• 7
  • 8
2017-06-23, 23:48
Medlem
Standard arab-beteende, smutsiga hundar.
Citera
2017-06-24, 01:07
Medlem
wishyouwereheres avatar
söt ung kåting tjej magnet, varför ville int tjejen, borde ju va triumf få ligga me den?
vaginism??
Citera
2017-06-24, 12:05
Medlem
Hovslättsmannens avatar
BOs avsaknad av konsekvenstänkande är inte relevant för HUR fel handlingen är eller HUR grovt brottet är. Däremot är det givetvis inte fel att påpeka BOs avsaknad av konsekvenstänkande.
Att avfärdade allt ifrågasättande av ett BOs agerande (eller avsaknad därav) som rättfärdigande av brottet eller skudbeläggande av BO, det är att sjunka ner i samma nihilistiska träsk som mången SJW nedstigit i. Det träsk där sanningen inte är intressant. Det intressant där är vems sida du står på.
Senast redigerad av Hovslättsmannen 2017-06-24 kl. 12:05. Anledning: glömt ord
Citera
2017-06-24, 12:35
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
BOs avsaknad av konsekvenstänkande är inte relevant för HUR fel handlingen är eller HUR grovt brottet är. Däremot är det givetvis inte fel att påpeka BOs avsaknad av konsekvenstänkande.
Att avfärdade allt ifrågasättande av ett BOs agerande (eller avsaknad därav) som rättfärdigande av brottet eller skudbeläggande av BO, det är att sjunka ner i samma nihilistiska träsk som mången SJW nedstigit i. Det träsk där sanningen inte är intressant. Det intressant där är vems sida du står på.

Du glömmer någonting viktigt i din resonemang. Sanningen ligger i betraktarens ögon. När man tar ställning och står på någons sida gör man ofta det för att man anser att man har rätt eller personen vars sida man står på har rätt. Man behöver inte vara en nihilist för att tänka så, tycker jag.
Citera
2017-06-24, 17:36
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerbarn97
Killen är ett svin kände han förr i tiden, rånar slåss osv samt cannabis missbruk.

Visst, men kvinnan måste ju ha rätt att välja sitt umgänge utifrån sina egna värderingar.
Citera
2017-06-26, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmosamurai
Det finns en tjej som är skriven på samma adress som detta svin, hon är två år yngre än han, efter lite detektivarbete, så ser man att hon är vänner med alla andra som var på festen, men hennes namn står inte i filen, de andras gör. Kan det ha varit denna stackars tjej som blev utsatt för detta svin?

Nej det är inte hon, dom blev tillsammans i november..
Citera
2017-06-26, 14:44
Medlem
Till er idioter som tycker att jag är kvinnohatare eller försvarar apan för att jag tycker det är korkat av kvinnan att stanna kvar och sova över. Nej, jag är ingen kvinnohatare. Hur får ni det till kvinnohat bara för att man anser att människan inte resonerat på ett vettigt sätt överhuvudtaget?

Nä glöm det med kvinnohat. Den här kvinnan är otroligt korkad och får skylla sig själv som efter ALLA nyheter varje dag de senaste åren om såna blattar och deras dumheter, ÄNDÅ går och festar och umgås med sådant pack och ÄNDÅ trots våldtäktsförsök med kuk i munnen, stannar kvar och inbillar sig att man kan sova över utan konsekvenser. Då är man korkad.

Apan i sin tur ska ju givetvis få vad denne förtjänar och då menar jag inte efter svensk mesig släppa-blattarna-fria-straff utan rejält straff.

Men ingen sympati finns för kvinnan eller andra lika korkade kvinnor som gång på gång påvisar total avsaknad av intelligens, logiskt tänkande, sunt förnuft och självbevarelsedrift. Det är i stort sett totalt självförvållat genom att ens beblanda sig med sådant pack. De är supernaiva.

Hon kunde gjort ett stort antal olika åtgärder. Hon kunde gett fan i att ens umgås med packet från början. Hon kunde gett fan i att supa eller supa sig full. Hon kunde gått därifrån och ringt polisen vid första incidenten med kuken och hon kunde tagit sig därifrån på en rad olika sätt efter kukincidenten, istället för att stanna kvar och inbilla sig att det skulle gå att sova över.

Men ni som är på och trackar mig, ni röstar väl som ni resonerar och tack vare såna idioter som er, så går landet under.

Sen heter det inte "hata på kvinnan". Sök upp en svensklärare om språket är för svårt.
Citera
2017-06-26, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
söt ung kåting tjej magnet, varför ville int tjejen, borde ju va triumf få ligga me den?
vaginism??
Vad vill du ha sagt med din otroliga särskrivning?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in