2010-12-07, 22:22
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Det är samma, bilden som ligger uppe ser bara lik rosa. Rosa/röda, vad är oddsen att samma logga på knapparna med olika färger

Du har inte provat så många olika E, va? Det finns ett flertalet av dom som har lika logga men innehar en annan färg.
Senast redigerad av Calle. 2010-12-07 kl. 22:27.
Citera
2010-12-08, 11:29
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Du har inte provat så många olika E, va? Det finns ett flertalet av dom som har lika logga men innehar en annan färg.
Vad skulle vara poängen med det? Att blåsa folk? Dem röda ser helt enkelt rosa ut på kameran och skrapas ytan litegrann blir dem rosa.
Citera
2010-12-08, 18:14
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Vad skulle vara poängen med det? Att blåsa folk? Dem röda ser helt enkelt rosa ut på kameran och skrapas ytan litegrann blir dem rosa.

Eftersom att det finns fler än en person som tillverkar och distribuerar Ecstasy, så finns blir det självklart också olika färger, olika logos, olika storlekar och olika innehåll.
Jag har provat, för att ett exempel, vita, rosa samt ljusblåa Mitsubishi.
Citera
2010-12-09, 16:26
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Eftersom att det finns fler än en person som tillverkar och distribuerar Ecstasy, så finns blir det självklart också olika färger, olika logos, olika storlekar och olika innehåll.
Jag har provat, för att ett exempel, vita, rosa samt ljusblåa Mitsubishi.
Ja men jag menade just väderkvararna, att det finns BÅDE rosa OCH röda MED samma LOGGA samtididgt, florerar under samma tid...och väderkvarnar är ingen speciellt popullär logga.
Citera
2010-12-09, 18:34
Medlem
Tog typ en och en halv väderkvarn vid 15 tiden, nu undrar jag om folk kan sova på dom? Verka ej vara något tjack i iaf..
Citera
2010-12-09, 20:31
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Tog typ en och en halv väderkvarn vid 15 tiden, nu undrar jag om folk kan sova på dom? Verka ej vara något tjack i iaf..
Vem tar E mitt på dagen? Jo dem innehåller tjack.
Citera
2010-12-10, 10:51
Medlem
Citat:
De som äter ett e VET att ju flera u oftare är det som gäller. NÄR på dygnet??? jo när man e vaken funkAR
Citera
2010-12-10, 10:55
Medlem
Har själv testat de röda väderkvarnarna, det var inga problem att somna ca 8h efter intaget iallafall!
Citera
2010-12-10, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Exp0ze
Har själv testat de röda väderkvarnarna, det var inga problem att somna ca 8h efter intaget iallafall!

Dom ska testas ikväll och se hur dom är, har för det mesta bara hört positiva saker om dom.
Citera
2010-12-10, 12:43
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:

Ganska självklart.. riktiga E torskar samt livsnjutare.
Citera
2010-12-11, 17:55
Medlem
Fyra20s avatar
FRÅGA
Någon som har testat de rödrosa knapparna i Stockholm? De har ingen stämpel.
Citera
2010-12-11, 18:51
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
FRÅGA
Någon som har testat de rödrosa knapparna i Stockholm? De har ingen stämpel.

Mm, det är as bra drag i dom, på minner väldigt mycket utav Vita Vn som gick omkring i sommras, smakar lika mycket lakrits om dom och ger samma sköna stenade rus.. Har hört att dom ska innehålla både MDMA, MDA och mephedrone, men det är jag inte säker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in