2017-06-24, 22:35
Medlem
Finns det sidor där kvinnor som inte rakar sig på vare sig kön, armhålor eller ben söker kontakt med män som är villiga att ha sex med dem?
Citera
2017-06-24, 22:37
Medlem
Snozziehs avatar
Skaffa flickvän, säg åt henne att inte raka sig. Done.
Citera
2017-06-24, 22:37
Medlem
Kaninheros avatar
Bara skriv ut det på BION på tinder så lär du få lite superlikes, inte alls creepy utan frigjorda kvinnor lär älska dig.
Citera
2017-06-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Det finns ett parti du kan bli medlem av tror!
Minns inte vad det hette dock... joo FI(tta)
Jag hatar deras snack om "könsmakt", det är bara det att jag gillar kroppshår på kvinnor.
Citera
2017-06-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninhero
Bara skriv ut det på BION på tinder så lär du få lite superlikes, inte alls creepy utan frigjorda kvinnor lär älska dig.
Allvar eller ironi?
Citera
2017-06-24, 22:50
Medlem
eromasters avatar
Tyskar är naturliga av sig är mitt stalltips

Där finner du hår både här o där
Citera
2017-06-24, 23:34
Medlem
Stonedboys avatar
Ja det är svårt och hitta. Men jag har märkt att man dras till dom indirekt ändå så det löser sig nog ändå. Är man en som gillar den typen av tjej kommer du per automatik dra dig till dom.
Citera
2017-06-24, 23:56
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumhetspiller
Jag hatar deras snack om "könsmakt", det är bara det att jag gillar kroppshår på kvinnor.

Men även om jag skämtade så var det inte helt "unfunded" faktiskt. Hänger du i de kretsarna så blir det nog lättare... verkar vara få feminister som rakar kroppsbehåring...
Exakt av vilket skäl och varför har jag ingen aning om dock...
Ah vänta nu förstår jag kopplingen mellan feminism och islam! dom gillar det långa skägget?
Citera
2017-06-25, 00:47
Medlem
Kaninheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumhetspiller
Allvar eller ironi?
Om du kan släppa vad andra människor tänker om dig när de kanske läser din BIO, eller tänk såhär. Hade inte livet varit så mycket bättre om du bara kunde släppa tanken av vad andra tänker om dig, har du inte då nått din maximala frihet? Så ja, du kan tolka mig som antingen allvarlig eller ironisk. Det är upp till dig hur lätt du vill släppa på dina spärrar och sluta konformera dig efter strukturerna och normerna.
Citera
2017-06-25, 12:13
Bannlyst
Södermalmklubbar.
Skojar inte ens, det går som trender att inte raka sig och där är det hett just nu. Dom flesta södertjejerna är dock måna om sitt utseende så dom ansar och "linear" runt med rakhyveln. Väldigt hett!
Citera
2017-06-30, 16:27
Medlem
Feministiskt Initiativ har en flik med "Kontakta oss".
Lär bli jackpot varje mail.
Citera
2017-06-30, 23:52
Medlem
Stonedboys avatar
EN fråga till er kvinnor som är orakade.

Hur är ni för övrigt? Finns det nåt kännetecken man ska gå efter?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in