2017-06-13, 09:56
Medlem
Har en budget runt 10 000 för kontinentalsäng, vilken har ni testat/haft som ni verkligen rekommenderar och finns det någon ni verkligen inte rekommenderar så man ej hamnar i en fälla. Mvh
Citera
2017-06-13, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av armend123
Har en budget runt 10 000 för kontinentalsäng, vilken har ni testat/haft som ni verkligen rekommenderar och finns det någon ni verkligen inte rekommenderar så man ej hamnar i en fälla. Mvh

Köpte själv en Ekens kontinentalsäng för något år sedan. Den var förvisso över din budget men det är fan den bästa investeringen jag någonsin gjort.
Citera
2017-06-13, 13:02
Medlem
Jag skulle nog kolla upp nån säng på trademax eller dyl. för det priset! Dom har mycket prisvärt, visst.. Rätt kass service o.s.v, men överlägsna priser.. SKa du gå till typ sova så får du ju inte så mkt för 10.000 :P

Hur stor ska den vara?
Citera
2017-06-13, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMe420
Jag skulle nog kolla upp nån säng på trademax eller dyl. för det priset! Dom har mycket prisvärt, visst.. Rätt kass service o.s.v, men överlägsna priser.. SKa du gå till typ sova så får du ju inte så mkt för 10.000 :P

Hur stor ska den vara?

180 cm.
Citera
2017-08-05, 21:17
Medlem
ninjatorrents avatar
Jag jagar en 210 säng för runt 10k +-några K . Ikea har ju inga 210 sängar alls, Trademax har ju många och furniturebox har massor men den hemsidan är ju katastrofalt dålig. Några mer sidor ni kan rekommendera ?
Citera
2017-08-07, 21:49
Medlem
OrganiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
Jag jagar en 210 säng för runt 10k +-några K . Ikea har ju inga 210 sängar alls, Trademax har ju många och furniturebox har massor men den hemsidan är ju katastrofalt dålig. Några mer sidor ni kan rekommendera ?
Det blir nog svårt att finna en säng med kvalité som matchar din budget, men kika på Sova, KungSängen och Mio.
Både Trademax och Furniturebox är inga jag skulle rekommendera då deras kundtjänst och leveranstider är under all kritik.
Senast redigerad av OrganiC 2017-08-07 kl. 21:53.
Citera
2017-08-07, 22:49
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrganiC
Det blir nog svårt att finna en säng med kvalité som matchar din budget, men kika på Sova, KungSängen och Mio.
Både Trademax och Furniturebox är inga jag skulle rekommendera då deras kundtjänst och leveranstider är under all kritik.

Efter jag skrev här läste jag igenom tråden om trademax och hoppade den sidan rätt fort. Kollade in chilli och dem verkar sälja samma sängar som trademax så ska åka till dem i veckan och provligga !
Citera
2017-08-12, 19:17
Medlem
ninjatorrents avatar
Nu är en säng köpt ! Dock varken på chilli eller trademax, åkte till chilli och trademax i Göteborg chilli hade typ 3 sängar i butiken men dem erbjöd sig att ta fram tygprover så vi kunde se vilka färger på sängarna dem hade. Trademax verkade inte intresserade av att sälja någon säng. Maken till ointresserad personal har jag aldrig träffat, inte ens tygprover hade dem i butiken och det fanns ingen möjlighet att ta fram heller. Åk inte till trademax....

Slutade med att vi åkte till Mio och köpte en kontinentalsäng 210x200 Inc huvudgavel för 10400! Ska bli spännande att få hem den 👍

https://www.mio.se/produkt/roma/28611456
Senast redigerad av ninjatorrent 2017-08-12 kl. 19:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in