2013-05-15, 22:09
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llomis
Okej, ska leta vidare lite på mer information
Ja, min kompis sa att jag borde ta det på ett rave första gången! Hur fel kan det gå om man redan har skit kul innan man ploppar den?

Ojojoj, ger mig flashbacks till Qlimax 2012 när jag drog min e-oskuld.. Tänkte i samma banor, hur fett kan de bli egentligen? Kom tillbaka när du har käkat e på rave i Holland så kommer du förstå vad jag menar!
Citera
2013-05-15, 22:12
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRI22UE
e inte helt säker på att det e 2mg/kg som gäller så någon får gärna bekräfta detta men har för mig att jag läst det i den här tråden. hoppas du får tag i schyssta tabbar (vilket det brukar finnas i holland), du kmr få en underbar upplevelse kan jag lova speciellt på ett rave, hehe.

2mg/kg+20 mg är perfekt enligt mig, drog 214 mg på oskulden, blev tok för mycket... Satt mest och fattade ingenting, senaste gången körde jag 190mg ( blåa pentagram ) och jag kan med glädje säga att de låg på nivå med min första gång ( som ska vara som allra bäst )... Satan vilken tooootal eufori.
Citera
2013-05-15, 22:21
Medlem
llomiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Ojojoj, ger mig flashbacks till Qlimax 2012 när jag drog min e-oskuld.. Tänkte i samma banor, hur fett kan de bli egentligen? Kom tillbaka när du har käkat e på rave i Holland så kommer du förstå vad jag menar!

Det ska jag allt göra! Längtar redan!
Fixade dock E på Qlimax 2009 men det hände ingenting =( Tror jag blev blåst. Den hade Toxic märke på sig liten rund vit. Eller om inte det var Qlimax loggan för det året. Betalade 20 euro.
Citera
2013-05-15, 22:58
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llomis
Det ska jag allt göra! Längtar redan!
Fixade dock E på Qlimax 2009 men det hände ingenting =( Tror jag blev blåst. Den hade Toxic märke på sig liten rund vit. Eller om inte det var Qlimax loggan för det året. Betalade 20 euro.

Mycket tråkigt! :/ 20 euro för en knapp lät väldigt mycket... Betalade 10 euro för mina på både qlimax, hard bass och Qapital. Och då snackade jag med en holländare som tyckte jag var dum i huvet då han köpte sina för 2-3 euro av sin kran ! Ett hett tips inför nästa rave är att läsa på mycket om olika batchar, kolla vilka som är "populära just nu" o dyl... Ja jag vet, det flödar i massor men man kan åtminstone få ett hum om vilka batchar som är bra och dåliga... Dessutom så är man så in i helvete ivrig att köpa när man väl står där inne
Citera
2013-05-16, 00:20
Medlem
llomiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Mycket tråkigt! :/ 20 euro för en knapp lät väldigt mycket... Betalade 10 euro för mina på både qlimax, hard bass och Qapital. Och då snackade jag med en holländare som tyckte jag var dum i huvet då han köpte sina för 2-3 euro av sin kran ! Ett hett tips inför nästa rave är att läsa på mycket om olika batchar, kolla vilka som är "populära just nu" o dyl... Ja jag vet, det flödar i massor men man kan åtminstone få ett hum om vilka batchar som är bra och dåliga... Dessutom så är man så in i helvete ivrig att köpa när man väl står där inne

Mäktigt! Jag blev lurad på Defqon1 också 2010. Fick ngt som gjorde mig stirrig, och nere. Typ som ngt bajs Retolin eller ngt.. Haha 10euro för oss är ju skit bra pris

Ja det hade jag tänkt göra, läsa om olika batchar!

Hahahah skojar du lr :P Jag sprang runt som en dåre mellan 23.00-01.00 och frågade runt "You got some E's to sell?". Men lärt mig av mina misstag nu och tänker istället fixa här ifrån och ta med mig. Ryanair, så slipper du hundar på flygplatser

Tror vi är lite offtopic nu? xD
Citera
2013-05-16, 10:15
Medlem
GBGITGIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeCtroN
Du råkar inte veta hur många mg dom röda stjärnorna ligger på? Behöver man dubbeldroppa?
Sitter du på någon annan info om dom så får du gärna berätta lite om dom

Mvh

180 mg
Räcker med 1, ta 1 till när du peakar för längre effekt
Bra peak, dock ganska kort om du bara tar 1
Citera
2013-05-16, 10:16
Medlem
GBGITGIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blommlsd
Tjena jag har kommit över E som är gröna med ett frågetecken på,

Någon som har någon mer info ang detta? vad dem är blandat med osv =)

Tacksam för svar

I Gbg? Isf ok, inte lika bra tryck som blå pentagram eller röda defqon (stjärnor)
Bättre än gula apor (paul frank)
Tag minst 2 med en gång
Citera
2013-05-18, 18:34
Medlem
Såg lite cirkulerande frågor om vilka knappar som finns inne ungefär just nu.

Gröna/Röda Frågetecken(120-130mg/140-170mg+) - Riktigt bra knapp, intog detta själv under en stor fest i Göteborg på Valborg, var en riktigt härlig kväll, doserade dock lite för lite. (Självklart vill man ju alltid ha mer av det goda! )

Gula Paul Frank(Apor)(80-100mg?) - Mycket snack går om denna knappen just nu, själv inte intagit just denna men mycket bekanta/vänner till mig har gjort. Både erfarna som oskulder så berättar bägge parterna att 1-2 knappar gav dem ett kanonrus. Kan även tillägga att detta var på samma fest som jag intog de Gröna.

Röda Defqon(160-180mg) - Någon ny batch som kommit på ingång, inte fått se dessa med egna ögon än men en kontakt har delat med sig att dessa finns inne, och bara delat med sig med goda ord om dem! Så något att se fram emot nu mot sommaren

Glöm dock ej!

Att för varje individ är det olika, det handlar inte så mycket om din kroppsvikt osv. Desto mer påläst du är om drogen, desto mer kan du få ut utav det! Tänk på att ladda på mycket med vitaminer, näringsrik kost, i ungefär 1-2 veckor innan intag. Förbered det bra, och var så positiv som möjligt. Sen är det även viktigt att man har Uppehåll mellan intagen.

Detta är också helt individuellt! Men det smartaste JAG tycker och som VERKAR hälsosamt är en period på 2-3 månader.

Så knapra på smart mina vänner och hoppas vi ses på roliga fester nu till sommaren!

Love & Light
Citera
2013-05-21, 15:35
Medlem
Har precis kommit över Ghost R blåa, någon som testat ? Verkar få sjukt bra respons på pillerreports etc, ska testa ez test på dem i helgen.
Citera
2013-05-21, 15:52
Medlem
någon som vet något om dolce gabbana och gröna mitsun?
Citera
2013-05-22, 22:58
Medlem
Lukasohais avatar
Någon som testat SWEROAD's MDMA?
Citera
2013-05-25, 16:12
Medlem
dokoalseleds avatar
Har inte följt tråden. Några nyheter om de blå apor (paul frank) som rahad jackson sålde förut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in