Citat:
Ursprungligen postat av
KiiiF
Det är ganska irrelevant i sammanhanget. Varför kommer folk till Sverige? De vanligaste är att man flyr från nåt problemfyllt eller fattigt land eller hittar kärleken. Med tanke på hennes efternamn gissar jag på det sistnämnda.
Hon skriver väldigt märkligt om både sin förre detta man och då denne Ken*-A*ne Lar*sson. Är hon påverkad hela tiden? Hon skriver att ambulansen har hämtat henne flera gånger då hon varit halvdöd osv.. Vad i allt detta är sant.
Sedan skriver hon osammanhängande inlägg som är långa som noveller. Är det psykisk sjukdom, droger eller både och. För hon skriver dessutom om den korrupta polisen i Västerås.
Hennes dotter fick jobba ihjäl sin när hon gick på högskolan för att hennes fd man höll i sina miljoner? Du som känner till henne (och kanske de hon umgås med?) varför sitter hon och vräker ur sig sådana saker på en öppen facebook? Det måste rimligen finnas någon diagnos på henne.. Eller är det sprit och droger som får henne att svamla. För mellan dessa inläggen skriver hon om andlighet och Jesus osv.. Fullständigt obegripligt för en vanlig människa. Visst har jag sett knepiga fcb men denna är något i hästväg.
Dessutom nämner hon ett mord, jag tror (obs, tror) att det var i samband med förre maken.