och väntade på bussen hem. Såg människor som egentligen inte fanns där gå runt mig och skratta och jag hörde röster som sa att jag aldrig skulle överleva.
Aldrig mer blå rolex. Och förresten aldrig mer E ute, allt blir mycket bättre om man bara är på ett tryggt ställe utan så många människor.
Var köpte du detta? Var det i Sverige eller?
Citera
2013-09-29, 21:53
Medlem
bananmuslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Var köpte du detta? Var det i Sverige eller?
Yes, det var i Sverige.
Och för övrigt känner jag mig fortfarande inte helt frisk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in