Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-23, 00:45
  #1
Medlem
Hej alla
Jag har börjat min första kur testo e 250 mg e5d i 8 veckor.
Fakta om mig
tränat - i 7 år (seriöst 4 år)
vikt - 102 kg morgon vikt.
ålder - 23
längd - 1,89
tidigare kur - ingen

mål med kur - Jag kör nu en lean bulk program med en clean diet med mycket protein, grönsaker och kolhydrater. ska förska gå upp några kilo så får en bättre look till tävlingen nästa vår. jag håller min diet på 3500-4000 kcal, självklart dricka mycket vatten och cardio.

träningen just går bra
marklyft kör mellan 160-220 kg
bänk 90-130 kg
böj 100-140 kg
( jag maxar aldrig så vet inte vad mitt max är.)

för mig handlar de mycket om kontakt med musklerna, inte om vikten. jag lyssnar mycket på vad min kropp vill, de kommer ja göra nu och behöver ja en extra dag vila så gör ja de.

upplägget ser ut som såhär
mån bröst,triceps
tis rygg,biceps
ons ben,axlar, mage
tors rygg, biceps
fre ben, axlar, mage
lör rygg, biceps
sön cardio

( Kommer slänga min cardio 1-3 ggr i veckan, nu när de är sommar ska ja passa på att springa ute. Mycket satsning på rygg, axlar, ben och armar).

mot gyno och vattenretention kommer ja använda mig av arimidex 1-0,5 mg eod. de är de ja mest ska kolla efter. jag har kollat mitt hjärta,lever,njurar och de är normal värden. ska försöka göra de i mitten av kuren också.

pct efter sista inject två veckor
vecka 1-2: Clomid 100mg ed

vecka 1-2: Nolvadex 40mg ed

vecka 3-4: Clomid 50mg ed

vecka 3-4: Nolvadex 20mg ed

vecka 5-6: Nolvadex 20mg ed

hoppas så många som helst vill följa detta och stöttar mig i detta.

PS om nån ska komma med dåliga kommentarer så skriv inte ja vill inte ha såna på mitt inlägg.

mvh alanya94
Citera
2017-06-23, 01:13
  #2
Medlem
maxatdunders avatar
har du kurat innan och vad menar du med att du inte tränade seriöst i 3 år?
Citera
2017-06-23, 02:54
  #3
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Om nån ska komma med dåliga kommentarer så skriv inte ja vill inte ha såna på mitt inlägg.

Nehej... Så du skrev ett inlägg för att bara få high-fives och ryggdunkningar?
Citera
2017-06-23, 06:32
  #4
Medlem
EVF111s avatar
Lägg om så du inte kör ben/axlar. Full fokus på benträningen 2ggr/ vecka och maxa ur dom totalt istället, ta bort ett rygg/bicep pass och byt ut mot axlar/mage. Så hade jag gjort iallafall! Ett av ryggpassen slänger du in några extra övning höga roddar för extra baksida axlar
Citera
2017-06-23, 11:34
  #5
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Hej alla
Jag har börjat min första kur testo e 250 mg e5d i 8 veckor.
Fakta om mig
tränat - i 7 år (seriöst 4 år)
vikt - 102 kg morgon vikt.
ålder - 23
längd - 1,89
tidigare kur - ingen

mål med kur - Jag kör nu en lean bulk program med en clean diet med mycket protein, grönsaker och kolhydrater. ska förska gå upp några kilo så får en bättre look till tävlingen nästa vår. jag håller min diet på 3500-4000 kcal, självklart dricka mycket vatten och cardio.

träningen just går bra
marklyft kör mellan 160-220 kg
bänk 90-130 kg
böj 100-140 kg
( jag maxar aldrig så vet inte vad mitt max är.)

för mig handlar de mycket om kontakt med musklerna, inte om vikten. jag lyssnar mycket på vad min kropp vill, de kommer ja göra nu och behöver ja en extra dag vila så gör ja de.

upplägget ser ut som såhär
mån bröst,triceps
tis rygg,biceps
ons ben,axlar, mage
tors rygg, biceps
fre ben, axlar, mage
lör rygg, biceps
sön cardio

( Kommer slänga min cardio 1-3 ggr i veckan, nu när de är sommar ska ja passa på att springa ute. Mycket satsning på rygg, axlar, ben och armar).

mot gyno och vattenretention kommer ja använda mig av arimidex 1-0,5 mg eod. de är de ja mest ska kolla efter. jag har kollat mitt hjärta,lever,njurar och de är normal värden. ska försöka göra de i mitten av kuren också.

pct efter sista inject två veckor
vecka 1-2: Clomid 100mg ed

vecka 1-2: Nolvadex 40mg ed

vecka 3-4: Clomid 50mg ed

vecka 3-4: Nolvadex 20mg ed

vecka 5-6: Nolvadex 20mg ed

hoppas så många som helst vill följa detta och stöttar mig i detta.

