2006-08-27, 20:19
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SusT
asså gubbar idag drog ja nåt hemskt... vete fan va det va för nåra men ska ta reda på det, har ju dragit hjärtana som cirkulerar i gbg innan men detta måste va nåt i hästväg... asså först drog ja en halva i snoken bara för att dra till fyllan lite o sen halva i magen, me andra ord en liten stackars tablett totalt.. men asså denna rackarn har gjort min kväll nåt så fruktansvärt grym... den håller fortfarande på o myser me skallen efter typ 5 tim.. nån som vet va det kan va eller???

Hur fan ska man veta det ifall du inte ens kan beskriva tabletten? Snälla tänk, det brukar funka trots att man är skev...
Citera
2006-08-28, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Hur fan ska man veta det ifall du inte ens kan beskriva tabletten? Snälla tänk, det brukar funka trots att man är skev...
Haha, när skall folk sluta vara elaka mot henne/honom?
Citera
2006-08-28, 22:12
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Haha, när skall folk sluta vara elaka mot henne/honom?

såvitt jag kan se var det bara jag som klankade ned på den skeva jäveln Men vaffan man kan inte klandra honom hårt, han mådde ju som en prins antar jag ^^
Citera
2006-08-28, 22:15
Medlem
TimeWarps avatar
DUBBLA TULPANER 2000/2001

Spydde blod efter en halv och krälade på golvet i 14 timmar på 2st......detta upprepades varje gång man tog dom också....inga andra har någonsin fått mig att spy blod, kan inte bli bättre!
Citera
2006-08-29, 19:19
Bannlyst
Åhhh.. Vad jag mår illa av att läsa sådant här ovan.. Låter inte som att det tillhör det vanliga iaf.
Citera
2006-08-29, 20:10
Bannlyst
nån som testat röda versace?
Citera
2006-08-29, 20:29
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rixost
nån som testat röda versace?

nej, i vilken stad ere dessa härjar?
Citera
2006-08-29, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
nej, i vilken stad ere dessa härjar?

varberg
Citera
2006-08-30, 04:02
Medlem
Lost dreamers avatar
sämsta var hos en kompis,d etm sög
Citera
2006-08-30, 19:08
Medlem
sveningmars avatar
Någon som vet vad är det är för E som är ljusblå,runda och utan logga i sthml?
Glömde fråga kranen var det var för några, och pallar inte ringa upp bara för det..
Citera
2006-08-31, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Någon som vet vad är det är för E som är ljusblå,runda och utan logga i sthml?
Glömde fråga kranen var det var för några, och pallar inte ringa upp bara för det..

Sorry, men har du köpt såna har du blivit blåst.. Det är Winstrol, ett dopingpreparat som bränner fett och bygger muskler och verkar något uppiggande och ger mer ork.. lite likt efedrin fast bättre när det gäller musklerna. Alternativt kan det vara blå valium, fast dom kanske inte är helt runda?
Citera
2006-08-31, 23:18
Medlem
Heartbeats avatar
Gula hjärtan tabletter

Är det någon som har testat e sorten Hjärtan, vet inte vilken sorts hjärtan men dem är gula med ett litet hjärta i mitten, Hur är effekten på dessa?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in