2017-06-14, 21:23
Medlem
PiusXIIIs avatar
Är hon från Brasilien?
Citera
2017-06-14, 23:03
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Är hon från Brasilien?

Jag tolkar det så.
Dels pratar hon om karnevalen i Rio,
dels skriver hon på ett främmande språk som jag tolkar som Portugisiska.
Citera
2017-06-15, 01:44
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Försvunna personer
/Moderator
Citera
2017-06-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Har du i så fall någon aning om motivet? 57-åringar brukar ju sällan bli bortrövade av våldtäktsmän exempelvis, så man kan ju gissa att det finns andra skäl än galopperande hormoner i detta fall...

Gissar på pundar-groll.

Citat:
Ursprungligen postat av why123
Du vill inte utveckla det? Det värsta är att när man läser lite på hennes fcb så tar man sig för pannan. Men nu är hon ju faktiskt försvunnen och en utredning om människorov har inletts.

Hon verkar riktigt arg på sin förre detta man! Men vem är det som har försökt mörda henne otaliga gånger?

Hon har golat ner honom högljutt på Pettersberg ett otal ggr. Har alltså stått och basunerat ut sin vindögde pojkväns skumma aktiviteter gånger flera. Det finns en hel del osämja dem emellan men jag har faktiskt svårt att tro att mr Split Vision har tagit kål på na och gömt henne nån stans.

Citat:
Ursprungligen postat av Nrebellion
Någon som kan rota fram Kents f*cebook?

Verkar inte som att han har nån.

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Både han och Fatima ser ut att finnas på Lexbase, kan inte se för vad.
Han bor på nummer 14 och den försvunna på nummer 16 på samma gata.

Svårt att veta vad man ska tro om henne, verkar som sagt inte riktigt frisk. Droger kan man väl gissa är en gemensam nämnare för de två.

Droger är ju nåt som finns med i bilden. Han blev förresten vräkt från 14 förra året så det var bara hon som bodde kvar. Så har jag förstått det men han står tydligen skriven på adressen fortfarande.

Citat:
Är hon från Brasilien?

Ja
Senast redigerad av KiiiF 2017-06-15 kl. 14:48.
Citera
2017-06-15, 15:00
Medlem
PiusXIIIs avatar
Det här verkar vara en intressant kvinna. Hur har hon hamnat i Sverige?
Citera
2017-06-15, 17:39
Medlem
Citat:
Det här verkar vara en intressant kvinna. Hur har hon hamnat i Sverige?

Det är ganska irrelevant i sammanhanget. Varför kommer folk till Sverige? De vanligaste är att man flyr från nåt problemfyllt eller fattigt land eller hittar kärleken. Med tanke på hennes efternamn gissar jag på det sistnämnda.
Citera
2017-06-15, 18:01
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiiiF
Det är ganska irrelevant i sammanhanget. Varför kommer folk till Sverige? De vanligaste är att man flyr från nåt problemfyllt eller fattigt land eller hittar kärleken. Med tanke på hennes efternamn gissar jag på det sistnämnda.

Jag tycker att det i högsta grad är relevant. Det kan dessutom ha med hennes försvinnande att göra.
Citera
2017-06-15, 18:15
Medlem
Så som hon har uttryckt sig på sin fb-sida, där hon till och med beskyller en Polis för att vara inblandad i knarkmaffian, då kan ju vad som helst hända. Hon har sannolikt blivit tystad av de "stora grabbarna".
Hon har ju uppenbarligen golat alldeles för mycket.
Citera
2017-06-15, 18:53
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiiiF

Hon skriver väldigt märkligt om både sin förre detta man och då denne Ken*-A*ne Lar*sson. Är hon påverkad hela tiden? Hon skriver att ambulansen har hämtat henne flera gånger då hon varit halvdöd osv.. Vad i allt detta är sant.

Sedan skriver hon osammanhängande inlägg som är långa som noveller. Är det psykisk sjukdom, droger eller både och. För hon skriver dessutom om den korrupta polisen i Västerås.

Hennes dotter fick jobba ihjäl sin när hon gick på högskolan för att hennes fd man höll i sina miljoner? Du som känner till henne (och kanske de hon umgås med?) varför sitter hon och vräker ur sig sådana saker på en öppen facebook? Det måste rimligen finnas någon diagnos på henne.. Eller är det sprit och droger som får henne att svamla. För mellan dessa inläggen skriver hon om andlighet och Jesus osv.. Fullständigt obegripligt för en vanlig människa. Visst har jag sett knepiga fcb men denna är något i hästväg.

Dessutom nämner hon ett mord, jag tror (obs, tror) att det var i samband med förre maken.
Citera
2017-06-15, 23:35
Medlem
Citat:
Jag håller på att vänta för juridisk hjälp och RÄTTVISA här i Sverige innan jag offentligt tar åtgärder angående korruptionen över Rättegången över mannen som brutalt misshandlade mig flera gånger men otroligt nog aldrig fick straff for dessa.

Hon är väl någon som vill ha rättvisa. Och inte ville låta det gå?
hon kanske mötte upp honom för att slåss eller något? Sedan kanske han lacka ur och gjorde något med henne. Är ex-mannen svensk alltså?
Citera
2017-06-15, 23:36
Medlem
Citat:
Stéfanie, hoppas på att du, som är såååååå upptagen, men hittar tid nog for fb, får att läsa min "svar" på vad du skrev och offentligt gjort vad du känner. Jag orkar inte bära skulder för dina psykiska besvär och omänskliga sätt att behandla nån som enbart, enbart, enbart och enbart, JÄMT vill hjälpa dig med.
Älskar och saknar dig oerhört.

En kommentar;

Citat:
Va snäll och ta inte sånt här offentligt! Mycket av det du gjorde under hennes barndom/tonårstid va och är inte okej. Sluta kasta sten i glas hus!
Citera
2017-06-15, 23:43
Medlem
Hon skriver även att narkotikachefspolisen i VÅS dvs Per-erik Lundberg, hänger med narkotikakriminella i områdena? Googlar man en bild på honom låter det faktiskt troligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in