2017-06-25, 17:18
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Som en solstråle ena dagen och en zombie den andra. Mitt humör går så jävla upp och ner från dag till dag. Kan vara glad en vecka sen faller allt, jag sjukskriver mig från jobbet och hatar allt och alla.

Vad kan detta bero på? Jag tar Citalopram som antideppmedicin.
Citera
2017-06-25, 17:25
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Som en solstråle ena dagen och en zombie den andra. Mitt humör går så jävla upp och ner från dag till dag. Kan vara glad en vecka sen faller allt, jag sjukskriver mig från jobbet och hatar allt och alla.

Vad kan detta bero på? Jag tar Citalopram som antideppmedicin.

Du får väl medicinen utskriven av en anledning och där har du väl svaret.
Citera
2017-06-25, 17:39
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Du får väl medicinen utskriven av en anledning och där har du väl svaret.

Men att det ska gå så upp och ner?
Citera
2017-06-25, 17:46
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Men att det ska gå så upp och ner?

Att det skiftar är normalt.

OM det alltid var förfärligt så hade du fått andra mediciner och stöttning. Det du får nu är för att lindra svårare stunder. "En liten förberedelse för det svåra som komma skall"

MEN om du känner att medicinen inte hjälper dig tillräckligt så ska du kontakta din läkare och berätta detta så du kan få korrigering.
Citera
2017-06-25, 18:12
Medlem
snusaren92s avatar
Vi sitter i samma båt men lägg ner alla antidepressiva det fungerar ej, hitta nån hobby eller stöd släktingar familj ät bra gå ut,
Ja men du vet det är hårt i början,
Ha ha ja borde citera mig själv och säga varför gör du inget jo för ja vill fan inte mer men ja vill en då
Citera
2017-06-25, 19:49
Medlem
tarsiers avatar
Nog inte speciellt ovanligt bland folk med ångest/depression osv. Kan också uppleva det där.

Sen kanske din medicin förstärker det lite? Å andra sidan ska väl antidepp göra en lite mer stabil...?
Citera
2017-06-25, 20:30
Medlem
lejongaddens avatar
Är du deppig ha du fler dåliga dagar än bra dagar. Ta vara på dem bra dagarna väl när du ha dem, så skulle jag göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in