Såg lite cirkulerande frågor om vilka knappar som finns inne ungefär just nu.
Gröna/Röda Frågetecken(120-130mg/140-170mg+) - Riktigt bra knapp, intog detta själv under en stor fest i Göteborg på Valborg, var en riktigt härlig kväll, doserade dock lite för lite. (Självklart vill man ju alltid ha mer av det goda!

)
Gula Paul Frank(Apor)(80-100mg?) - Mycket snack går om denna knappen just nu, själv inte intagit just denna men mycket bekanta/vänner till mig har gjort. Både erfarna som oskulder så berättar bägge parterna att 1-2 knappar gav dem ett kanonrus. Kan även tillägga att detta var på samma fest som jag intog de Gröna.
Röda Defqon(160-180mg) - Någon ny batch som kommit på ingång, inte fått se dessa med egna ögon än men en kontakt har delat med sig att dessa finns inne, och bara delat med sig med goda ord om dem! Så något att se fram emot nu mot sommaren
Glöm dock ej!
Att för varje individ är det olika, det handlar inte så mycket om din kroppsvikt osv. Desto mer påläst du är om drogen, desto mer kan du få ut utav det! Tänk på att ladda på mycket med vitaminer, näringsrik kost, i ungefär 1-2 veckor innan intag. Förbered det bra, och var så positiv som möjligt. Sen är det även viktigt att man har
Uppehåll mellan intagen.
Detta är också helt individuellt! Men det smartaste
JAG tycker och som
VERKAR hälsosamt är en period på
2-3 månader.
Så knapra på smart mina vänner och hoppas vi ses på roliga fester nu till sommaren!
Love & Light