2017-06-28, 21:30
Medlem
Vad har hänt här, tro?

Ur artikeln:
"En stor polisinsats pågår just nu på Andra Långgatan i Göteborg. Enligt vittnen befinner sig fyra fyra polisbilar och en ambulans på gatan. – Vi är där med flera enheter, det är allt jag kan säga just nu, säger Tommy Nyman på polisen."

"Enligt vittnen vid platsen finns det större blodfläckar på båda sidorna av trottoarerna i början av Andra Långgatan i närheten av Järntorget."

http://www.gp.se/polisinsats-på-andra-långgatan-1.4394017

EDIT: Tydligen fall från balkong framkommer det nu, en olyckshändelse enligt polisen. Då kan vi kasta tråden.
Senast redigerad av herter 2017-06-28 kl. 21:36.
Citera
2017-06-28, 21:35
Medlem
byegones avatar
En kvinna som trillat från en balkong
I nuläget misstänks inget brott

http://www.gp.se/kvinna-i-fall-fr%C3%A5n-balkong-i-g%C3%B6teborg-1.4394017
Citera
2017-06-28, 23:42
Medlem
Vallasands avatar
Tror ni det var en olyckshändelse?
Citera
2017-06-28, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Tror ni det var en olyckshändelse?

Nope men där emot en sur hallick som skickade sin egendom över balkongen.
Citera
2017-06-28, 23:55
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Vad har hänt här, tro?

Ur artikeln:
"En stor polisinsats pågår just nu på Andra Långgatan i Göteborg. Enligt vittnen befinner sig fyra fyra polisbilar och en ambulans på gatan. – Vi är där med flera enheter, det är allt jag kan säga just nu, säger Tommy Nyman på polisen."

"Enligt vittnen vid platsen finns det större blodfläckar på båda sidorna av trottoarerna i början av Andra Långgatan i närheten av Järntorget."

http://www.gp.se/polisinsats-på-andra-långgatan-1.4394017

EDIT: Tydligen fall från balkong framkommer det nu, en olyckshändelse enligt polisen. Då kan vi kasta tråden.

Det finns inga balkonger på de husen närmast järntorget. Det är bara de nyare husen vid masthuggstorget som har balkonger.
Senast redigerad av Megaforce 2017-06-28 kl. 23:59.
Citera
2017-06-29, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det finns inga balkonger på de husen närmast järntorget. Det är bara de nyare husen vid masthuggstorget som har balkonger.
exakt så jag tänkte. det måste vara någon journalist som fått misinformation eller missuppfattat vad som verkligen sagts hända.

kan ni som bara kommenterar med rasistiska inlägg växa upp och försöka bidra med någonting givande istället? jag börjar tröttna på att rapportera inlägg. tack!
Citera
2017-06-29, 14:55
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
exakt så jag tänkte. det måste vara någon journalist som fått misinformation eller missuppfattat vad som verkligen sagts hända.

kan ni som bara kommenterar med rasistiska inlägg växa upp och försöka bidra med någonting givande istället? jag börjar tröttna på att rapportera inlägg. tack!

GP har nu mörkat händelsen genom att ta bort artikeln i fråga. Så det är nu helt oklart vad som egentligen hänt och vad man gjort där. Polisen skriver heller inget på sin hemsida.
Citera
2017-06-29, 15:20
Medlem
Citat:
GP har nu mörkat händelsen genom att ta bort artikeln i fråga. Så det är nu helt oklart vad som egentligen hänt och vad man gjort där. Polisen skriver heller inget på sin hemsida.
det tyder på misstankar om självmord enligt mig. det får ju inte skrivas om självmord pga risken för copy cats.

Citat:
Nyman betonar dock att polisen i nuläget betraktar det hela som en olyckshändelse.
skrevs det i slutet på den senaste upplagda artikeln som nu är borttagen från gp.se (men inte från mitt cache-minne).
Citera
2017-06-29, 20:27
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:

1 takbalkong mitt emot 7-11 ca tio meter från Järntorgetkorsningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in