2017-06-26, 23:49
Medlem
Hej!

Mitt första inlägg/kommentar på forumet men någon gång ska ju oskulden tas.
Jag söker någon som har tips på (hur sjukt det än låter) hur jag kan få sambon att vara otrogen.
Alla relationer är unika och det är inte så att jag på något sätt vill bli av med henne eller att jag själv varit otrogen och vill det för att lätta mitt dåliga samvete.
Småbarn, slentrian, vardag har slagit in med råge och totalt dödat all form av sexlust och spänning hos min käresta. Hon känner sig tråkig, bara mamma osv.. Skulle så gärna för bägges skull men framförallt hennes att hon var otrogen. Få igång lite spånning, erotik, sexlust, få känns sig attraktiv osv.. har försökt på alla sätt jag kan men det är helt dött på den fronten. Vårt förhållande i övrigt är väldigt bra så handlar inte alls om det.
Det är heller ingen som hon skulle må dåligt psykiskt av att vara otrogen eftersom vi förr om åren testat och experimenterat en del och hon är väl medveten om att om man spelar korten rätt så är det inget som jag skulle dumpa henne för, eftersom vissa av våra utsvävningar tidigare har varit åt otrohetslekarhållet men det är en annan femma..
Varit ihop i över ett decennium nu och är bägge runt 35.. Hur får jag henne att se över möjligheten med en flirt? Har gått så långt så jag till och med funderat på att betala någon överdrivet het kille att få henne i säng haha, nej men det finns säkert någon som kanske har något vettigt förslag eller tips?
Citera
2017-06-26, 23:52
Medlem
Xer0s avatar
Du måste ju vara en typisk svensk man.
Citera
2017-06-27, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Du måste ju vara en typisk svensk man.

xD
Citera
2017-06-27, 00:01
Medlem
Snozziehs avatar
Du är en cuckold helt enkelt. Helt avsaknad av testosteron och låter din kvinna köra med dig vilket får hennes fitta att torka.

Du är vidrig, slår vad om att din flickvän har mer testosteron än vad du har.
Citera
2017-06-27, 00:01
Bannlyst
Citat:
Småbarn, slentrian, vardag har slagit in med råge och totalt dödat all form av sexlust och spänning hos min käresta. Hon känner sig tråkig, bara mamma

Det är upp till dig att få henne att känna sig sexig igen. Man up
Citera
2017-06-27, 00:05
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasifull2017
Hur får jag henne att se över möjligheten med en flirt?
Ni verkar ju kunna prata om saker och har tidigare experimenterat.

Tycker du ska ta och glömma tanken på att försöka få någon att ramla in och hux flux förföra henne och istället prata med henne om att öppna upp er relation och träffa någon annan vid sidan av och sedan tar du med henne på någon trevlig, kinky tillställning där hon känner sig uppskattad och kan hitta någon karl som kan sätta fart på känslorna igen.

Om du ändå tänker försöka med din första variant så handlar det ju mer om att hitta någon som kan fånga hennes intresse på ett vettigt sätt och att hitta den snubben är nog svårt.
Citera
2017-06-27, 00:15
Medlem
Betänk även att hon kanske får så mycket lust för den andra att hon rent av lämnar dig. Ett mycket farligt spel som kan sluta illa för dig.
Citera
2017-06-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snozzieh
Du är en cuckold helt enkelt. Helt avsaknad av testosteron och låter din kvinna köra med dig vilket får hennes fitta att torka.

Du är vidrig, slår vad om att din flickvän har mer testosteron än vad du har.

Sommarlovet är igång!! Det märks även på FB
Citera
2017-06-27, 01:23
Medlem
PixlJunkies avatar
Det är väl bara att ta henne? Eller är du en sån där homofil?
Citera
2017-06-27, 02:13
Medlem
GoFuckADucks avatar
Bjud henne på en romantisk middag med lite alkohol och hotellövernattning så får du hennes lustar att öka betydligt vill jag lova.

Om inte det funkar så har du stora problem att tas med.
Citera
2017-06-27, 16:31
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasifull2017
Hur får jag henne att se över möjligheten med en flirt? Har gått så långt så jag till och med funderat på att betala någon överdrivet het kille att få henne i säng haha, nej men det finns säkert någon som kanske har något vettigt förslag eller tips?
Mitt udda förslag är att prate med henne.
Citera
2017-06-27, 17:04
Medlem
Å till Barcelona eller liknande där det finns bra high-class swingersklubbar. Svida upp er båda och låt kvällen gå dit den går
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in