2017-08-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är väl något hemkok ungefär som Black Diamond, men jag vet faktiskt inte.
De som funkat bäst för mig av alla på senaste är Kamagra-UK, även varit bra priser på deras sortiment.
Man orkar liksom inte bråka om och om igen till alla kramare av vissa affärer härinne, det blir bara absurt tillslut.

Är det inte riskabelt att beställa från utlandet med tullen och allt sådant? Är Casanovakillen gröna? Dom verkar ju ha ett vettigt sortiment i alla fall.
2017-08-23, 16:42
Medlem
Cosmo08s avatar
Kan gröna www.kamagra-now.co/. Beställde från dem för två veckor sen och 5 dagar senare så dök leveransen upp i lådan.
2017-08-26, 18:17
Bannlyst
Grönar också https://www.kamagra-now.co/ !
Sinnessjukt bra priser, fick 16st Kamagra för ca 200kr..
Tog ett tag med att få hem det, så ta inte expressleveransen som jag gjorde, kostar bara onödigt mer med pengar. Men allt gick på ca 270kr Tror 4st Kamagra kostar ungefär lika mycket på flugsvamp..
Aningen bökigt med att betala till en bank utomlands, men det är värt varenda krona. De skrev till mig bara några minuter efter jag hade betalat och var supertrevliga.
2017-08-27, 22:37
Medlem
100mg har nu levererat min beställning och är således åter igen gröna i min bok. Har handlat där länge utan problem tidigare, så det här var en märklig och olycklig förseelse i vad jag gissar varit en kombination av inledande tillgångsbrist och framförallt, antagligen, postenstrul.

Postnord är ju som de är trots allt.

Jag har helt klart bitchat mycket för lite, det var ingen jätteorder någonstans, och det har väl mest varit av princip att jag inte bara lagt en ny order. Samtidigt verkar det ju ha drabbat mer än mig om man kollar på forumet. Men nu när det är fixat är jag glad att kunna rekommendera och själv börja handla hos dem på nytt igen.
2017-08-28, 00:50
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Grönar också https://www.kamagra-now.co/ !
Sinnessjukt bra priser, fick 16st Kamagra för ca 200kr..
Tog ett tag med att få hem det, så ta inte expressleveransen som jag gjorde, kostar bara onödigt mer med pengar. Men allt gick på ca 270kr Tror 4st Kamagra kostar ungefär lika mycket på flugsvamp..
Aningen bökigt med att betala till en bank utomlands, men det är värt varenda krona. De skrev till mig bara några minuter efter jag hade betalat och var supertrevliga.

Jag har ju handlat av dom tidigare och alltid varit nöjd med både leverans och vara men nu när de bytt betalningsmetod känns det krångligt: hur gjorde du? Jag utgår från att man kan sköta det helt från Internetbank men mer specifikt? Skickade du mail / sms för att visa att betalningen var gjord sen eller?
2017-08-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jersi
100mg har nu levererat min beställning och är således åter igen gröna i min bok. Har handlat där länge utan problem tidigare, så det här var en märklig och olycklig förseelse i vad jag gissar varit en kombination av inledande tillgångsbrist och framförallt, antagligen, postenstrul.

Postnord är ju som de är trots allt.

Jag har helt klart bitchat mycket för lite, det var ingen jätteorder någonstans, och det har väl mest varit av princip att jag inte bara lagt en ny order. Samtidigt verkar det ju ha drabbat mer än mig om man kollar på forumet. Men nu när det är fixat är jag glad att kunna rekommendera och själv börja handla hos dem på nytt igen.

ok härligt att höra! Jag väntar fortfarande på min beställning ..
2017-08-29, 14:14
Medlem
100mg är riktigt gröna, beställde i Söndags och fick brevet idag.

Samma gäller studiehjalpen på FS, beställde i Söndags, fick brevet idag.

Och då bor jag trorts allt i Norrbotten.
2017-08-29, 18:29
Medlem
Tänkte beställa från casanovakillen, men undrar två saker.

1. Är det säkert att fylla i sitt riktiga namn, address, telefonnummer osv? Förstår såklart att man måste det för att grejerna ska komma fram...men ändå...

2. Man kan betala "kontant" men hur fungerar det? Betalar man då man hämtar paketet eller hur fungerar det?

Tack!
2017-08-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
100mg är riktigt gröna, beställde i Söndags och fick brevet idag.

Samma gäller studiehjalpen på FS, beställde i Söndags, fick brevet idag.

Och då bor jag trorts allt i Norrbotten.

jag beställde för snart en vecka sedan hur kunde du få det före mig av 100mg!

jag hoppas det trillar ner något snart ...
2017-08-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutzer
jag beställde för snart en vecka sedan hur kunde du få det före mig av 100mg!

jag hoppas det trillar ner något snart ...

Jag mejlade 100mg i söndags efter beställningen och sa att jag har lite bråttom, att jag ska resa bort snart, grym service må jag säga.
2017-08-30, 12:32
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Jag har ju handlat av dom tidigare och alltid varit nöjd med både leverans och vara men nu när de bytt betalningsmetod känns det krångligt: hur gjorde du? Jag utgår från att man kan sköta det helt från Internetbank men mer specifikt? Skickade du mail / sms för att visa att betalningen var gjord sen eller?
Kan ju flika in här eftersom jag själv precis beställde 16 st Kamagra från https://www.kamagra-now.co/ och betalade via banktransfer. Gick väldigt smidigt när jag väl hade aktiverat utlandsbetalningar i min internetbank (vilket krävde att jag ringde till banken, men det var inga konstigheter). Därefter skickade jag en screengrab på betalningskvittot via mail till shoppen, som några minuter senare bekräftade att ordern processats och kommer skickas senare idag. Återkommer när den dyker upp, valde det lite billigare postalternativet utan spårning.
2017-08-30, 22:19
Medlem
Wendigos avatar
BootyLuv, du är en ängel Tack för den infon, ska kolla upp hur rutinen ser ut för min bank.

Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Kan ju flika in här eftersom jag själv precis beställde 16 st Kamagra från https://www.kamagra-now.co/ och betalade via banktransfer. Gick väldigt smidigt när jag väl hade aktiverat utlandsbetalningar i min internetbank (vilket krävde att jag ringde till banken, men det var inga konstigheter). Därefter skickade jag en screengrab på betalningskvittot via mail till shoppen, som några minuter senare bekräftade att ordern processats och kommer skickas senare idag. Återkommer när den dyker upp, valde det lite billigare postalternativet utan spårning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in