PS om nån ska komma med dåliga kommentarer så skriv inte ja vill inte ha såna på mitt inlägg.

mvh alanya94


Hade förlängt kuren minst till 12 veckor.
Sen hade jag lagt längre tid mellan ryggpassen, då det finns stora chanser att dina armar kommer ta slut ( jag är inte för dragremmar ) före ryggen, så passet inte blir så bra som de borde.
Sen så hade jag lagt in en vilodag. rullande schema på 3 dagar på 1 dag av.
Att börja med arimidex är galet i din sitts.
Det är så otroligt individuellt hur man reagerar på testo. Jag kan med enkelhet dra i mig 500 mg testo ev utan att behöva bry om mig östro upp till ca 10 veckor där efter KAN jag lägga in det för att droppa lite vatten, samtidigt som min polare har jordens problem med östro+gyno bara han tänker på testo. Så efter 4-5 veckor tar du ett blodprov så har du sedan svart på vitt hur din kropp reagerar.
Lycka till
Citera
2017-06-23, 23:21
  #6
Medlem
nero1s avatar
Då du redan är ganska genomtränad och kan din kost etc, så kommer 3-350mg testo i veckan göra viss skillnad. Grejen är att du trots en så beskedlig dos kommer att stänga ner din egenproduktion. Och då du redan kommit en bit på vägen som ren, så kommer du antagligen inte få ut lika mycket av en så låg dos.

Men misstolka inte - äkta testo 3-350mg i veckan gör verkligen skillnad. Men då du i slutändan kommer få kämpa lika mycket med pct och återhämtningen, så varför inte optimera dosen under den korta tid du skall köra. 500mg är ingen hårig dos. Däremot så anser många att 500mg är den absolut optimala dosen när det kommer till vad man får ut av kuren kontra biverkningar och förlängd återhämtningsperiod.

Bara min åsikt om det hela..
Citera
2017-06-24, 15:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Då du redan är ganska genomtränad och kan din kost etc, så kommer 3-350mg testo i veckan göra viss skillnad. Grejen är att du trots en så beskedlig dos kommer att stänga ner din egenproduktion. Och då du redan kommit en bit på vägen som ren, så kommer du antagligen inte få ut lika mycket av en så låg dos.

Men misstolka inte - äkta testo 3-350mg i veckan gör verkligen skillnad. Men då du i slutändan kommer få kämpa lika mycket med pct och återhämtningen, så varför inte optimera dosen under den korta tid du skall köra. 500mg är ingen hårig dos. Däremot så anser många att 500mg är den absolut optimala dosen när det kommer till vad man får ut av kuren kontra biverkningar och förlängd återhämtningsperiod.

Bara min åsikt om det hela..


det är hans första kur mannen, jag kan ligga på upp till 500 mg ew utan några problem med gyno och 1 mg mer i veckan BOOM!! gyno känningar på direkten.. varför ska han MÖJLIGTVIS utsättas för det på hans första kur för att kräma LIIIIIIIITE mer ur sin kur för det är verkligen marginellt hur mycket mer du får ut av 500 mg istället för 350 mg ew och kanske få problem med gyno helt i onödan..

att tillägga är att gyno är inte ditt största problem vid förhöjda nivåer av östrogen.. det kommer med för högt blodtryck, rubbningar av hormon ballansen, kass sex lust, trötthet som i sin tur bara kommer fucka dina gainz osv osv...

