Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Läs mitt tidigare inlägg här en bit upp. Har du något speciellt uppsåt till att underblåsa en felaktig (åtminstone utdaterad) föreställning om att alla Sveriges knappar är skit, eller är du bara okunnig?
Menade på att batchen med Q-dance som kommit till Sverige är skit. Och för de andra så ja, jag tycker att de svenska knapparna är skit. Om man har varit och tagit riktiga piller nere i tex holland/belgien så går det inte ens att jämnföra.
denna jämnförelse tycker jag inte låter som de 2 batcharna av Q-dance ja testat nere i holland. :
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal

Hoppas de når GBG också! Vi befinner oss i Stockholmstrakten. Enligt kranen så kom de direkt från Holland till Stockholm.
Vi droppade igår och kvällen blev riktigt trevlig. Runt 20.00-tiden tog vi var sin tablett. Efter ca 20 min började man känna i magen och man blev mer upprymd, vi började skratta och det blev svårare att fokusera på kortspelet. Kanske 20 min senare så var man riktigt på g...man började vandra runt, runt (vi festade i ett hus på landet). Dansade till Michael Jackson på playstation move...efter ca 2h så boostade vi med en halv tablett till.
Knapparna var sköna, vi "rollade" inte och om man ansträngde sig så kunde man bli "nykter" om ni förstår vad jag menar. Det blixtrade inte heller till och färger blev inte lika "hypnotiska" som man upplevt på andra knappar.
Vi gick och lade oss strax efter 03:00 och somnade direkt. Man är lite småseg idag men efter en stadig frukost och juice så känner man sig ok. Betydligt bättre än om man festat på alkohol.
Betyget på knapparna blir 3.5/5.
om någon som bara testat de vanliga pillzen skulle fått ett riktigt q-dance hade dom satt 10/5 på betyget, de jag garantera