Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant
Klart är i alla fall att trådstartarfrekvensen eller antalet inlägg inte påverkats i negativ bemärkelse. Istället har jag tvärtom sett att diskussionerna blivit mer renodlade.
Illum förklara gärna vad som är omständigt med det nya upplägget. Kanske är det så att det inte tydligt angivits avgränsningen mellan de olika delarna.
Om det startas bra med trådar fortfarande så är det bra. Jag håller med om att trådar innan spårade ut en del, samtidigt som det i min mening var i just sådana, milt urspårade trådar som de mest intressanta bilderna gavs av rättsmedvetande/moral/straffpåföljder och liknande.
När juridikforumet är så renodlat så känns det mindre Flashback (åh nej, detta subjektiva begrepp

) och mer "fråga juristen" vilket kan tolkas som en stor fördel lika väl som en stor nackdel. Jag har egentligen inga objektiva punkter att framföra annat än att jag trivs bra i
lagom urspårade trådar med det utbyte som kan ske där och att det kanske är det som gör att jag inte postat något där det senaste.
Jag kan tänka till lite mer och försöka frambringa en mer objektiv vinkling av det hela. För tillfället känns det mest subjektivt, en känsla av överdiversifiering av ett redan fungerande koncept blandat med av-flashbackisering. Det är inte så illa iofs och med tanke på att det inte direkt dräller av trådar med folk som tycker som jag så kan jag väl svälja det hela och gå vidare om jag inte har mer att komma med, hehe.