Citat:
Ursprungligen postat av
used66
du lyfter fram fellaini och jones som bra spelare. säger egentligen allt. ja loserpool har väl de sista 20 åren inte direkt rosat marknaden. och kommer inte att göra det inom den närmaste tiden heller, även om fansen hoppas, och ständigt tjatar om sin historia. går inte leva på gamla meriter. brendan klopp är just ett namn loserpoolfans själva har börjat med, alltså inte ett elakt påhitt av lilla mig. även om jag gärna hade velat ge mig själv cred för det.
Ska man ta en rak jämförelse så kan man titta på Fernaninho i city, 8 tacklingar - 38% successrate, Fellaini har 5 tacklingar - 80% successrate,
Otamendi Duels won: 29, Duels lost 17, Phil Jones 21, Duels lost 9.
Vad det säger är egentligen ingenting eftersom statistik alltid kan vinklas men om du på allvar tycker att det är konstigt att man lyfter fram Fellaini och Jones efter starten på den här säsongen så misstänker jag att du knappast har tittat på någon match med manchester united
City är otroligt bra just nu men jag hoppas att ni kommer vika ner er, speciellt eftersom ni har en lagkapten som oftare är i sjukstugan än på planen.
Vem ser du som er naturlige ledare? Aguero?