2012-01-16, 21:17
Medlem
Blue Playboy Bunny / Blå playboy kaniner @ gbgområdet

någon som vet om det är fart i dom eller?
Citera
2012-01-19, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holktomten
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=27750

Ska få 2 st av dessa i Holland om en månad ska bli kul att testa

208 mg Mdma är inte dåligt i en tablett

Grattis, du kommer få en underbar resa!

Bästa E:na jag någonsin testat... dom är 100 gånger bättre än Q-dance...
Jag trodde verkligen inte dom skulle ge samma känsla som man fick i början när man tog e.... för mig kändes det som andra gången jag tog e... den kärleks känslan och må riktigt jävla bra känslan, det var längesen..

Det tog rätt lång tid innan dom verkligen kicka in... rätt lugn uppgång och sen boooom slog dom till... man kände hur värmen spred sig i hela kroppen och en pirrande känsla kom... allt ljus och ljud... oj oj oj! Jag älskade allt och alla och kunde inte må bättre än jag gjorde
Kändes nästan som man var oskuld på E igen....(jag har tagit E ca 15 gånger)

Sen ingen AT nästan... bara lite trötthet dagen efter... jag tog två speakers och två lacoste den kvällen...

Edit: jag hade ändå käkat E tre veckor innan två dagar i rad så jag trodde inte högtalarna skulle fungerar så jätte bra...men dom fungerade över förväntningar.
Senast redigerad av whitespeakers 2012-01-19 kl. 10:43. Anledning: edit.
Citera
2012-01-19, 12:36
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Mycket fint!
Hur mycket pröjsar du?
Dom går för cirka 200 spänn på nätet, dom ser riktigt goda ut! Man kan se kristallerna tom
Citera
2012-01-19, 13:03
Medlem
Vilka är de bästa knapparna som finns att få tag på där ute i dagsläget?
Är ca 2år sedan jag kom över något som var värt pengarna.. men jag har inte fått tag på riktigt bra x sedan 05 typ.. det är lite sorgligt :/
Citera
2012-01-20, 12:25
Medlem
Yeamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Vilka är de bästa knapparna som finns att få tag på där ute i dagsläget?
Är ca 2år sedan jag kom över något som var värt pengarna.. men jag har inte fått tag på riktigt bra x sedan 05 typ.. det är lite sorgligt :/

Just nu verkar det bara finnas mediokra knappar i omlopp här i Stockholm. Ingenting superbra så jag håller mig till kristaller tills det dyker upp något bra igen. Bra kristaller finns, iaf.
Citera
2012-01-20, 14:40
Medlem
Jag skulle gärna vilja veta mer om blåa McDonalds

McDonalds-batcher oavsett färg har en hel del varningar på sig på pillreports. Blåa sådana misstänks innehålla allt från 2cb till metamfetamin och piperaziner. Samtidigt verkar dessa piller florerat mestadels i Australien varför det troligtvis är andra batcher här i Sverige.

Någon med erfarenhet av dessa som kan säga om det verkar finnas spår av någon annan substans än enbart ren MDMA i dessa? (T.ex. metamf, amf, 2cb, piperazine osv?)

Någon som kan lägga upp en (bra) bild på batchen så det går att identifiera vilken batch det är gentemot andra piller?
Citera
2012-01-20, 19:53
Medlem
Holktomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Mycket fint!
Hur mycket pröjsar du?

100 kr st
Citera
2012-01-20, 19:55
Medlem
Holktomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitespeakers
Grattis, du kommer få en underbar resa!

Bästa E:na jag någonsin testat... dom är 100 gånger bättre än Q-dance...
Jag trodde verkligen inte dom skulle ge samma känsla som man fick i början när man tog e.... för mig kändes det som andra gången jag tog e... den kärleks känslan och må riktigt jävla bra känslan, det var längesen..

Det tog rätt lång tid innan dom verkligen kicka in... rätt lugn uppgång och sen boooom slog dom till... man kände hur värmen spred sig i hela kroppen och en pirrande känsla kom... allt ljus och ljud... oj oj oj! Jag älskade allt och alla och kunde inte må bättre än jag gjorde
Kändes nästan som man var oskuld på E igen....(jag har tagit E ca 15 gånger)

Sen ingen AT nästan... bara lite trötthet dagen efter... jag tog två speakers och två lacoste den kvällen...

Edit: jag hade ändå käkat E tre veckor innan två dagar i rad så jag trodde inte högtalarna skulle fungerar så jätte bra...men dom fungerade över förväntningar.

Låter bra! Ska ta dessa på ett rave så kommer nog bli en fet upplevelse Har käkat 5 gånger innan så tänkte jag klarar nog mig på en hela natten.
Citera
2012-01-20, 21:10
Medlem
Yeamons avatar
Citat:
Låter bra! Ska ta dessa på ett rave så kommer nog bli en fet upplevelse Har käkat 5 gånger innan så tänkte jag klarar nog mig på en hela natten.

Man klarar sig aldrig på en hela natten, oavsett tolerans. Är de riktigt bra krut i puckarna föreslår jag att du tar en och sedan en till under peaken för att suga ut ruset så länge som möjligt.

(och ska du dansa hela natten så avslutar du med lite hederligt tjack för att hålla orken uppe och sen däckar du dig själv med benzo när det är dags att sova. Men det är både överkurs och lite slitigt för hjärnan men det är vad jag skulle göra om det vankades dans )
Citera
2012-01-20, 21:18
Medlem
Ingen koll alls det senaste. Min kran verkar ha torskat dit. Inget svar på hans lur.

Vad för grymma batchar finns det i 033 och 031 numera som man kan handla?

Van E utövare! ?

ps yes i know, jag hade bara en kran, men en jävligt bra sådan!
Citera
2012-01-21, 14:28
Medlem
topsids avatar
Citat:
100 kr st
Yisses, inget dåligt pris! 500:-/g i så fall. Grattis!
Citera
2012-01-22, 13:09
Medlem
Akta er för Blåa Puma i Göteborgsområdet.

Puman var vänd åt vänster med ett rätt dåligt tryck i tabletten, på baksidan fanns inget tryck alls. Inget MDMA, bara tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in