2017-07-01, 22:07
Medlem
Jag, en tjej, blev redan i puberteten itutad att mitt väldigt feminina utseende visade att jag hade mycket låg testosteronnivå. Min far som var psykolog påstod att jag därför alltid skulle ha mycket låg, nästan obefintlig sexlust. Jag trodde därför att det som pirrade i underlivet var en infektionssjukdom och jag försökte det ena slidrengöringsmedlet efter det andra men inget hjälpte. Det enda jag uppnådde var att medlen störde bakteriefloran så att min slida luktade skit i flera år innan den återhämtade sig.

När jag var 18 år kom jag i kontakt med feministiska idéer och insåg att mitt feminina utseende inte bevisade någonting om min könsdrift. Jag provade då att onanera och läste på några instruktionsböcker skrivna av kvinnor. Det kändes jätteskönt att få orgasm, och efter orgasmen lättade pirret äntligen! Jag onanerar 5 till 6 gånger i veckan när jag inte har någon partner. När jag har en riktigt respektfull pojkvän som inte utövar något patriarkalt kan jag ibland vilja ha sex med honom flera gånger samma dag (ja, jag tänder verkligen mycket på jämställdhet)!

Tjejer som tror att de har låg sexlust men samtidigt tror att de har infekterade slidor rekommenderar jag att försöka med att stimulera sig till orgasm, vare sig det är med en partner eller själv. Jag tror att många påstådda underlivsinfektioner hos kvinnor är kåthet som förnekas av evolutionspsykologisk tro.
Citera
2017-07-01, 22:09
Medlem
Jag hoppas verkligen att det här inte är så vanligt som du tror att det är. Grattis till att det löste sig.
Citera
2017-07-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Jag hoppas verkligen att det här inte är så vanligt som du tror att det är. Grattis till att det löste sig.
Tyvärr är det jättemånga både män och kvinnor som tror att nästan alla kvinnor har mycket lång sexdrift och att de få kvinnor som är kåta har maskulint utseende. Det är det evolutionspsykologiska pratet om testosteron som spökar. Det vore dessvärre förvånande om det inte får de flesta kvinnor med feminint utseende att förneka sin sexuella lust.
Citera
2017-07-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chatelperronien
Jag, en tjej, blev redan i puberteten itutad att mitt väldigt feminina utseende visade att jag hade mycket låg testosteronnivå. Min far som var psykolog påstod att jag därför alltid skulle ha mycket låg, nästan obefintlig sexlust.

Haha.. fan vad bra.
Då slapp han berätta om blommor och bin å sådant tjaffs.
Citera
2017-07-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch
Det bästa vore nog om du träffar en svart man. Jag har hört att deras penis vid erektion utsöndrar ett medel som motverkar de problem som du beskriver.
Jag hade en svart pojkvän en gång. Han fungerade varken bättre eller sämre än vita killar. Nu är det ju så att min slida inte var infekterad, jag var bara kåt! Då duger vilken vettig kille som helst så länge han respekterar mig och vet hur han ska stimulera mig. Vad snoppen utsöndrar är irrelevant.
Citera
2017-07-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Haha.. fan vad bra.
Då slapp han berätta om blommor och bin å sådant tjaffs.
Det är inte bra, det är patriarkat! Tjejer förnekas kunskap om sin egen kropp, det är hemskt!
Citera
2017-07-01, 22:18
Medlem
Citat:
Jag hade en svart pojkvän en gång. Han fungerade varken bättre eller sämre än vita killar. Nu är det ju så att min slida inte var infekterad, jag var bara kåt! Då duger vilken vettig kille som helst så länge han respekterar mig och vet hur han ska stimulera mig. Vad snoppen utsöndrar är irrelevant.

Var du aldrig infekterad när han hade erektion?!
Citera
2017-07-01, 22:18
Medlem
Citat:
Vad snoppen utsöndrar är irrelevant.

Är du säker?
Alltså det som "utsöndras" kan ju användas till att få barn.
Citera
2017-07-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch
Var du aldrig infekterad när han hade erektion?!
Nej, jag hade aldrig någon infektion. När jag var yngre trodde jag att jag hade det, men det var felaktigt.
Citera
2017-07-01, 22:22
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Tyvärr är det jättemånga både män och kvinnor som tror att nästan alla kvinnor har mycket lång sexdrift och att de få kvinnor som är kåta har maskulint utseende. Det är det evolutionspsykologiska pratet om testosteron som spökar. Det vore dessvärre förvånande om det inte får de flesta kvinnor med feminint utseende att förneka sin sexuella lust.
Har du någon källa på det påståendet? Mina personliga erfarenheter strider nämligen starkt emot att det förhåller sig så. Vare sig att folk i allmänhet tror det eller att kvinnor, oavsett utseende, har låg sexualdrift. Kvinnor må ha en något annorlunda sexualitet än vad män har, men lägre sexdrift? Snarare tvärtom.
Citera
2017-07-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Är du säker?
Alltså det som "utsöndras" kan ju användas till att få barn.
Jag menar att det var irrelevant ifråga om infektionsfrågor, då jag aldrig var infekterad. Få barn går väl oavsett vad killen har för hudfärg, jag trodde att du syftade på något nytt rön om att svarta mäns snoppar avgav något slags medel mot slidinfektioner och jag ifrågasatte det.
Citera
2017-07-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Har du någon källa på det påståendet? Mina personliga erfarenheter strider nämligen starkt emot att det förhåller sig så. Vare sig att folk i allmänhet tror det eller att kvinnor, oavsett utseende, har låg sexualdrift. Kvinnor må ha en något annorlunda sexualitet än vad män har, men lägre sexdrift? Snarare tvärtom.
Hade du turen att komma från en feministisk miljö kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in