kör en riktig första gångs kur mannen du kommer få riktigt sjuka resultat ändå med tanke på att du verkligen verkar ha koll på träningen som det nämnts ovanför o sen kan du köra mer nästa kur.. jag är svin glad över att jag gjorde min första kur på 300 mg e5d testo E.. en av de bästa kurerna jag har gjort faktiskt med undantag för min senaste som jag gör nu.. den har jag helt klart fått bäst resultat av men den har kostat där efter också
Citera
2017-06-24, 19:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
har du kurat innan och vad menar du med att du inte tränade seriöst i 3 år?
läs så ser du. jag menar att ja äter bra mat och tränar och sover bättre.

mvh alanya94
Citera
2017-06-24, 19:07
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Lägg om så du inte kör ben/axlar. Full fokus på benträningen 2ggr/ vecka och maxa ur dom totalt istället, ta bort ett rygg/bicep pass och byt ut mot axlar/mage. Så hade jag gjort iallafall! Ett av ryggpassen slänger du in några extra övning höga roddar för extra baksida axlar
Okej
de låter bättre faktiskt. ska göra så. tack

mvh alanya94
Citera
2017-06-24, 19:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Hade förlängt kuren minst till 12 veckor.
Sen hade jag lagt längre tid mellan ryggpassen, då det finns stora chanser att dina armar kommer ta slut ( jag är inte för dragremmar ) före ryggen, så passet inte blir så bra som de borde.
Sen så hade jag lagt in en vilodag. rullande schema på 3 dagar på 1 dag av.
Att börja med arimidex är galet i din sitts.
Det är så otroligt individuellt hur man reagerar på testo. Jag kan med enkelhet dra i mig 500 mg testo ev utan att behöva bry om mig östro upp till ca 10 veckor där efter KAN jag lägga in det för att droppa lite vatten, samtidigt som min polare har jordens problem med östro+gyno bara han tänker på testo. Så efter 4-5 veckor tar du ett blodprov så har du sedan svart på vitt hur din kropp reagerar.
Lycka till

1. Är de dåligt att köra 8 v ?.
2. ska testa mig fram när de gäller a-dex ?.
3. har bokat en tid hos läkaren.

tack
mch alanya94
Citera
2017-06-24, 19:13
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Då du redan är ganska genomtränad och kan din kost etc, så kommer 3-350mg testo i veckan göra viss skillnad. Grejen är att du trots en så beskedlig dos kommer att stänga ner din egenproduktion. Och då du redan kommit en bit på vägen som ren, så kommer du antagligen inte få ut lika mycket av en så låg dos.

Men misstolka inte - äkta testo 3-350mg i veckan gör verkligen skillnad. Men då du i slutändan kommer få kämpa lika mycket med pct och återhämtningen, så varför inte optimera dosen under den korta tid du skall köra. 500mg är ingen hårig dos. Däremot så anser många att 500mg är den absolut optimala dosen när det kommer till vad man får ut av kuren kontra biverkningar och förlängd återhämtningsperiod.

Bara min åsikt om det hela..
1. jag förstår hur du tänker. men ja vill börja med denna dos för att se hur min kropp reagerar.
mvh alanya94
Citera
2017-06-24, 19:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det är hans första kur mannen, jag kan ligga på upp till 500 mg ew utan några problem med gyno och 1 mg mer i veckan BOOM!! gyno känningar på direkten.. varför ska han MÖJLIGTVIS utsättas för det på hans första kur för att kräma LIIIIIIIITE mer ur sin kur för det är verkligen marginellt hur mycket mer du får ut av 500 mg istället för 350 mg ew och kanske få problem med gyno helt i onödan..

att tillägga är att gyno är inte ditt största problem vid förhöjda nivåer av östrogen.. det kommer med för högt blodtryck, rubbningar av hormon ballansen, kass sex lust, trötthet som i sin tur bara kommer fucka dina gainz osv osv...

kör en riktig första gångs kur mannen du kommer få riktigt sjuka resultat ändå med tanke på att du verkligen verkar ha koll på träningen som det nämnts ovanför o sen kan du köra mer nästa kur.. jag är svin glad över att jag gjorde min första kur på 300 mg e5d testo E.. en av de bästa kurerna jag har gjort faktiskt med undantag för min senaste som jag gör nu.. den har jag helt klart fått bäst resultat av men den har kostat där efter också

tack så mycket max

jag ska köra och ge allt ja har nästa stick är imorgon. första sticket var inte så farligt de gjorde inte ont elr nåt sånt.

mvh alanya94
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback