2017-06-19, 22:22
Medlem
Draug88s avatar
Som rubriken är så vill tjejen inte komma, hon avbryter både mig och sig själv precis innan hon kommer.
Alltså vet inte riktigt vad jag ska fråga om egentligen...

Men lite bakgrund först:
Hade känt varandra ett bra tag innan vi började stula o så småningom blev ihop.
Var verkligen inte intresserade av bara ett one night stand så vi tog det ändå ganska långsamt.
Tog ingen tid alls innan vi smekte och körde med händerna och någon vecka innan oralsex kom in i bilden. Hade inte riktigt greppat att det härmed stoppet var en grej med henne ännu.
Jag såg till att jag inte kom för jag försöker ändå vara en gentleman och ha henne till att komma först, mest för att jag själv blir ganska värdelös som som partner i sängen efter att jag själv kommer :P
Efter att vi började med oralt så började det ju gå upp ett ljus när hon på riktigt började stoppa mig. Första gången hade hon lite svårt att prata för tillfället men hennes hand talade högt nog när hon tog något thai chi grepp kring mina fingrar och vred om.
Detta har fortsatt sen dess (5+ månader nu) hon avbryter mig när hon är nära. Enda skillnaden är att nu så har vi penetrativt sex och jag bestämde mig efter ett par veckor till (på uppmaning av henne också) att jag skulle börja komma. Hon rider och suger som satan för att jag skall komma men hon avbryter sig själv när hon är nära.
Vi har pratat om det och det enda hon kommer med är att "Det känns för mycket" (spelar ingen roll om sexet är hårt eller jättemjukt) när hon är nära. Och hon är väldigt känslig, väljer jag rätt knappar så är hon nära klimax väldigt snabbt. Men tyvärr så är det ju inte lika kul som det låter iom att hon stoppar mig.
Hon säger att hon bara låtit sig komma 2 gånger! En gång med en tidigare kille och en gång själv.

Självisk tanke kanske men jag känner att det här faktiskt börjar bli ett problem.
Ett problem till den grad att det tog mig sjukt lång tid att svara på frågan om vi var ihop när en tjej jag flörtat (för något år sen) en del med frågade om jag och min nuvarande var ihop, det skulle ha varit den enklaste frågan i världen att svara på i och med att vi varit ihop snart 6 månader men jag dröjde rätt ordentligt med svaret...
Vill verkligen att vi ska funka ihop men hur kan vi göra det om hon inte kan slappna av nog att komma?

Har ni varit med om något liknande?
Vad kan det bero på?
Citera
2017-06-19, 22:29
Medlem
Dysorgasm, kanske?
Citera
2017-06-19, 22:31
Medlem
Hon kanske får en rejäl fontänorgasm o tycker det är pinsamt att blöta ner dig och sovrummet...
Citera
2017-06-19, 22:32
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Ren gissning: hon kan inte komma och fejkar och säger sen att hon "inte vill"
Citera
2017-06-19, 22:43
Bannlyst
Många tjejer har en mental spärr i huvudet. Hon kanske också känner sig pressad av dig att hon måste komma först. Få henne att känna sig helt normal om hon inte kommer och avslappnad först.
Citera
2017-06-19, 22:46
Medlem
Hade en flickvän en gång som betedde sig sådär, nära målet kände hon sig "kissnödig". Hon kanske är kabapel att spruta ned både dig och sängen? Ett fåtal tjejer har denna extremt sexiga egenskap.
Citera
2017-06-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draug88
Som rubriken är så vill tjejen inte komma, hon avbryter både mig och sig själv precis innan hon kommer.i
Vad kan det bero på?

En mental spärr att inte blotta sitt innersta jag. Acceptera och älska henne som den hon är. Kan du övertyga henne om din kärlek så växer tilliten och ni kommer varann närmare. Men är det ett så stort problem? För dig har det blivit det för att du nu är fixerad vid att hon måste få orgasm. Hon kanske är nöjd med att få behålla kontrollen - så grubbla inte över detta. Rom byggdes inte på en dag.
Citera
2017-06-19, 23:27
Medlem
Browngreeneyess avatar
Listar några saker här:
-fontänorgasm som leder till att hela sängen blir våt
-känner sig pruttnödig....av någon anledning så börjar gaser tumla runt när någon håller på för mycket tycker jag i alla fall..ibland har jag rent ut sagt bara vilja prutta riktigt hårt
-spänd och kan inte slappna av
-kan bara inte komma
-känner obehag
Citera
2017-06-19, 23:30
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Som rubriken är så vill tjejen inte komma, hon avbryter både mig och sig själv precis innan hon kommer.

Men lite bakgrund först:
Var verkligen inte intresserade av bara ett one night stand så vi tog det ändå ganska långsamt.
Tog ingen tid alls innan vi smekte och körde med händerna och någon vecka innan oralsex kom in i bilden. Hade inte riktigt greppat att det härmed stoppet var en grej med henne ännu.
Jag såg till att jag inte kom för jag försöker ändå vara en gentleman och ha henne till att komma först, mest för att jag själv blir ganska värdelös som som partner i sängen efter att jag själv kommer :P
Efter att vi började med oralt så började det ju gå upp ett ljus när hon på riktigt började stoppa mig. Första gången hade hon lite svårt att prata för tillfället men hennes hand talade högt nog när hon tog något thai chi grepp kring mina fingrar och vred om.
Detta har fortsatt sen dess (5+ månader nu) hon avbryter mig när hon är nära. Enda skillnaden är att nu så har vi penetrativt sex och jag bestämde mig efter ett par veckor till (på uppmaning av henne också) att jag skulle börja komma. Hon rider och suger som satan för att jag skall komma men hon avbryter sig själv när hon är nära.
Vi har pratat om det och det enda hon kommer med är att "Det känns för mycket" (spelar ingen roll om sexet är hårt eller jättemjukt) när hon är nära. Och hon är väldigt känslig, väljer jag rätt knappar så är hon nära klimax väldigt snabbt. Men tyvärr så är det ju inte lika kul som det låter iom att hon stoppar mig.
Hon säger att hon bara låtit sig komma 2 gånger! En gång med en tidigare kille och en gång själv.

Självisk tanke kanske men jag känner att det här faktiskt börjar bli ett problem.
Ett problem till den grad att det tog mig sjukt lång tid att svara på frågan om vi var ihop när en tjej jag flörtat (för något år sen) en del med frågade om jag och min nuvarande var ihop, det skulle ha varit den enklaste frågan i världen att svara på i och med att vi varit ihop snart 6 månader men jag dröjde rätt ordentligt med svaret...
Vill verkligen att vi ska funka ihop men hur kan vi göra det om hon inte kan slappna av nog att komma?

Vad kan det bero på?
Jag tycker det låter som att hon kan ha psykiska problem med sex i allmänhet och att komma i synnerhet. Men det är svårt att avgöra från hörsägen.
Citera
2017-06-19, 23:34
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb
Hade en flickvän en gång som betedde sig sådär, nära målet kände hon sig "kissnödig". Hon kanske är kabapel att spruta ned både dig och sängen? Ett fåtal tjejer har denna extremt sexiga egenskap.

Jag kan rekommendera boken Orgasmera mera av Ylva Franzén i sammanhanget. Jag har inte läst den själv, men jag vet ett par tjejer som lärt sig få fontänorgasmer via den boken.
Citera
2017-06-20, 01:28
Medlem
Citat:

Men lite bakgrund först:

Vad kan det bero på?
Har varit med exakt samma sak,att tjejer säger att det blir för mycket , hade även en tjej som sa så flera gången men när hon väl valde att fortsätta fast hon tyckte det vart för mkt så fick hon en fontän orgasm och vart generad som fan,har även hört att dom säger"jag tror jag svimmar "precis innan dom ska komma ,så va snäll och låt henne bara ha kontrollen några gången så får du se att hon till slut kommer att fortsätta,
Citera
2017-06-20, 01:33
Bannlyst
Sprut orgasmer är ovanligare än man tror se flesta man ser på porrfilmer är brudar som pissar. Jag har legat med brudar som har sprutorgasmer dom har den fast kuken är inne.

Orgasmer i allmänhet är inget alla par får uppleva jag var en hemsk människa otrogen och jävlig och
just därför så fick jag 2 kids men en kvinna under 6år och hon kom aldrig.

Jag skulle aldrig ljuga om nåt så allvarligt. Tänk på det. !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in