2011-07-25, 16:54
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greencanadian
Den ljusare batchen(den bästa) innehöll 180-210 mg mdma. Det är inga gissningar utan testat i labb i Holland. Polaren där nere skickar alltid in grejerna på test innan han använder något och när vi var där visade han testet och hans knapp som han skicka in hade innehållit 198 mg. Jag kan aldrig tänka mig att denna batch kommit till Sverige då de dom tar in i vårat pissland tydligen inte fattar att de kommer tjäna väldigt mycket mer på att ta in bra pillz än att köpa skit pillz för en lite billigare slant
Läs mitt tidigare inlägg här en bit upp. Har du något speciellt uppsåt till att underblåsa en felaktig (åtminstone utdaterad) föreställning om att alla Sveriges knappar är skit, eller är du bara okunnig?
Citera
2011-07-25, 17:54
Medlem
ni som snackar så bra om rosa lacoste, är det samma batch som den som fanns i södra sverige för 3 månader sen eller ny?
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25838 <-- 3 månader old
Citera
2011-07-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Läs mitt tidigare inlägg här en bit upp. Har du något speciellt uppsåt till att underblåsa en felaktig (åtminstone utdaterad) föreställning om att alla Sveriges knappar är skit, eller är du bara okunnig?

Menade på att batchen med Q-dance som kommit till Sverige är skit. Och för de andra så ja, jag tycker att de svenska knapparna är skit. Om man har varit och tagit riktiga piller nere i tex holland/belgien så går det inte ens att jämnföra.

denna jämnförelse tycker jag inte låter som de 2 batcharna av Q-dance ja testat nere i holland. :

Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Hoppas de når GBG också! Vi befinner oss i Stockholmstrakten. Enligt kranen så kom de direkt från Holland till Stockholm.

Vi droppade igår och kvällen blev riktigt trevlig. Runt 20.00-tiden tog vi var sin tablett. Efter ca 20 min började man känna i magen och man blev mer upprymd, vi började skratta och det blev svårare att fokusera på kortspelet. Kanske 20 min senare så var man riktigt på g...man började vandra runt, runt (vi festade i ett hus på landet). Dansade till Michael Jackson på playstation move...efter ca 2h så boostade vi med en halv tablett till.

Knapparna var sköna, vi "rollade" inte och om man ansträngde sig så kunde man bli "nykter" om ni förstår vad jag menar. Det blixtrade inte heller till och färger blev inte lika "hypnotiska" som man upplevt på andra knappar.

Vi gick och lade oss strax efter 03:00 och somnade direkt. Man är lite småseg idag men efter en stadig frukost och juice så känner man sig ok. Betydligt bättre än om man festat på alkohol.

Betyget på knapparna blir 3.5/5.

om någon som bara testat de vanliga pillzen skulle fått ett riktigt q-dance hade dom satt 10/5 på betyget, de jag garantera
Citera
2011-07-25, 20:59
Medlem
Kristofer.s avatar
Droppade en rosa puck med något tryck jag ej såg.. blev varm men kom aldrig över ribban, droppade en till och var riktigt e'ad 4timmar med väldigt skön afterglow, kom ifrån malmö.
Citera
2011-07-26, 14:34
Medlem
Någon som testat gula sköldpaddor? Från Malmö
Citera
2011-07-26, 17:01
Medlem
Någon som testat rosa fjärilar från sthlm? Finns nu och är sugen på att testa
MVH
Citera
2011-07-26, 17:04
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haaage
MVH

Har funnits länge och håller god kvalite =)
Citera
2011-07-27, 01:40
Medlem
Någon som testat blå/lila musse pigg?
Citera
2011-07-28, 13:50
Medlem
topsids avatar
Citat:
MVH
Så fjärilarna är tillbaka.
Dom var helt ok senast jag tog dom men är rätt säker på att vi inte fått tag på samma batch, dom jag käkade florerade för mer än ett år sen.
Citera
2011-07-28, 13:51
Medlem
topsids avatar
Citat:
Någon som testat blå/lila musse pigg?
Vilket område? Har funnits med 2c-b i sthlm.
Citera
2011-07-28, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mytze
ni som snackar så bra om rosa lacoste, är det samma batch som den som fanns i södra sverige för 3 månader sen eller ny?
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25838 <-- 3 månader old

Fick första smakprovet av dem nån vecka in i denna månaden och jag gillade det, sneglade lite på kommentarerna på länken och såg att någon nämnde att nojan kom på snabbare än vanligt men jag har aldrig nojat så jag kan inte riktigt säga något om det. Ta en titt på ecstasy i skåne tråden där finns några kommentarer med rosa lacoste också (förutom mina egna så klart...)
https://www.flashback.org/t778574p7

För att snabbt ta 2 kommentarer innan jag måste sticka... kanske finns mera ingående nånstans.
Citat:
Finns/fanns rosa lacoste i HBG jävla bra drag i dom!!!
Svar på citatet ovan:
Citat:
Ja det va det verkligen

Jag gillade de hur som helst, får se när min late kran får in mera, han sa att det skulle komma på måndag men inte fått nån updatering ännu (ja jag kollade med honom på måndag men det fanns inte)

edit: TLDR

Jag vet inte om det är samma batch
Citera
2011-07-28, 16:00
Medlem
herrlustigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greencanadian
Den ljusare batchen(den bästa) innehöll 180-210 mg mdma. Det är inga gissningar utan testat i labb i Holland. Polaren där nere skickar alltid in grejerna på test innan han använder något och när vi var där visade han testet och hans knapp som han skicka in hade innehållit 198 mg. Jag kan aldrig tänka mig att denna batch kommit till Sverige då de dom tar in i vårat pissland tydligen inte fattar att de kommer tjäna väldigt mycket mer på att ta in bra pillz än att köpa skit pillz för en lite billigare slant
Nej antagligen inte den batchen jag fått tag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in