2010-12-30, 22:51
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopidoo
Någon mer som kan intyga att sub inte blockerar MDMA?

Ja, bast att du far ett andra utlatande faktiskt. Lita inte pa mig. Men tror att sub endast blockerar opiater och inte alls har med serotoninsystemet att gora. Tram, som ju liksom MDMA ar en serotoninreleaser, ska ju funka samtidigt som man tar sub, men jag ar ingen opiatexpert.
Senast redigerad av snuptik 2010-12-30 kl. 22:57.
Citera
2010-12-30, 23:38
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Någon mer som kan intyga att sub inte blockerar MDMA?

Nähä du, tvärtom. Jag tog sub en dag, för att dagen efter poppa E och fick inte nämnvärd effekt. Talar av egen erfarenhet nu, sen vet jag inte om det kan vara individuellt.
Citera
2010-12-30, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Nähä du, tvärtom. Jag tog sub en dag, för att dagen efter poppa E och fick inte nämnvärd effekt. Talar av egen erfarenhet nu, sen vet jag inte om det kan vara individuellt.

Fuck.. Jag snortade först en 0.5a typ, sen en till 0.5a, sen resten. Totalt snorta jag typ 1.8mg. Sista snortningen var vid 6-7 tiden imorse. Har inte sovit något. Ska ta knapparna imorgon runt 10 snåret på kvällen.

Kommer subben blocka ?
Citera
2010-12-30, 23:58
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Fuck.. Jag snortade först en 0.5a typ, sen en till 0.5a, sen resten. Totalt snorta jag typ 1.8mg. Sista snortningen var vid 6-7 tiden imorse. Har inte sovit något. Ska ta knapparna imorgon runt 10 snåret på kvällen.

Kommer subben blocka ?

Jag är varken särskilt kemiskt eller medicinskt kunnig, kan ju bara tala av egen erfarenhet och jag hade gärna gjort subben ogjord den där kvällen på E. Men om du har tillgång så är det väl annars bara att maxa doseringen av mdma, kanske hjälper.
Citera
2010-12-31, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag är varken särskilt kemiskt eller medicinskt kunnig, kan ju bara tala av egen erfarenhet och jag hade gärna gjort subben ogjord den där kvällen på E. Men om du har tillgång så är det väl annars bara att maxa doseringen av mdma, kanske hjälper.

Okej
Citera
2010-12-31, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stevee
Någon som vet hur länge pupillerna är stora på Rosa Väderkvarnar?

Ingen som kan ge mig ett hum om saken? Tänkte ploppa en imorgon kväll och vill inte se ut som en utomjording morgonen efter. Väger 82 kg, 193 lång om det har någon betydelse...
Citera
2010-12-31, 01:10
Medlem
redeabluis avatar
Citat:
Ingen som kan ge mig ett hum om saken? Tänkte ploppa en imorgon kväll och vill inte se ut som en utomjording morgonen efter. Väger 82 kg, 193 lång om det har någon betydelse...

asså, du kommer ju inte se ead ut morgonen efter, ifall du inte ska upp typ 7 på morgonen o droppat senast typ kl 4 på morgonen. oroa dig inte, dock lär du ju definitivt se sliten ut, men vem gör inte det den första dagen på det nya året?
Citera
2010-12-31, 01:11
Medlem
Citat:

Av egen erfarenhet så brukar det försvinna efter man sovit, men är det bara 2-3st. Bör det inte vara någon fara dagen efter.
Citera
2010-12-31, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redeablui
asså, du kommer ju inte se ead ut morgonen efter, ifall du inte ska upp typ 7 på morgonen o droppat senast typ kl 4 på morgonen. oroa dig inte, dock lär du ju definitivt se sliten ut, men vem gör inte det den första dagen på det nya året?

Alright, tack så mycket (Bor fortfarande hos päronen, därför jag nojjar..)

Citat:
Ursprungligen postat av DenOmattliga
Av egen erfarenhet så brukar det försvinna efter man sovit, men är det bara 2-3st. Bör det inte vara någon fara dagen efter.

Tänker bara droppa en, det är oskulden som ska tas
Citera
2010-12-31, 11:39
Bannlyst
Idag så smäller de!
Hoppas fan inte att subben kommer blockera mitt intag, har bar 2½ knappar som jag har själv kan ta.. Men de borde väl gå? Tog ju så lite.
Citera
2010-12-31, 18:12
Medlem
Str8flushs avatar
detta snack om att rosa no names ska smaka lukta som meph är skit! Smakar som MDMA och luktar som MDMA och ingenting annat. Ren salmiak/kemikalie smak och inga räkor här...

Har 4 st som ska ploppas vid 00 tiden och just nu går jag loss på ett par bira och lite ladd =) gott nytt
Citera
2010-12-31, 22:28
Medlem
Kunde inte fokusera blicken öht när jag tagit ett par rosa "no names" helt underbart! Önskar jag hade fler till inatt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in