Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-20, 09:07
  #13
Avstängd
AmishStuds avatar
ja det är dötrist. Runkar hellre.
Citera
2017-06-20, 09:23
  #14
Avstängd
ligger hon död som en fisk så är du en kass älskare helt enkelt se till så hon har det skönt så börjar det röra på sej och låta och då blir sexet bättre för er bägge ..... hur svårt kan det vara detta ? och stackars tjejer
Citera
2017-06-20, 09:48
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
ligger hon död som en fisk så är du en kass älskare helt enkelt se till så hon har det skönt så börjar det röra på sej och låta och då blir sexet bättre för er bägge ..... hur svårt kan det vara detta ? och stackars tjejer

Det behöver inte alls vara så. Har själv gjort mig skyldig till att vara den döda fisken en gång och det var första gången efter ett väldigt långt förhållande. Slog bara knut i huvudet och allt kändes jättekonstigt. Absolut inget fel på killen.

Men till TS, det är ju inget konstigt att det är svårt att komma om den andra personen inte engagerar sig. Det är snarare lite sunt tycker jag.
Citera
2017-08-10, 01:34
  #16
Medlem
Inte förut men efter 10 år av porr ja. Innan porren så kom jag hur enkelt som helst och sex var betydligt skönare och roligare.

Nu orkar jag inte ens ragga eller dejta ngn för att få ligga, inte värt allt jobb och drama.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback