2018-04-15, 17:45
Medlem
Mr.Nesss avatar
Arsenal förlorar mot Newcastle. Vad ska man säga? Såg inte hela matchen, men av det jag såg så var Elneny stabil.

Ni som såg matchen, hur spelade Arsenal?
Undrar lite hur många av spelarna i laget som skulle passa i valfri topp sex klubb. Özil och Auba kanske? Tror inte på fler.
Citera
2018-04-15, 17:48
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Det är alltså ett icke top 5 lag som vunnit FA-cupen?
FA-cupen är väl inte avgjord? Skyller på att jag är trött, så förstår inte riktigt vad du vill ha sagt.
Citera
2018-04-15, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
FA-cupen är väl inte avgjord? Skyller på att jag är trött, så förstår inte riktigt vad du vill ha sagt.
Top 4 går till CL
Lag 5-6 går till EL
Vinner ett lag utanför top 6 FA-cupen så går dom till EL istället för lag 6
Citera
2018-04-15, 17:53
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Top 4 går till CL
Lag 5-6 går till EL
Vinner ett lag utanför top 6 FA-cupen så går dom till EL istället för lag 6
Jag trodde bara att lag fem gick vidare till EL? Måste ha blandat ihop det med något annat.
Citera
2018-04-15, 19:22
Medlem
Zog Ruless avatar
Grattis Pep, vann ligan med stil.
Citera
2018-04-15, 21:29
Medlem
dires avatar
Citat:
Arsenal förlorar mot Newcastle. Vad ska man säga? Såg inte hela matchen, men av det jag såg så var Elneny stabil.

Undrar lite hur många av spelarna i laget som skulle passa i valfri topp sex klubb. Özil och Auba kanske? Tror inte på fler.

Elneny var bra och Iwobi gjorde sin bästa match i Arsenal-tröjan enligt mig. Dock för många spelare som inte håller PL-klass i startelvan för att det ska gå att städa av Newcastle. Willock är väl en League One-spelare och Holding, Chambers är på Chanpionship nivå. Tveksam ifall Cech skulle platsa i något PL-lag nuförtiden och det är väl inte många som skulle stå ut med Mustafi heller.
Citera
2018-04-15, 23:40
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Elneny var bra och Iwobi gjorde sin bästa match i Arsenal-tröjan enligt mig. Dock för många spelare som inte håller PL-klass i startelvan för att det ska gå att städa av Newcastle. Willock är väl en League One-spelare och Holding, Chambers är på Chanpionship nivå. Tveksam ifall Cech skulle platsa i något PL-lag nuförtiden och det är väl inte många som skulle stå ut med Mustafi heller.
Varför får inte Kolasinac spela oftare? Är han inte tillräckligt bra?
Citera
2018-04-15, 23:52
Medlem
Patrik2108s avatar
Grattis Förenade Arabemiraten.
Citera
2018-04-16, 00:29
Medlem
Citat:

Det var länge sen man kunde kalla arse för stor lag. De enda sättet dom kan ses som stor lag är antalet fans i kina och sverige, i övrigt e man dom senaste 10-åren betydligt mindre/sämre än lag som schalke, roma, atletico etc

trots extremt lätta lottningar i cl har dom skämt ut sig gång efter gång och det är en lättnad för oss alla att slippa se dom där längre
Citera
2018-04-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Grattis Förenade Arabemiraten.
Islamiseringen av fotbollen på går i full fart, jag hade en tråd om det för länge sen men brist fälligt intresse då...
Citera
2018-04-16, 01:07
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Grattis Pep, vann ligan med stil.
Ja det är verkligen stilfullt att köpa sig titlar!
Citera
2018-04-16, 01:11
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Alla som gillar fotboll gillar inte nödvändigtvis Championshipfotboll.
Dock bör alla göra sig den lilla mödan att kolla upp Ruben Neves 2-0 mål ikväll emot Derby.
Gillar man fotboll så kommer man att finna det mödan värt.

Ruben Neves kan mycket väl vara den bästa spelaren i en Wolveströja sedan typ Peter Knocker Knowles.

Han är en speciell spelare,och målet han gjorde ikväll är likaledes speciellt.
Steve Bull är en legend!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in