2020-10-03, 16:34
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Kan man f in s mnga? Ligger dom inte p runt 2-3mb styck?
Nej de flesta r under 1 mb/st, det finns de som r 2 mb men lngt ifrn mnga.
Kan titta hr : https://the-eye.eu/public/rom/SNES/

Edit: glm det de r zippad ... sorry
Citera
2020-10-03, 16:47
Medlem
Citat:
Kan man f in s mnga? Ligger dom inte p runt 2-3mb styck?

Hakchi komprimerar filerna s ett originalspel ligger p 0.6-0.8mb och ett romhack p 1-1.9mb. Jag har nyttjat 180 av 250mb. Gr ocks att ladda ner ett tillgg s man fr 50mb mer utrymme om det krisar. Om jag skulle nyttja alla 4 saveutrymmen till alla 200+ spel s skulle jag dock sl i taket..

Zombies ate my neighbors 3D tror jag ligger p 50mb s det har jag inte lagt in, hehe
Citera
2020-10-03, 17:25
Medlem
Fangfaces avatar
Lter ju lysande! Har lnge funderat p att skaffa ett mini, men dragit mig lite fr jag trott att man bara fr in typ 50 extra spel.

Citera
2020-10-03, 19:02
Medlem
Citat:
Lter ju lysande! Har lnge funderat p att skaffa ett mini, men dragit mig lite fr jag trott att man bara fr in typ 50 extra spel.

Vl vrd investering!

Kom ihg att varje savestate krver 2mb i utrymme. Nr du sparar framstegen inne i sjlva spelet s r det dock bara ngra kb det handlar om. S om du lgger till vldigt mnga spel s kanske du bara kan ha 30-40 savestates totalt.
Citera
2020-10-06, 23:46
Medlem
Elementarts avatar
Vilka spel har ni klarat av som ni har p konsolen? Jag har lirat Super Metroid, Link to the Past, Super Mario RPG n s lnge
Citera
2020-10-07, 23:20
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vilka spel har ni klarat av som ni har p konsolen? Jag har lirat Super Metroid, Link to the Past, Super Mario RPG n s lnge
Har dragit in ett par olika A Link to the Past och Super Metroid randomizers som jag spelat igenom, s ven med mashup randomizern av A Link to the Past och Super Metroid.
Citera
2022-09-10, 17:02
Medlem
Gosifs avatar
r det ngon som vet om det finns nn arcade stick till snes classsic? Det finns att kpa till NES classic men finns bara 2 knappar tyvrr (A+B) istllet fr 4 p snes
Citera
2022-10-04, 23:26
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
r det ngon som vet om det finns nn arcade stick till snes classsic? Det finns att kpa till NES classic men finns bara 2 knappar tyvrr (A+B) istllet fr 4 p snes

Hittade en p ntet, men den verkade inte vara av superbra kvalit: https://www.youtube.com/watch?v=fbbcxnbDoEQ Kanske bttre om du kan hitta en slags konverter s du kan koppla in en bttre arcade stick.
Citera
2022-10-16, 00:39
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hittade en p ntet, men den verkade inte vara av superbra kvalit: https://www.youtube.com/watch?v=fbbcxnbDoEQ Kanske bttre om du kan hitta en slags konverter s du kan koppla in en bttre arcade stick.

tack fr svaret! hittade en special modell p blocket fr wii men r osker om den gr till classic, ven om det r samma uttag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in