Försökte ta mitt liv igår faktiskt. Är i ett drogmissbruk samt döende förälder, kriminella personer som är 'ute' efter mig som gör mig rätt stressad, dumpad av tjejen och depression sedan många år tillbaka. Gick bestämt mot pendeltågsstationen närmast mitt hus och tänkte "stäng av tankarna och
genomför det bara, så slipper man stå där och älta över hur feg man är osv.
Gömde mig i en buske nära ett extraspår där höghastighetståg åker, ser långt bort att ett Arlanda express-tåg närmar sig, stängde av hjärnan och löpte allt vad jag hade mot spåret för att "dyka" med halsen på spåret strax innan tåget kommer, när jag ska hoppa upp för det lilla diket så
MIRAKULÖST halkar jag och slår ansiktet i spårstenen bokstavligt 10 cm från spåret och ser tåget bränna förbi rakt framför mitt ansikte. Fick en känsla av panikångest och blev spyfärdig, så jag hoppade över staketet igen och det gick lite väl hastigt, då jag rev upp hela min hand så blodet forsade. Gick till närmsta spärrvakt, förklara läget och han ringde ambulans och nu sitter jag här med en rätt annan syn på livet faktiskt, jag
ska lösa mina problem.