Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 17:33
  #1
Medlem
Hej! Jag skulle vilja höra med er Linköpingsbor som har fiber 100/100 hur mycket ni får ut upp och ner, hur mycket ms, hur bra kundsupporten är och vilken leverantör ni har! Jag söker främst leverantörer med 1 månads uppsägningstid.

Undrar också hur mycket ms som är rimligt att få ut när man kör en mätning på bredbandskollen. Jag bor i övre Vastastaden, dvs ganska centralt i Linköping. Tack på förhand!
Citera
2017-06-21, 18:39
  #2
Medlem
bredband2 eller bahnhof
Citera
2017-06-21, 21:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LanceHardwood
Hej! Jag skulle vilja höra med er Linköpingsbor som har fiber 100/100 hur mycket ni får ut upp och ner, hur mycket ms, hur bra kundsupporten är och vilken leverantör ni har! Jag söker främst leverantörer med 1 månads uppsägningstid.

Undrar också hur mycket ms som är rimligt att få ut när man kör en mätning på bredbandskollen. Jag bor i övre Vastastaden, dvs ganska centralt i Linköping. Tack på förhand!

Jag bor i Åbylund, och har 250/100 igenom Bredbandsbolaget. Aldrig några problem med hög ms, driftstörningar eller dylikt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback